Mitä tehdä kun ahdostaa niin paljon ettei pysty
Kommentit (5)
kriittisen rajan yli.
Kun nimittäin ahdistus voi kasvaa niin suureksi, ettei enää kykene kuin tuijottamaan eteensä.
No, pystytkö lähtemään juoksulenkille tms? Tee jotain fyysistä, juokse/hölkkää ja huuda vaikka samalla.
Jos olet niin väsynyt ettet kykene tekemään mitään niin mene lääkäriin.
ja mene nukkumaan. Jos ei muuten niin lääkityksellä.
Mä menetin mieheni kaksi kuukautta sitten ja puhuin kaksi viikkoa putkeen kaikille läheisille ihmisille niin että ääni meni ihan käheeksi.
Lääkäri määräsi 100 mietoa rauhoittavaa.
Kehottaisin suakin menee lääkäriin mahd pian kun on noin paha olo.
Psykiatri päivystää 24/7 isommissa sairaaloissa ja päivisin auttaa oma tk. Yksityistä lekuria kyllä suosittelen ennemminkin.
Ulkoilu/happi auttaa vähän, mutta jos et saa nukuttuu kunnolla ja syöminen jää väliin - lääkäriin
Olen itsekin kahlannut noissa vesissä, enkä ole vieläkään täysin vapautunut ahdistuksesta. Mutta itseäni auttoi se, että pakotin itseni jonkinlaiseen rutiiniin: kävin kaupassa, kävin lenkillä, söin mahdollisimman terveellisesti. Puhuin myös paljon läheisilleni ja kerroin ahdistuksesta! Hanki sinäkin keskusteluapua - joko läheiseltä tai sitten esimerkiksi palvelevasta puhelimesta (googleen palveleva puhelin). Puhuminen helpottaa, oikeasti.
Aluksi minulle hyvä olo tuli hetkellisinä välähdyksinä lenkillä, kauppareissulla, kahvipöydässä... Siitä alkoi toipuminen, joka jatkuu edelleen. Päivä päivältä olo on parempi. :)
Koeta jaksaa ja luottaa parempaan huomiseen!
Niin mullekin sanottiin, kun oli tuo tilanne. Myös nukahtamislääkkeet tarvitsin.
Miksi sua ahdistaa? Mulla mies petti jä jätti pitkän liiton jälkeen ja kävi noin.
Kaikkea hyvää sulle:)