Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä blogiäidiksi?

Vierailija
27.01.2013 |

Olen jäämässä äitiyslomalle iltatähden saapumisen johdosta ja jotta äippälomalla ei olisi tylsää, niin ajattelin perustaa blogin.

Silloin kun olen viimeksi äippälomalla ollut, ei ollut näitä blogeja ym. ja en niistä mitään tiedä.

Minkälainen on esim. vetävä blogin nimi jne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoilet synnytyksestä jne.

Vierailija
2/3 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä me voida keinosiementää sua jollakin bloginesteellä. Se raskaus on sellainen, että se kestää ja jossakin vaiheessa olet niin pakahtua, että se tulee kyllä ulos halusit tai et. Varo vaan sitä ulostetta (katso vähän mallia vaikka tosta ShitLordin blogista) - se voi olla aika kamalaa varsinkin, jos joku Norovirus on päässyt sun alueelle ja sotkee kakki sun hommat.

Ehdotuksia sopivista spermanluovuttajista vaikka maksua vastaan voi jostain saada, mutta en tiedä mistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä me voida keinosiementää sua jollakin bloginesteellä. Se raskaus on sellainen, että se kestää ja jossakin vaiheessa olet niin pakahtua, että se tulee kyllä ulos halusit tai et. Varo vaan sitä ulostetta (katso vähän mallia vaikka tosta ShitLordin blogista) - se voi olla aika kamalaa varsinkin, jos joku Norovirus on päässyt sun alueelle ja sotkee kakki sun hommat.

Ehdotuksia sopivista spermanluovuttajista vaikka maksua vastaan voi jostain saada, mutta en tiedä mistä.

Kuulostaa kauhean vaivalloiselta. On mulla jo järjestelmäkamera jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä