Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein voisit jättää n. 5kk vauvan hoitoon?

Vierailija
28.01.2013 |

Pariksi tunniksi kerrallaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani oli sen ikäisenä vain meidän vanhempien hoidossa. Nyt 10 kk ikäisenä voisin alkaa harkita jättäväni muiden hoitoon vähäksi aikaa silloin tällöin. Max. kerran viikossa.

Vierailija
2/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hoitajat olisi olleet noin 15-vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kumpikin vanhempi vuorotellen vapaalle, muttei yhtäaikaa.

Sama sääntö meillä edelleen vaikka lapsi melkein 3 vuotta. Minusta juosta ehtii myöhemminkin ja lapsi tarvitsee vanhempiaan.

t. kotiäiti

Vierailija
4/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättänyt ollenkaan tuon ikäisenä. Ekan kerran vasta kun lapsi oli 1 v 2 kk.

Vierailija
5/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia kertoja silloin, kun oli 5 kk. Olin leski, ja vauva jäi siksi aikaa äitini kanssa.

Eikä ole ainakaan vielä traumatisoitunut, nyt on 15vuotias.

Vierailija
6/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäny, en vaan pystyny. (isää ei nyt siis lasketa, mä en miellä "hoitoon jättämiseks" sitä että on isänsä kans ;)

Tyttö kohta 3v, hoidossa vaan kun on pakko, siis pari kertaa viikossa n. 4-6h kerrallaan ja mummolassa.

Kohta se pitäs päiväkotiin viedä, saa nähä miten onnistuu =(

Vierailija
7/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luen erästä blogia, jossa bloggaaja käy lähes päivittäin harrastamassa ja 5-kuinen vauva on siten aina hoidossa mummollaan. Itselläni nelikuinen, jonka olen kahdesti jättänyt äidilleni, nekin kerrat on jo tehneet pahaa.

No, kukin tavallaan ja ehkä tämä mummo on lapselle ikään kuin se puuttuva isä.

Vierailija
8/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäny, en vaan pystyny. (isää ei nyt siis lasketa, mä en miellä "hoitoon jättämiseks" sitä että on isänsä kans ;)

Tyttö kohta 3v, hoidossa vaan kun on pakko, siis pari kertaa viikossa n. 4-6h kerrallaan ja mummolassa.

Kohta se pitäs päiväkotiin viedä, saa nähä miten onnistuu =(

tsemppiä. lapsen parhaaksi on hoitoa aloittaessa äiti, joka sanoo reippaasti heiheit ja ei jää venyttämään eron hetkeä. Soittaa sitten vaikka myöhemmin, kuinka pian itkut loppuivat, jos on itse epävarma. Mutta ei näytä omaa kauhuaan lapselle.

Mutta tämän varmaan tiedätkin:)

Vierailija
9/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille hoitoon noin pientä. Isälle voisin jättää ajaksi jonka pärjää varmasti syömättä (en anna pulloa ollenkaan).

Vierailija
10/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana vuonna ei olla laitettu hoitoon ollenkaan. Oon imettäny molempia muksuja reilu vuosikkaaksi, joten helpommalta on tuntunu olla lähellä muksua. Mutta kun imetys on loppunut ollaan jätetty yöhoitoon. Ollaan kyllä tosi harvoin hoitoon laitettu, varmaan muutaman kerran vuodessa.

Mun mielestä vanhemmat tarvii myös yhteistä aikaa.

T. Myös kotiäitee

Vierailija
11/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, kun mies oli kuollut ja olin vauvan kanssa kaksin.

Asuimmekin puoliksi äidin luona, olin hyvin nuori. Äitini oli varmaan enempi lapseni kanssa, kuin moni isä omansa:D

t. se, joka välillä jätti lapsen mummille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi