Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja sivutöitä opelle? Ehkä kaupan alalla?

Vierailija
27.01.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PartyLite-tuotteita! Jos pääasiassa illat vapaina, niin hyvin pystyy konsulttina toimimaan. Palkka tietysti työn mukaan, mutta ihan mukavasti tienaa ja siistiä hommaa =)

Vierailija
2/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin Educa-messuilla, et nehän on kivoja. Niilläkin on kai jotain lelukutsutyyppistä juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vuosikausia opintojen ohella tehneenä.

Jos olisin itse opettaja etsimässä sivutöitä, yrittäisin varmaan löytää jotain sesonkiluontoista mitä nimenomaan tehdään kesällä, ehkä jotain kasveihin liittyvää. Puutarhahommia?

Vierailija
4/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vuosikausia opintojen ohella tehneenä.

Jos olisin itse opettaja etsimässä sivutöitä, yrittäisin varmaan löytää jotain sesonkiluontoista mitä nimenomaan tehdään kesällä, ehkä jotain kasveihin liittyvää. Puutarhahommia?

Sinäänsä hyvä idea tuo "puutarhahommat" kyllä olisi. Aivot narikkaan-hommat kiinnostaisivat opettajatyöpäivän jälkeen ja viikonloppuna. Pidän ihmisistä ja pidän myymisestä. Olisi kiva tehdä omaan laskuun, mutta en tiedä yrittämisestä mitään.

Vierailija
5/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisistä ja pidän myymisestä.

Vierailija
6/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, miten VOI olla niin hyvä tilanne, että opetyöpäivän jälkeen vielä jaksat...

T. Vain Hieman Kade

Vierailija
7/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed.viestiin viitaten: Olen aviossa, enkä voisi kuvitella myyväni itseäni, mikäli tämä oli yllä oleva ehdotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi