Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhkakuva? Provo? Vain niille, jotka tykkää lukea, käyttää mielikuvitusta! Muut pois - hei, hei!

Vierailija
27.01.2013 |

Tämä päivän provo on vain sellaisille, jotka jaksavat lukea ja käyttää mielikuvitustaan jonkinlaisten satumaailman uhkakuvien rakenteluun ja joita sellainen "kiinnostaa". Viestistä on tarkoituksella poistettu otsikko ynnä muuta ynnä muuta.

ÄLÄ VAIVAUDU OLLENKAAN, JOS AIOT VAAN HUUDELLA JOTAKIN TÄYSIN ÄLYVAPAATA. SILLOIN TÄMÄ PROVO EI OLE SINUA VARTEN TIPAN VERTAAKAAN. MENE SIIS VAIN POIS! Hei, hei...

Minulla on prepaid-numero, jota käytän vain vähän. Käytin sitä kuluneella viikolla ja se antoi heti tiedon, että saldo loppumassa lataa lisää saldoa. Ostin 10 euron uuden latauslipukkeen. Kun olin sen ladannut, niin näin, että saldoa oli yli 18 euroa. Edellinen ostamani latauslipuke oli myös ollut 10 euroa. Näin ollen kun latauslipukkeesta on käytetty vajaat 2 euroa, niin puhelin alkaa jo hälyttää, että saldo loppumassa, lataa lisää saldoa. Minusta tämä on erittäin omituista ja tunnen itseni oikeastaan ihan huijatuksi, vaikka on näin pienestä summasta kyse.

Kun nyt olen yhteydessä operaattoriin, niin haluan ilmoittaa, että olisi kiva, jos teillä olisi joku nettisivu, jonne voisi ilmoittaa prepaid-numeronsa, jos ei halua pitää salaista numeroa. Siinä voisi olla aika mistä lähtien on ollut kyseisen numeron haltija ja sitten jos numero ei enää ole käytössä, niin sinne voisi ilmoittaa tämänkin seikan. Juuri tähän numeroon sain viime viikolla puhelun jollekin tuntemattomalle, jolla siis on ollut tämä prepaid-numero aikaisemmin käytössään kait vai mikä numero tuo onkaan sitten ollut ennen.

Puhelin kuuluu modernissa yhteiskunnassa ihmisen perusoikeuksiin. On omituista, että tässä yhteiskunnassa on ihmisiä, joita ei tavoita millään puhelimella. Ovatko he yhä kasvava joukko ja jos on näin, niin mistä kummasta tämmöinen voi sitten oikein johtua? Kasvava joukko ihmisiä yhteiskunnassamme, jotka ikään kuin eivät enää ole edes olemassa!!!??? Melkein kuin paperittomia!!!

Puhelinoperaattorin palauteluukkussa on omituista se, että tähän täytyy ilmoittaa puhelinnumero. Ihminen, joka ei tähän ilmoita puhelinnumeroaan (prepaid), koska haluaa pitää sen salassa, ei tällä lomakkeellanne voi hoitaa asioitaan kansanne!!!??? Miten sitten???

