Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin entiseen työhösi et enää palaisi mistään hinnasta?

Vierailija
28.01.2013 |

Löytyykö työhistoriastasi joku työ, johon et palaisi? Monestako eri paikasta olet saanut palkkaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla yhtään kuluttavampaa työtä...Johtui myös paljon työnantajastakin etten viihtynyt kovin pitkään. Kaikki kunnioitus Al Bundylle :D

Vierailija
2/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillin myyjä, asiakkaat yleensä enemmän tai vähemmän humalassa (=toinen toistaan kuivempia vitsejä ja limaisempia iskuyrityksiä), kesällä aurinkoisena päivänä tuskaisen kuuma, mutta jollei aurinko paista niin ihan tajuttoman kylmä, kun ilmastointi ja auki olevat palveluluukut aiheuttavat mielettömän vedon, usein myös yksin töissä =ei taukoja, ja usein myös pieniä yksityisiä työnantajia joilta ei aina saa palkkoja yms. Niin kun kuuluisi. Näiden lisäksi myös kaikki illat, viikonloput ja juhlapyhät töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen, minne en haluaisi enää palata, eli lentokonesiivoojaksi ja sit yhteen atk-painotteiseen firmaan, hui oks, oli kammo mesta.

Palkkaa olen saanut ns aikuisena kolmesta paikasta, muutoin yhteensä seitsemästä paikasta.

Vierailija
4/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtavoissa läpivietävien muutosten ja liki eläkeiässä olevien työntekijöiden pomoksi. Näen vieläkin painajaisia...

Vierailija
5/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minnekään

Vierailija
6/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli entiseen ammattiini. Muut ammatit joita olen tehnyt työkseni eli kokoonpanotyöntekijä elektroniikkatehtaalla ja nykyinen ohjelmoijan työ ovat ok.

Vierailija
7/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös hyviä paikkoja.

En koe itseäni turvalliseksi hoitoalan töihin, kun sairastin pitkäkestoisen psykoosin ja todettiin bipolaarihäiriö.

Nyt sairaslomalla ollessa mietin kovasti, että mitä ihmettä sitä teksi loppuelämällään.

Vierailija
8/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyttiin aivan joka välissä asiakaspalautetta. Palaute oli huonoa minusta johtumattomista syistä (huono tuote), mutta pidemmän päälle negatiivinen palaute olisi aiheuttanut irtisanomiseni. Jäin siitä paikasta äitiyslomalle, onneksi.

Vierailija
9/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaat työajat. Tooooosi kivaa mennä klo 3 töihin.

Vierailija
10/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö työhistoriastasi joku työ, johon et palaisi? Monestako eri paikasta olet saanut palkkaa?

Kaikki entiset työni ovat sellaisia, joihin voisin hyvin palata jos hinnasta sovitaan. Viidestä eri paikasta olen saanut palkkaa.

Vierailija
11/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 24h.

Vierailija
12/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ajatuskin riehumisesta valuuttadiilerien porukassa kauhistuttaa, vaikka aikoinaan nautin siitä ihan tosissani. Mutta se onkin alle 35-vuotiaiden puuhaa.

Vierailija
13/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 24h.

Vierailija
14/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kesätöissä Cumuluksessa. Epäinhimillinen työmäärä käytössä olevaan aikaan nähden. Vakituisen työntekijät vanhempia katkeria kääkkiä joilta ei positiivista sanaa tullut mistään.

Vierailija
15/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä yksinäinen työ.

Vierailija
16/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan kylvettäjäksi

Palkkaa olen saanut 26 vuoden aikana 11 eri paikasta.

Vierailija
17/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sekin on rahasta kiinni. No SAP-laskuttajaksi en palaisi edes rahasta.

Palkkaa olen saanut 8:sta eri paikasta.

Vierailija
18/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ahdistavaa töröttää yhdessä paikassa koko päivä...ihan kuin olisi kahlittu siihen kassakoneeseen ;)

Kaupan puolella voisin kyllä työskennellä kun siinä on sentään vapaus liikkua.

Vierailija
19/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näin on, arvostan sitä työtä tekeviä ja harmittaa, että minä en sitä jaksanut, vaikka pidin tosi tärkeänä sitä toisten ihmisten auttamista ja se työ oli sellaista, että vaikka muut ei arvostaneet (kuten tältä palstalta huomaa), niin itse tiesit tekeväsi arvokasta työtä.

Tietysti kaikki hoitotyö ei ole rankkaa, sitäkin on monenlaista.

Itse olin kotihoidossa, suurin syy alan vaihtoon oli vuorotyö ja se, että kahdessa kuukaudessa oli 1,5 viikonloppua vapaana, eikä silloinkaan saanut levähtää, kun joku saattoi töistä soittaa ja pyytää töihin, kun joku sairastuu. ja sijaisijahan ei ole, tai sitten niitä ei saanut pyytää.

Nyt on ihanaa, kun on kaikki viikonloput vapaana, varsinkin ku on lapsia, niin koen että on kiva kun on yhteiset vapaapäivät.

Vierailija
20/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on liukuhihnatyötä, jossa joutuu vielä pitää yllä tekohymyä ja tekonauraa asiakkaiden kuluneille vitseille ja kuunnella asiakkaiden vittuilua jos tuotteessa on vika tai puuttuu hinta jne. Palkka on paska ja työajat kanssa.

Sata kertaa mieluummin olen liukuhihnan varressa tehtaalla. Parempi palkka, paremmat työajat ja ei tarvitse feikkimiellyttää ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän