Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9v koko ajan kärttyinen ja pahalla päällä.

Vierailija
27.01.2013 |

9v poika siis kiukuttelee aina ja kaikkea. Mikään ei ole ikinä hyvin. Näin siis jos asiat ei mene niin kun hän haluaa. Mitään ei halua tehdä. Istuis pelaamassa, katsomassa telkkaria kaiken aikaa jos vaan antais. Jos oassittaa pihalle, alkaa se helvatan narina ja vääntö. Kestää tunnin ennen kun saa vaattet päälle. No, näin myös melkein aina, mutta vielä hitaammin toimii jos patistan ulos. Jos käskee hakea lähikaupasta yhden maidon tai leivän, niin raivoaa miks aina mun pitää ja bla blaa...

Mikä samperia tota mukulaa vaivaa? On kesästä lähtien ollut tuolkainen känkkäränkkä.

Yritän keksiä yhteistä tekemistä ulkoilusta leivontaan ja lautapelien pelaamiseen, mutta kaikesta väännetään kauhee show.

Kaverit kaikki kaikessa ja himassa suurinpiirtein vahdataan puhelinta, jos joku sattuis soittamaan. Olis passissa 24h. Ei haluais lähteä mummolaan ei yhtään minnekään.

Siis mö en enää tiedä miten päin olisin. Tekis mieli vaan pistää kakara arestiin viikoksi. Käytös on aivan kauheeta. Äskenkin mies pyysy menemään lähikauppaan hakemaan saunalimut. Vastineeksi poika saisi katsoa yhtä haluamaansa ohjelmaa telkkarista ennen kun lähdetään mummin synttäreille. Kauhee vääntö ja narina. Mennessään potki pensasaitaa ja oikeen veti jalkojaan perässään. No jää ohjelma katsomatta kun maleksii matkalla. Ja mummolle ei tietenkään haluta lähtee... Huoh, ei jaksa enää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotias poika on just tasan samanlainen vänisijä kuin teillä ap. Sillä erolla, että meillä ei tarvii asioida lähikaupassa kun sellaista ei ole.. Mutta ihan vaan että kaatais pikkuveljelle maitoa mukiin - ei onnistu ilman mutinoita ja liioitellun hitaasti sittenkin jos ollenkaan. Kaikki on väärin, kaikki on AINA juuri HÄNEN vain tehtävä, AINA MINÄ, MIKSI AINA MINÄ... Pelata pitäis kaiket päivät, koulusta ja läksyistä viis. Kaikeen saa patistaa ja kehottaa sen seitsemän kertaa.

Kuulunee ikään, tosin ei meidän esikoistyttö ollut tuollainen ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan