Miksi terveellinen elämäntapa maksaa niin paljon
Haluat syöä terveellistä ja monipuolista kotiruokaa, se niiiin maksaa! Olisin halunnut tehdä perheelleni kanakastiketta, 700g kanasuikalepaketti maksaa lähes 7e! Olen kotiäiti ja mieheni käy osa-aikatyössä. Huh.. Olisi vaan niin paljon edullisempaa ostaa pakasteranskalaisia ja pyttipannua, joista riittäisikin pitempään, mut kun ei haluais. Haluaisit harrastaa kuntosalia tai jotain ryhmäliikuntaa, ne maksaa maltaita. Kai se on köyhän tyydyttävä vain kävelyyn.
Vinkkejä edullisiin kotiruokiin?
Kommentit (3)
Tuosta liikunnasta, että eikö paikkakunnallasi ole kaupungin ylläpitämää kuntosalia? Täällä Helsingissä 10 kerran kortti maksaa vähän salista riippuen työttömälle noin 10-20 euroa.
Ryhmäliikunta on kallista, juu, mutta jos viikossa voi tinkiä yhdestä "ylellisyystuotteesta" (olut, herkut, leffa tms.), pääsee sinnekin.
sen kanssa itse tehtyjä sämpylöitä , aika halpaa ja silti terveellistä.
Kävin lenkillä ja työpaikan kuntosalilla . Joten ei se terveellinen elämäntapa välttämättä maksa paljon.
Mutta joo , ymmärrän sua kyllä. Haluaisin osataa luomua ja paljon enemmän kasviksia , hedelmiä ja salaatteja sekä kalaa , mutta niihin riittää rahat vaan harvoin.
koska 700 g voi riittää jopa kahteen satsiin. Osta vanhenevia tuotteita pakkaseen. Käytä paljon juureksia talviaikaan. Sosekeitot esim ovat tosi halpoja. Juustoleipien kanssa myös täyttävä ateria. Mä yritän pitää ainakin yhden keittopäivän joka tulee halvaksi.