Hyi miten kalliita nuo Nutrilett tuotteet! :O tuleeko niillä edes tuloksia?
Kommentit (15)
Mun peräaukko tulehtu kun kakka muuttui kitkeräksi limaksi.Aivan hirveitä!Kokeile SLANKAA tai HERBALIFEÄ. Ne on maukkaita !!!
ja vielä paremmin toisen firman pussikeitoilla.
Mutta eihän nuo edes kalliita ole!
Itse kun ostin töihin eväitä niin helposti meni pelkästään siihen yhteen evääseen 5-7e.
Nuttrileteilla tms. tuotteilla sain koko päivän hinnaksi n. 7e.
Halvempi on vain lähteä juoksulenkille.
kun ei tarvitse ostaa herkkuja eikä ruokaa :P paino putoaa samalla.
niin minullahan ainakin tuli nimenomaan säästöä!
Jos ostaisin 2 viikoksi oikein ruokaa, herkkuja ym ym. niin satanen ei kyllä riittäisi mihinkään...
Miksi siihen tarvitsee erikseen laihdutuspussikeitot? Onko teillä muutenkin elämänhallintaongelmia?
Kannattaa etsiä edullisia mutta terveellisiä ruokia, ja syödä niitä. netistä löytyy googlaamalla (myös ilmaisia) kalorilaskureita, joilla voi laskea päivän kalorit. Noissa näkee myös hyvin onko saanut tarpeeksi ravintoaineita jne.
Esimerkiksi kaupan valmis kasvissosekeitto (pakasteesta) raejuuston kanssa on hyvää, halpaa ja terveellistä.
Nutrileteilla ym. saa sen painon laskemaan jonkin verran lyhyessä ajassa, mutta kukaan ei niitä loppuelämäänsä syö. Miksei voisi opetella samantien terveellisiä elämäntapoja?
Itse tiputin painoa 20kg, ja nykyään syön ja liikun ihan "normaalisti", en ole millään liikunta- tai laihdutuskuurilla. Eli ELÄMÄNTAPA muuttui. joskus paino tuntuu vähän nousevan, silloin pidän viikon keittoviikon (eli tuota kasvissosekeittoa, mikä mausta oikeasti pidän, raejuustoa jne.) ja sitten taas jatkan normaaliin tyyliin.
Erona lihavaan elämään on se, että syön eri tavalla (mitään herkkuja ei enää edes tee mieli samaan tapaan mitä ennen, mutta karkkia, jäätelöä ym. kyllä syön toisinaan) ja liikun enemmän. Mutta en ole mikään himoliikkuja enkä myöskään laske kaloreita, kun oppii tietämään mikä on terveellistä ja mikä ei, ja kun kunto kastaa on syöminen ja liikkuminen helppoa.
itse laihdutin viitisen vuotta sitten 18 kiloa ilman Nutrilettejä ja koskaan ei ole mennyt niin vähän rahaa ruokaan. Joka päivä maukasta ruokaa söin.
ja minusta eivät ole kalliita, kun ottaa huomioon että kuurin aikana ei syödä MITÄÄN muuta. Itselläni kuluu normaalisti ruokiin enemmän rahaa kuin nutrilett-kuurilla, kun ottaa huomioon työlounaat, kotiin ostettavat ruoat, välipalat, herkut.
Ja kyllä se ketoosi johon Nutriletteilla pyritään, on vaan tosi hyvä laihdutuksen auttaja, koska se vie näläntunteet pois! Itse onnistuin Nutriletteilla tiputtamaan liikakilot nopeasti pois eivätkä ole tulleet takaisin.
ottaa huomioon työlounaat, kotiin ostettavat ruoat, välipalat, herkut.
.
ottaa huomioon työlounaat, kotiin ostettavat ruoat, välipalat, herkut.
.
Edelleenkin ihmettelen, miksi tarvitsee Nutrilett kuurin, että jättää herkut ostamatta?
vaan pitkäkestoiseen ketoosidieettiin, jota on aika vaikea suoritta turvallisesti laskemalla kalorit normaaliruoalla riittävän alas että ketoosi tulee.
Pelkkä herkkujen poisjättöhän ei painoa paljon mihinkään laske joten ei ole useimmille riittävä keino pelkästään. Lisäksi asioita voi mutkistaa ruokariippuvuudet ja ruokahimojen hallinta, ja täysstoppi syömisestä voi olla mainio keino saada nämä riippuvuudet ja liialliset himot kuriin.
Lopeta syöminen niin takuulla laihdut. Älä käy kaupassa, syö vaan sitä mitä jääkaapista löytyy, vaikka maitoa ja teetä. Säästyy rahaa ja taatusti laihtuu. Ja turha on väittää että 'on pakko syödä', kyllä kuukauden tulee toimeen pelkällä porkkanalla, riisillä ja maidolla, varsinkin jos on vararavintoa takapuolessa.
Säästyneillä rahoilla voit ostaa hoikemalle varrellesi palkinnoksi uudet kevätvaatteet.
Välipalana joku juoma tai patukka ihan ok, mutta ei pelkkänä ravintona. Olen testannut, tiedän mistä puhun. Ihmisen pitää syödä oikeata ruokaa eikä tuollaisia lisäainemössöjä.
täällä liputetaan puhtaan, terveellisen ruoan puolesta, ja sit av-mammat ihan tuskassa vetää Nutriletteja sun muita...
Lukekaapas siitä paketin kyljestä, mitä kaikkia se Nutrilett/EasyDiet yms. sisältää ja miettikää kaks kertaa mitä suuhunne pistätte. Paras laihdutuskeino on edelleen se, että kuluttaa enemmän kuin syö....
tuleeko niillä edes tuloksia?
Ja ennen kuin selität, että tarkoitat ne alkusysäykseksi laihdutukselle, avaa ketju, jossa kysyt, kuinka moni Nutriletilla aloittanut jatkoi siitä terveellistä laihtumista eikä lihonut samoja kiloja korkojen kanssa takaisin.
ja vielä paremmin toisen firman pussikeitoilla.
Mutta eihän nuo edes kalliita ole!
Itse kun ostin töihin eväitä niin helposti meni pelkästään siihen yhteen evääseen 5-7e.
Nuttrileteilla tms. tuotteilla sain koko päivän hinnaksi n. 7e.