Salaileeko yli 25-vuotiaat kokemattomat kokemattomuuttaan?
Kuinkahan paljon heitä oikein on? Ei ainakaan yliopistolla kaikki seurustelleet tai juhlineet.
Kommentit (11)
niin miten se käytös eroaa siitä ettei niitä ekoja kertoja ollut?
Mulla on 26-vuotias miespuolinen kaveri, joka on kerran heikkona hetkenä (humalassa) tunnustanut, ettei ole koskaan ollut "sillain." On kuulemma tosi kamalaa kun melkein kaikilla samanikäisillä on ollut vaihteleva seksielämä jopa 10v ja hänellä on kontakteja vain omiin kätösiinsä.
On 25- ja 30-vuotiaat. Toisen miehinen persoonallisuus ja olemus sekä toisen ujous yhdistettynä molempien mahdottomiin vaatimuksiin miehen suhteen ovat varmasti syynä heillä tilanteeseen... Tuskin he sitä ympäriinsä huutelevat.
On 25- ja 30-vuotiaat. Toisen miehinen persoonallisuus ja olemus sekä toisen ujous yhdistettynä molempien mahdottomiin vaatimuksiin miehen suhteen ovat varmasti syynä heillä tilanteeseen... Tuskin he sitä ympäriinsä huutelevat.
naiselle häpeä vain jos antaa luuserille tai puolelle kaupungille
Mulla on 26-vuotias miespuolinen kaveri, joka on kerran heikkona hetkenä (humalassa) tunnustanut, ettei ole koskaan ollut "sillain." On kuulemma tosi kamalaa kun melkein kaikilla samanikäisillä on ollut vaihteleva seksielämä jopa 10v ja hänellä on kontakteja vain omiin kätösiinsä.
koskaan että olin kokematon, mutta en minä sitä salailunakaan pidä jos ei kaikkia asioitaan ympäriinsä puhu...
En muuten kertonut edes sitten 32-vuotiaana ekalle seksikumppanilleni että olen kokematon, koska minusta asia oli nolo, ja ei hän sitä onneksi huomannutkaan.
Ja olen monesti valehdellutkin asiasta. Tuskin kukaan edes uskoisi jos paljastaisin, että olen edelleen 27-vuotiaana neitsyt.
koskaan että olin kokematon, mutta en minä sitä salailunakaan pidä jos ei kaikkia asioitaan ympäriinsä puhu...
En muuten kertonut edes sitten 32-vuotiaana ekalle seksikumppanilleni että olen kokematon, koska minusta asia oli nolo, ja ei hän sitä onneksi huomannutkaan.
sanonut, koska itse et siitä puhunut.
Eli mies oli joko herrasmies tai sitten täysi taukki jos ei muka oikeasti huomannut.
Usko pois vaan. Neitsyt käyttäytyy aina ihan eri lailla itse tilanteessa, ei siitä erehdy ellei itse mieskin ole vielä täysin kokematon.
Ja vielä: mitään huonoa tai häpeällistähän siinä ei todellakaan ole, jokainen omalla ajallaan.
T: mies.
Pitää muistaa että mieheltä se vaatii paljon enemmän, että saa edes jonkinlaisen kumppanin
Pitää muistaa perustella väitteensä.