Käyttääkö joku oikeasti tervasaippuaa?
Kommentit (19)
sitä voi ostaa? Käyttäisin jos jos kerrot mistä sitä voi ostaa. Löylytuoksu terva on niin ihanaa :)
Rakastan tervan tuoksua, mutta ei ole osunut tervasaippua silmiin kaupassa.
Mm. sellaisissa Emendon pakkauksissa, missä on mukana se löylytuoksukin.
Kaapissa lojottavar käyttämättöminä.
ap
niin aina ostan, jos jossain näen. Terva on ihanaa.
Ja onneksi Pirkalta on tullut Tervajäätelöä, oli ihan törkeän hyvää, kun on vähän sulanut! :)
Erittäin Hieno Suomalainen tjsp. valmista tervashampoota? Sellaisissa ruskeissa pulloissa joissa on kierrekorkki? On myös valkoisia ja vaaleanpunaisia pulloja, muistaakseni nekin oli kivan tuoksuisia. Käytin sitä tervashampoota silloin joskus kun viä käytin shampoota. Oli ihanaa.
Dermosilin tervesaippua. Ihana vava tervan tuoksu.
Tervashampoota olen kyllä käyttänyt, tekee hyvää päänahalle! Semmoisessa oranssinruskeassa pullossa myydään halpahalleissa tms. Perinteistä tervashampoota tai joku vastaava merkki se oli.
https://www.dermoshop.com/fi/products/3005-tervasaippua
Tuoksuu todella voimakkaasti tervalle, mm...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 19:22"]
https://www.dermoshop.com/fi/products/3005-tervasaippua
Tuoksuu todella voimakkaasti tervalle, mm...
[/quote]
Näyttää olevan poistumassa oleva tuote, joten pikaisesti ostoksille!
Oulussa olen nähnyt tervasaippuaa ainakin Stockalla, kauppahallissa ja Pohjois-Pohjanmaan museon museokaupassa. :)
Tervashampoo pitää täit loitolla.
Appiukko käyttää ihan jatkuvasti. Oulun seudulla hänkin.
Narutervasaippua kuuluu savusaunaan. Linnnut tahtoo vain nokkia saippuaa jos sen jättää naulakkoon ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mm. sellaisissa Emendon pakkauksissa, missä on mukana se löylytuoksukin.
Ja on Emendolla tervantuoksuisia palasaippuoitakin, sellaisia narussa roikkuvia. Mutta tuoksu kyllä häipyy niistä nopeasti, siis jo siitä saippuapalasta saati iholta. Sama juttu ripustinnarulla varustetun hunajasaippuapalan kanssa.
Onko yleensä muilla kokemuksia näistä Emendon narusaippuoista? Meillä ne ovat tuoksunsa ja vaahtoavuutensa menettäneinä jääneet kylpyhuoneen koristuksiksi😄
Olen psoriaatikko ja tervasaippua on todella hyvä. Neutraloi, steriloi ja kuorii. Eikä tarvi mitään ihmeempiä hommia. Käyttää vaan kuin normaalia saippuaa.
tervashampoota on ihan noormali ruokakauppojen shampoohyllyssä. Mulla on kahta eri merkkiä tällähetkellä erittäin hyvä suomalainen ja sitten pisara. Palasaippua en muista missä oisin nähny myytävänä. mulla on kyllä yks pala kylppärissä, mutta se on venäjäntuliaisia, joten en tiedä, mistä sitä saa...
Paras shampoo. Mummilla ei koskaan juuri harmaantuneet hiukset, vaikka eli 86-vuotiaaksi. Hänen mielestään se johtui siitä, että käytti hiuksiin vain tervasaippuaa.
sitä voi ostaa? Käyttäisin jos jos kerrot mistä sitä voi ostaa. Löylytuoksu terva on niin ihanaa :)