Mielestäni R-kiskan kuuluisi antaa kuitti ostetusta latauslipukkeesta kuin apteekin hyllyltä. Näin ei aina ole, vaan kuittia saa pyydellä. Puhelimella saatetaan hoitaa vaikka mitä tärkeitä asioita ja oikeastaan puhelinsalaisuudet ovat pankkisalaisuuksiakin arkaluontoisempia. "Kaikki" toimii pankkikoodeilla ja henkilötunnuksilla, mutta henkilötunnukset ja niiden kontrollisosa eivät ole enää vessapaperiin painettua kuviota arvokkaampia. Niitä jaellaan kaikkialla ja kaikille - Alkosta ja kaupasta mihin tahansa baaritiskikassalle ja vaikka minne. Ja näihin henkilötunnusten kontrollisosiin sitten perustuu "kaikki" tässä nyky-yhteiskunnassa. Itselläni ei enää ole edes pankkitunnuksia. NettiCV-kin oli haihtunut ja sekin oli laitettu pankkitunnuksilla. Eikö pankkikoodit, pankki ja puhelin ole ihmisten välineitä melkein kaikkien asioiden hoitamisessa? Ja puhelimeen ladataan saldoakin suoraan pankkitililtä! Puhelinnumerosta pääsee siis jotenkin pankkitilille, vai??? Onkohan niitä ihmisiä jo paljonkin, jotka ovat kokonaan siirtyneet "tuntemattomiin" prepaid-liittymiin, maksavat vain käteisellä, nostavat käteisen suoraa pankin tiskiltä ja maksattavat jokaisen laskunsa suoraa pankin kassaneidillä saaden leimatun kuitin? Ja tämä samaan aikaan kuin toisaalta ihmiset siirtyvät hoitamaan kaikki asiansa netin välityksellä pankkikoodeilla ja kaiken maailman muovikorteilla? Ei pankeilla pitäisi olla mitään asiaa ihmisten kokonaiselämään! Toivon todellakin, että ymmärrätte mitä yritän sanoa. Ja lisään vielä, että jos ihmisen puhelin ei toimi tai hänellä ei sellaista edes ole, niin mitään asioita ei voi hoitaa. Terveyskeskusten ajanvarauskin liittyy puhelinnumeroon kuten myös hammashoitoloiden, jotka myös varmistavat sitten annetun hoitoajan puhelimella. Ei tämmöisiä asioita oikein viitsisi jollakin tuntemattomalla prepaid-liittymällä hoidella eli onko niin, että joillakin tämmöisetkin asiat jäävät hoitamatta täällä siksi, että ei ole enää toimivaa, kunnollista puhelinliittymää? Jos alkaa harkita jonkun lankapuhelimen hankkimista, mikä kiinnittyisi suoraan osoitteeseen mistä soittaa, niin tämäkin osoittautuu sitten aika kuolleena syntyneeksi jutuksi ja lankapuhelinnumerot toimivat nekin nyt sitten kuin kännykät. Jäljelle jää Skype, tuntematon numero, mutta se on sidottu sähköpostiosoitteeseen ja nekään eivät ole 100 % turvallisia eikä niihin voi soittaa takaisin - toimisiko ehkä, jos Skypenumero olisi rekisteröity?

Mielestäni puhelinsalaisuudet ovat pankkisalaisuuksiakin arkaluontoisempia, koska niillä pääsee suoraan jonkun henkilön koko verkostoon ja näkee asioita, joita ihminen hoitelee. On huomiota herättävää, että operaattoreiden toimipisteissä asiakkaalle tuntemattomat asiakaspalvelijat hoitelevat asioita aivan avoimesti. Enää en halua näyttää edes passiani kenellekään, josta en tiedä kuka tämä on. Puhelinoperaattoreiden asiakaspalvelijat olisi siis kaikessa rinnastettavissa vähintään sellaiseen luottamukseen, mitä pankkivirkailijat ennen nauttivat (sekin juttu on aivan väljähtänyt ja törmäsin juuri tapaukseen, jossa asuntonsa myynyt ei edes tiennyt pankkivirkailijan nimeä, joka oli hoitanut myyntiin liittyvät asiat pankissa). Näin ollen on täysin sopimatonta, että operaattorien virkailijat esiintyvät anonyymeinä.

Sattuipa sellainen juttu erään operaattorin toimipisteessä, että minua palvellut asiakaspalvelija kertoi aivan avoimesti, että hänen pestinsä täällä on vain tilapäinen mikälie homma. Hän opiskelee pian kauppakorkeassa ja tähtää hommiin jossakin finanssifirmassa. Keskustelu oli sellainen, että minulle tuli mieleen, että jaa, olisiko mahdollista, että entinen puhelinfirman mikälie tilapäinen työntekijä vie sitten sinne jonnekin "finanssifirmaan" koko "asiakasrekisterinsä" mukanaan ikäänkuin jonkunlaisena pesämunana... Kaikenlainen se on nykyään mahdollista - vain mielikuvitus on rajana ihmisten puuhasteluille anonyymeinä ja kun tavoitteena on ainoastaan raha. Itse asiassa koko puhelinhomma on sellainen, että sillä ei mitään bisnestä pitäisi voida tehdä, vaan se kuuluu juuri sellaisiin infrastruktuurijuttuihin, jotka oikeastaan kuuluisi ihan valtion hoidettavaksi ilman minkäänlaista voiton tavoitetta kuten myös esim. posti. Jos nämä eivät toimi, niin ei toimi mikään!

Itse asiassa sähköpostiosoitteet pitäisi olla 100 % turvallisia ja kytketty ihmisen koko profiiliin, niin että niitä oikeasti voitaisiin käyttää täysin turvallisesti. Ihmisen nimi pitäisi voida kirjoittaa täysin oikein kunkin kielialueen kirjaimilla (esim. nimi Back ja Bäck eivät voi olla sama nimi). Onko niin, että tässä on tällä hetkellä ihan "markkinarako" ja joku turvallisuusaukko ja kaikki ihmisten kommunikaatiossa käyttämät laitteet, mm puhelin, tietokone, sähköposti pitäisi voida rekisteröidä yhteen paikkaan ja saada sieltä 100 % tietoturva. Tämmöisiä voisin kuvitella kunnon ihmisten ja kunnon firmojen käyttävän kunnon asioihin. Nyt niitä henkilönumeroita, osoitteita, puhelinnumeroita, sähköpostiosoitteita yms voi näköjään tonkia vaikka roskiksista ja ehkä lähetellä ihmisille vaikka mitä laskuja ja hoidella toisten asioita näiden nimissä kunhan siis on vain jotenkin saanut selville ihmisen nimen, osoitteen, syntymäpäivän ja henkilötunnuksen kontrolliosan. Tämä ei taidakaan olla mikään ihan tavattoman vaikea tehtävä varsinkaan, jos sattuu olemaan töissä jossakin "oikeanlaisessa paikassa"...

Jotenkin voi tietysti olla, että olen täysin hakoteillä ja yksin "tällaisen ajatusmaailmani" kanssa - tai sitten en ole, vaan olen todellakin törmännyt vakavaan asiaan, josta juuri kukaan ei puhu. Jos sattuisin olemaan oikeassa, niin miksi ei kukaan puhu? Siksikö, että tässä on todella niin valtava turvallisuusaukko, että jos sen kerran on tajunnut niin huh, huh... ei enää halua käyttää mitään pankkitunnuksia, vilautella passia ja muita henkilöllisyystodistuksia, käyttää muovikortteja asioidensa rekisteröintiin ja maksuvälineenä yms yhtään missään... Luokaa te, jotka näiden asioiden kanssa oikeasti hääräätte, parempi tilannekuva... voisiko se jopa olla jonkunlainen uhkakuva?

Mitä suosittelisistte minulle kun tarvitsen turvallisen puhelimen, joka ei ole Sonera, ei Elisa eikä Dna vai onko tilanne nyt todellakin sellainen, että olen astunut nykyaikaan ja niiden ihmisten keskuuteen, jotka eivät enää käytä mitään puhelinta, eivät ole tavoitettavissa eivätkä siis tavallaan enää ole olemassakaan tässä nyky-yhteiskunnassa? Tämä askel tuntuu aika erikoiselta ja jotenkin omituiselta, koska minulla on koko ikäni ollut puhelinnumero, joka on ollut luettelossa ja numerotiedusteluissa ja olen siis ollut tavoitettavissa ihan henkilökohtaisesti. Kuka mitään häiriköintiä joutuisi turvallisessa yhteiskunnassa pelkäämään ja sellaisissa mittasuhteissa, että joka toisen kansalaisen olisi tästä syystä otettava itselleen joku salainen numero? Ja mitä ihmeen työpaikkojakin ja puuhia sellaisilla ihmisillä sitten voi olla, jos näiden takia tarttee ottaa salainen numero? Kun olet paikallisessa puhelinluettelossa, niin olet oikeasti myös olemassa! Niin sen pitäisi mennä!

Tietyistä syistä olen katsonut aiheelliseksi kartoittaa oma henkilökohtainen verkostoni niiltä osin kuin se on ollut mahdollista ja aika pitkältä ajanjaksolta. Tähän olen käyttänyt numeropalveluiden tietoja. Tällöin olen törmännyt sellaiseen seikkaan, että näyttää siltä, että numerotiedustelun tiedot ainakin niiden kohdalta, joita itse olen etsinyt ovat olleet jotenkin aika "erikoiset" (sukulaisteni tiedot ihan päin mäntyä esim. eräs sukulaiseni muka asuu minun asunnossani, josta itse muutin yli 10 vuotta sitten ja jossa hän ei ole koskaan edes asunut eikä ole edes lapseni). Tämä soittaminen numerotiedusteluun onkin ollut kallista puuhaa ja ihan ihmettelen, että miten, mistä ja mitkä tiedot sinne oikein on päätynyt. Joitakin tuttujani olen kehoittanut tarkastamaan omat ja perheenjäsentensä tiedot numeropalvelussa (siis kait operaattoreiden kautta) ja huolehtimaan siitä, että tiedot ovat oikeat ja ehkä laittamaan ne salaisiksi. Tietoihinsa kannattaisi laittaa myös jotakin, minkä perusteella joku tietty ihminen erotetaan täyskaimoista, joita joillakin voi numerotiedustelun mukaan olla jotain yli 255 kpl (heidän koneensa eivät näytä enempää tietoja kuin tuon määrän). On myös kyseenalaista, että numerotiedustelu antaa ihmisen koko nimen ja monen kohdalla tarkka osoitetieto kannattaisi ottaa kokonaan pois, vaikka numero tietysti olisikin tiedustelussa. Ehkäpä täällä alkaa kohta olla ihmisiä, jotka poistavat sukunimensä kotioveltaankin...heh, heh... vainoharhaisia ja harhaluuloisuushäiriöisiä koko porukka... Mutta lääkkeitähän tästä maasta löytyy mielisairaille! Kansalaisten lääkekuluista hulvattomat laskut, vai?

