Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norosta?

Vierailija
27.01.2013 |

Voiko noro oireilla pelkkänä ripulina? Olen ripuloinut tässä muutaman kerran, mutta ei yhtään oksenta eikä ole huono olo.

En ole mielestäni syönyt mitään ripulia aiheuttavaa. Muut perheessä söi samaa ruokaa, eikä kenelläkään ole mitään oireita.

Miten vaan, että uskallanko huomenna töihin jos tämä ei tästä tämän kummemmaksi muutu...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

norossa on rajummat oireet, kuumeen kera. Voimat lähtee muutamassa tunnissa, lihaksia pakottaa jne. Voi olla tavan ripulia.

Vierailija
2/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

norossa on rajummat oireet, kuumeen kera. Voimat lähtee muutamassa tunnissa, lihaksia pakottaa jne. Voi olla tavan ripulia.

Mulla se alkoi viime yönä ripulina,ja sitten oksennettiin ja rajusti. Aivan kamala tauti! Oksentelu meni muutamassa tunnissa ohi, jäljelle jäi lihassärky, ja todella voimaton olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodilla sairastuneista osalla pelkkä ripuli, osalla oksennus ja tutkittiin et oli noroa

Vierailija
4/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkää kosketelko naamaanne niillä käsillänne.

Muistakaa pestä kätenne, niin ette saa tuota noroa!

Olen töissä lasten infektio-osastolla jossa hoidetaan mm. pahimpia norovirus lapsia ja en ole vuosiin sairastanut mitään tarttuvaa tautia.

Käsienpesu on se joka auttaa.

Vierailija
5/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule kaikille samanlaisena, varsinki jos on saanu jotain vastustuskykyä siihen Päiväkodilla sairastuneista osalla pelkkä ripuli, osalla oksennus ja tutkittiin et oli noroa

Vierailija
6/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mites se tohon liitty? Kysyttiin voiko pelkkä ripuli olla noroa ja vastasin siihen että voi.

Vierailija
7/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut oksensivat varmaan 20 kertaa, kun itse selvisin vaan lievällä ripulilla siitä, vaikka 4 muuta perheessä yrjöili vuoron perään.. niillä taas ei ollu ripulia...

Vierailija
8/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastustuskyky kestää korkeintaan vuoden" Niin? Mites se tohon liitty? Kysyttiin voiko pelkkä ripuli olla noroa ja vastasin siihen että voi.

"varsinki jos on saanu jotain vastustuskykyä siihen", kirjoitit noin itse ja siihen sitten vastasin.... eli noilla kaikilla lapsilla olisi sitten ollut noroa aiemmin vuoden aikana? Mitä et nyt tajua?

Vierailija
9/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi paskatauti pilaa koko elämän. :(

Vierailija
10/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastustuskyky kestää korkeintaan vuoden" Niin? Mites se tohon liitty? Kysyttiin voiko pelkkä ripuli olla noroa ja vastasin siihen että voi.

"varsinki jos on saanu jotain vastustuskykyä siihen", kirjoitit noin itse ja siihen sitten vastasin.... eli noilla kaikilla lapsilla olisi sitten ollut noroa aiemmin vuoden aikana? Mitä et nyt tajua?

Mutta noin silti kävi! Eli nimenomaan tällä yritin vain selventää pointtia että pelkkä ripuli on mahdollinen!! Mistäpä tiedän vaikka ap:lla olisi itsellään ollut noro vuoden sisään. Sillä tähdensin sanalla "varsinkin" eli otin sen vain huomioon, onko sulla joku ongelma ?

Vierailija
11/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan se poro sieraimestasi pois.

no en tiedä oliko ollu kaikilla lapsilla vuoden sisään

Mutta noin silti kävi! Eli nimenomaan tällä yritin vain selventää pointtia että pelkkä ripuli on mahdollinen!! Mistäpä tiedän vaikka ap:lla olisi itsellään ollut noro vuoden sisään. Sillä tähdensin sanalla "varsinkin" eli otin sen vain huomioon, onko sulla joku ongelma ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme