Nainen yksin baarissa.. Tekisi mieli lähteä
viihteelle, mutta taaskaan tulevana viikonloppuna kenelläkään kavereistani ei sovi.
Kehtaiskohan lähteä yksin?
Kommentit (12)
Lähinnä siksi että jos satutaan samaan baariin niin saanko istua pöytään :)
Olen siis nainen ja myös vastaavaa ajatellut mutta en jotenkaan osaa lähteä yksin...
Lähinnä siksi että jos satutaan samaan baariin niin saanko istua pöytään :) Olen siis nainen ja myös vastaavaa ajatellut mutta en jotenkaan osaa lähteä yksin...
kavereiden kanssa käynyt Vantaan hotellissa tai Shamrockissa.
Missäpäin itse asut?
Tulevana perjantaina olisi Shamrockissakin Yölintu, jota olis kiva lähteä katsomaan. Ja Vantaan hotellilla on tietty yleensä aina porukkaa, että ehkä jos menis vähän myöhemmin niin "sulautuis" porukkaan... :)
ap
Et sinä siellä kauan yksin kärvistele. Hyvin pian seuraasi änkeää herrasmiehiä, joista yksikään ei tienaa alle paria kymppitonnia kuussa eikä yhdenkään handicap ole yli neljän eikä purjevene alle 60 jalan.
Mä en ole ehtinyt käydä Vantaan baareissa kuin kerran Red Onionissa, aloin tekemään lapsia kun muutin tänne.
Lähinnä siksi että jos satutaan samaan baariin niin saanko istua pöytään :) Olen siis nainen ja myös vastaavaa ajatellut mutta en jotenkaan osaa lähteä yksin...
saa istua pöytään... :D
sikana, mutta kaikki kaverit oli vakiintuneita.
No sillä reissulla ollaan vieläkin, nyt jo viidettätoista vuotta avioliitossa.
Toivottavasti ikä ei oo este :) T:nro 4
Toivottavasti ikä ei oo este :) T:nro 4
Kymmenen vuotta sinne, tänne. :D
Mitens ois, perjantaina tai lauantaina baariin?!?
Minä olen opiskeluvuosien jälkeen aina käynyt yksin, kun ei ole enää ollut kavereita joiden kanssa lähteä. Löytyy sieltä aina juttuseuraa, ei tarvi koko iltaa yksin istua :)
Minä olen opiskeluvuosien jälkeen aina käynyt yksin, kun ei ole enää ollut kavereita joiden kanssa lähteä. Löytyy sieltä aina juttuseuraa, ei tarvi koko iltaa yksin istua :)