On myös huomioitava, että ihmiset, jotka ovat asuneet ja olleet tavoitettavissa samoissa osoitteissa ja puhelinnumeroissa vuosikymmeniä ovat ikäänkuin myös perineet koko sukunsa verkoston ja mitä se sitten oikein on? On niitä, joiden kohdalla se ei ole ihan tyhjänpäiväistä ja kotiosoitteet voivat mennä vaikka mihin julkisiin rakennuksiin ja nk arvo-osoitteisiin, joissa tietysti on ollut puhelimia silloinkin kun muualla ei ole ollut (huomio sota-ajat!!!)

Tämä on sellainen hupijuttu ja satu, että kirjoittakaa te se johonkin todella jännittävää kauhukertomusmuotoon ja kertokaa, että vihje sen kirjoittamiseen tuli tämmöiseltä vanhemmalta SATUTÄDILTÄ! Mutta vaikka tässä kirjeessä olisi nyt mitä tahansa hömppää, niin toivon, että edes joku pystyy hahmottamaan tästä myös asian vakavan puolen, jos tässä joku sellainen on olemassa. Mutta jos olen ostanut 10 euron lataussetelin ja käyttänyt siitä vajaat 2 euroa, niin kyllä on liian aikaista, että operaattorinne alkaa viestittää, että saldo on loppumassa, osta lisää saldoa! Tuolloin tietysti ajattelen, että eihän tällä puhelimella voi mitään soittaa, katkeaa, eikä ainakaan mitään pidempää puhelua ja tulee kamala stressi. Eihän tämä todellakaan nyt voi näin olla! Ihan hölmöläisten puuhaa!

Voisin kait päättää tämän kirjeeni, että etukäteen kiittäen ja ystävällisin terveisin, mutta mistäs minä jotain operaattoria kiittäisin? Jos katsotte aiheelliseksi, niin lähettäkää tämä kirjeeni muille operaattoreille ja varsinkin noihin julkisiin numeropalveluihin heillekin tiedoksi.

MIKÄ OLISI SOPIVA OTSIKKO TÄLLE TEKSTILLE?

Ja tämä oli sitten tämän päivän eräs provo! Heh, heh...

Terveisiä Kakolasta, Kellokoskelta, Hesperiasta, Lapinlahdesta, Nuivaniemestä yms - Tämä maa on muuttunut hullujenhuoneeksi... Eräs lukee minulle juuri pääuutista kait päivän Hesarista ja otsikko olisi, että SUOMALAISEN SPERMAN LAATU ROMAHTANUT VUOSIKYMMENESSÄ... No, mistäs se nyt sitten johtuu... vielä kymmenen vuotta sitten se oli kuulema laadukasta, ihan huippuluokkaan, nyt huonompaa mitä nuoremmalta koe otetaan... Tässä touhussa ei enää ole järjen häivääkään... niin ja se teinien yhdyntäkin tapahtuu sitten sinne kakkoseen (ainoa mitä heille on kerrotuu vai tässä seksuaalikasvatukssa???). Ja tästä on varmaan seurauksena, että täällä kulkee kohta koko porukka vauvasta vaariin kaikenmaailman vaipoissa, kun peräaukko pettää ja kakat ovat pitkin housuja ja sukkiksia eikä niistä stringeistäkään ole enää yhtään mihinkään... roskakuskit kuljettavat vaippoja, jotka aina silloin tällöin päätyvät roska-autoista tielle... SIIS ANTAKAA MEIDÄN KAIKKI KESTÄÄ! Tuliskos jostain joku Jumalanpalvelus vai onko täällä vaan sitä perkeleen Saatananpalvelusta kaikkialle. Hyi Helvetti!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanläheiseltä hirtti hihna kiinni?

Vierailija
2/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä viesti. Ja outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeron haltija hoitaa asioitaan m m seuraavissa paikoissa:

-terveyskeskus

-hammashoitola

-sosiaalitoimisto

-Kelan

-verovirasto

-Keva

-asuntotoimisto

-koulut ja oppilaitokset

-poliisi

-työvoimatoimisto

-muita työnhakuun liittyviä asioita

JA MUISSA VASTAAVASSA PAIKOISSA, joita nykymuotoinen hyvinvointiyhteiskunta käyttää aivan liikaakin.

TÄLLAISTEN PUHELUIDEN TULEE EHDOTTOMASTI OLLA ILMAISIA - MAKSUTTOMIA - JA SIIS USEIN ERITTÄIN PITKÄ JONOTUSKIN!

Tämä on todellinen infrastruktuuriedellytys sille, että hyvinvointivaltio Suomi saadaan rullaamaan jatkossakin.

On mahdollista järjestää maksuttomia puheluita, koska sellaiset toimivat jo myös Skypessä ja kaikilla tämmöisillä yllä mainituilla paikoilla on tietokoneet. TÄMÄ ON VAIN HALUSTA TAI HALUTTOMUUDESTA KIINNI KUTEN MYÖS SIITÄ, ETTÄ PUHELINLIIKENTEESTÄ ON TEHTY KUIN MIKÄ TAHANSA LIIKETOIMINTA, JOSSA YRITETÄÄN SAADA MAHDOLLISIMMAN SUURIA VOITTOJA. Niitä saadaan hintakilpailulla ja ehkä kaikenlaisella "omituisuudella". SUURIN OSA PUHELINLIIKENTEESTÄ KUULUU SELLAISEEN INFRASTRUKTUURIIN, JOKA KUULUU EHDOTTOMASTI VALTION PYÖRITETTÄVÄKSI. Järkätkää ne hupijuttupuhelimenne sitten johonkin tästä irralliseen systeemiin ja laitteeseen! Kunnon kansalaiset, kunnon firmat ja kunnon asioiden asiointi tarvitsee tämmöistä! Nyt moni pyörittää yhtä ja sataa omituista bisnestäänsäkin juuri anonyymisti noilla omituisilla anonyymeillä puhelimilla, joita on vain enemmän ja enemmän!

Tämmöinenkin vanha juttu löytyi nyt:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1757911/prepaid_apua…

Tänään "tuolla ulkona" ihmiset todellakin totesivat, että ei jollain prepaidillä mitään asioitaan pysty hoitamaan, esim. aikoja johonkin terveyskeskukseen.

ASIAAN LIITTYY MYÖS SE, ETTÄ ITSE ASIASSA tietynlaiseksi suunniteltu puhelin voisi samalla toimia ihmisen henkilöllisyystodistuksena ja vaikka korvata jopa passin. Eikö siihen ole mahdollista saada kuva-, sormi-, ääni-, verkosto- yms tunnisteita? Jopa noista yksinkertaisista puhelinmalleista (kuin joku Nokia C2-01 tai Nokia 118, joiden hinnat olleet niinkin alhaalla kuin 35-50 euroa, mikä tuskin on ollut mikään omakustannushinta) vois melkein ihan itse kehitellä itselleen jonkun vastaavan. Valtio voisi luoda / kustantaa tämmöisistä jokaiselle kansalaiselle kuuluvan kansalais- ja turvapuhelimen, jolla kaikkea tarpeellista asiaa voisi hoitaa. Ihmiseen pitäisi liittyä myös 100 %:sti turvallinen sähköpostiosoite, joka liittyy ihmisen todellakin oikeaan ja viralliseen nimeen ja persoonaansa ja jonka väärinkäytön pienikin mahdollisuus pitäisi voida estää eli 100 % turvallisuus.

