Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä rupesin nyt epäilemään tuota kilpirauhasen vajaatoimintaa ja olen raskaana!

Vierailija
27.01.2013 |

Sairastin noin kolme kuukautta sitten kovan flunssan ja sen yhteydessä kilpirauhaseni tulehtui. Lääkäri sanoi, että se voi myöhemmin johtaa vajaatoimintaan ja kevään aikana pitäisi käydä tarkastuttamassa joka tapauksessa. Silloin en siis vielä ollut raskaana.

Rupesin nyt miettimään niitä oireita, ja hitsi vie mullahan on niistä suuri osa! Olen miettinyt niiden olevan raskausoireita, mutta osa ei ole mitenkään tyypillisiä raskausoireita, esim ihon kuivuminen ja kutina.

Ärsyttää, että olin viime viikolla neuvolassa, eikä terkkari reagoinut mitenkään, vaikka kerroin sairastaneeni kilpirauhastulehduksen.

Soitan nyt tietty heti huomenna neuvolaan ja pyydän lähetteen verikokeisiin. Miten suuri vahinko siitä on jo voinut tulla? :( Olen nyt raskausviikolla 9.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa nyt ole mitään syytä paniikkiin.

Vierailija
2/5 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vahinkoa kenelle?? Eipä tuossa nyt ole mitään syytä paniikkiin.

Se on varmaan nää hormoonit, oon ollu tänään tosi itkunen ja kiukkunen ja nyt pelottaa tuo kilpparin toiminta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunut vauvalle, jos arvosi olisivatkin huonot.Itselläni on vajaatoiminta ja arvot olivat raskauden alussa huonot. Pelkäsin myös sitä, että vauvalle on jotain tämän vuoksi tullut. Lääkitystä nostettiin n. 12 rv:lla.Lääkäri selitti, että haittaa vauvalle tulee vasta raskauden myöhemmässä vaiheessa, jos arvot ovat huonot, alussa ei ole haittaa. Mutta käy ihmeessä testauttamassa arvot!

Vierailija
4/5 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että iho kuivuu ja kutisee.

Vierailija
5/5 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunut vauvalle, jos arvosi olisivatkin huonot.Itselläni on vajaatoiminta ja arvot olivat raskauden alussa huonot. Pelkäsin myös sitä, että vauvalle on jotain tämän vuoksi tullut. Lääkitystä nostettiin n. 12 rv:lla.Lääkäri selitti, että haittaa vauvalle tulee vasta raskauden myöhemmässä vaiheessa, jos arvot ovat huonot, alussa ei ole haittaa. Mutta käy ihmeessä testauttamassa arvot!

Aion soittaa heti huomenna ja pyytää lähetettä. Mutta vastauksesi helpotti oloani, kiitos siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi