Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä ja vähä huolestuttava valmentaja. 9v tytöstä kyse.

Vierailija
28.01.2013 |

Ärsyttää kun 47v valmentaja (mies) viittaa pelaajiin sanalla ”tyttönen”. ”Nämä tyttöset pärjäävät hyvin, nämä tyttöset juoksevat hienosti”, ”nämä tyttöset sitä ja tätä”

Ja sit ku tää tyyppi puhuu mulle yksittäin, siis minulle äitinä, siinäkin käyttää tyttönen ”sinun tyttönen on reipas”, ”sinun tyttönen oli viime turnauksessa väsynyt, oliko nukkunut kunnolla?” jne.

Minua haittaa, ettei tämä valmentaja KOSKAAN käytä tyttöjen nimiä.

Minua huolestuttaa ja ärsyttää, on aivan kuin tyyppi ei haluaisikaan tuntea tyttöjä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos lehmät ihan oikeasti lentäis... Silloin lokikakka otsalla olisi aika pikku juttu.

Vierailija
2/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 tyttöä ja valmentaja tutustuu kaikkiin yksilöinä, tietää lempiruoat ja lempivärit?

Sori vaan, musta maailmassa on suurempiakin ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentaja ohjaa...Hei, sinä punapaitanen tyttönen siellä, sinä lettipäinen tyttönen jne.

Vai, mitä?!

Mutta, tosiaan.. olisihan se tosi hienoa ensin luetella kaikkien tyttösten nimet heistä puhuessaan...

Hoh hoh hoijaa...

Vierailija
4/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun 47v valmentaja (mies) viittaa pelaajiin sanalla ”tyttönen”. ”Nämä tyttöset pärjäävät hyvin, nämä tyttöset juoksevat hienosti”, ”nämä tyttöset sitä ja tätä” Ja sit ku tää tyyppi puhuu mulle yksittäin, siis minulle äitinä, siinäkin käyttää tyttönen ”sinun tyttönen on reipas”, ”sinun tyttönen oli viime turnauksessa väsynyt, oliko nukkunut kunnolla?” jne. Minua haittaa, ettei tämä valmentaja KOSKAAN käytä tyttöjen nimiä. Minua huolestuttaa ja ärsyttää, on aivan kuin tyyppi ei haluaisikaan tuntea tyttöjä.

Sekö olisi sinulle luontevampaa ja parempaa valmentamista, jos valkku sanoisi; Sinun Liisa oli viime turnauksessa väsynyt, oliko nukkunut kunnolla?

OKEI

Vierailija
5/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvomuisti.

Vierailija
6/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on vain tolkuttoman huono muisti? Tai jos hänellä nyt vain on tuollainen hölmö tapa ilman sen syvällisempää merkitystä.

Onhan se vaikeaa oppia 20-30 lapsen nimet tuosta vaan, mutta kyllä se yleensä jossain vaiheessa tapahtuu. Ainakin meidän "poikasen" jalkapallovalmentaja on oppinut kaikkien pelaajien etunimet parin kuukauden sisällä.

Vierailija
7/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkue on joukkue, sen merkityksen voit lukea vaikka sanakirjasta. Joukkueesta käytetään yleensä yhteinäistä nimittäjää, eikä joukkueesta puhuttaessa jokaista mainita yksilötasolla.

Eikö muka koskaan?! Entä harjoitukset, onko siellä tyttönen 1, tyttönen 2 jne...Vai miten hän ohjaa tyttöjä.

Vierailija
8/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tietää sentään sen, että on sinun tyttönen on sinun tyttösesi.

Vierailija
9/11 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
10/11 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa phoih paitoja