Jos puhelin katoaa, niin ei pitäisi olla mahdollista kenenkään muun käyttää henkilön henkilökohtaista puhelinta. Ja katoaminen pitää voida rekisteröidä mahdollisimman nopeasti ja ihmisen kadotessa paikallistamisen pitäisi olla mahdollista. Puhelimen tulisi siis voida toimia myös turvapuhelimena. Turvallisuussyistä puhelimesta pitäisi olla ilmainen yhteys esim. jollekin keskustelupalstalle, jonne voi kirjoittaa, kuten myös johonkin paikkaan, minne voisi soittaa (ja vaikka rupatella jonkun kanssa, jos ei ole ketään muuta, jolle soittaa ja jonka kanssa rupatella niitä näitä). Näitä paikkoja voisi sitten käyttää tietysti silloinkin kun on joutunut johonkin vaaratilanteeseen ja haluaa lähettää jonkun viestin. Tietysti voisi ilmestyä kaikenlaista "pelleilijää", mutta eiköhän nekin voi hoitaa jotenkin ja saada homma pyörimään ihan asiallisesti.

Jos minä saisin alkaa kehittää puhelimia, niin loisin jonkun tämmöisen kansalais- ja turvapuhelimen, mitä kaikki valtiot voisivat jakaa kaikille kansalaisilleen ja varsinkin niille, joilta puhelin / passi / koti ja osoite puuttuu - ja aivan ilmaiseksi! Ja järjestäisin todellakin tämmöisen jokaiselle paperittomalle ja asunnottomalle ihmiselle, jokaiselle joka löytyisi vaikka mistä viemäristä tai kaatopaikalta missä maanosassa tahansa - ja myös jo aika pienille lapsille. Ainakin jotkut markkinat olisi aivan varmasti tämmöiselle! Jos puhelimen valmistus olisi liian kallista jossakin, niin perustaisin sinne paikkoja, joissa jokainen - siis kuka vain - voisi tulla omalla työvoimallaan kokoamaan itselleen oman puhelimen (tämä kyllä sopisi monenlaiseen teollistuotantoon ja majoitus pystyyn teollisuuslaitoksen yhteyteen, jonne itselleen-tavaran-valmistamiseksi-paikalle-tullut-TURISTI voi majoittua siksi aikaa, että tavara tulee valmiiksi. Ei tarttis enää käyttää muilta varastettua sitä nk halpatyövoimaa... on paljon työttömiä, joita piristäisi olla jossakin teollisuuspaikassa valmistamassa ihan itselleen omat ja tarvittavat kotitalous- ja viestintälaitteet, mm tietokoneen...)

LUULTAVASTI TÄMÄ VIESTI TULEE KERÄÄMÄÄN ISON KASAN KAIKKIA IDIOOTTEJA, JOTKA ALKAVAT HUUTELEMAAN, ETTÄ JOKU TÄYSIN PÄHKÄHULLU KIRJOITTELEE JOTAIN TÄYSIN IDIOOTTEJA JUTTUJA.

Mutta onks mitään väliä? Ei täällä moni muu ole edes yrittänyt mitään rakentavaa uusajattelua, vaan tommoisen Nokiankin on annettu muuttua ihan paskahuusiksi. Olis vaan valmistanut noita kumisaappaitaan!

Minä sen sijaan näin, että jollekin valkoiselle "morsiuspukuiselle" nuorelle neitokaiselle yritettiin jalkaan jotain punaista Nokian saapasta eikä se ole tainnut sopia... Ei me ainakaan olla kuultu vielä muista rinsessoista kuin jostain Tuksusta... Näin ollen ajattelin minäkin, ihan väärän kokoinen, näköinen ja ikäinen, yrittää jospa joku lasikenkä sopisi minun jalkaani. Tuo punainen Nokian saapas ei kyllä meni minkään vähän kansasalalaisen punatiilitehdastalon lasinuken jalkaan. Oletteko jo kokeilleet oliskos mennyt Puhuvan Nuken jalkaan? Olis nuori ja nätti ja runoileva...

Jäädään siis odottamaan, jospa joku Prinssi Rupisammakko, joku suomalainen yrittäjä vaikka, tulis koputtaan ovelle ja tarjoamaan jotain mummontossua kokeiltavaksi, vaikka sitä Reinotossun feminististä variaatiota, miksi sitä nyt kutsutaankaan, semmoista punaista... ei taas väärä väri... ei mitään punaista... mutta tulis nyt tarjoon edes jotain tossua...

Mutta kait ne miehet ovat sellaisia tossuja itse, että ihan turhaan saa vaan odottaa eikä kukaan tule...

Ja johonkin prepaidiin ei kukaan soita eikä edes tiedä missä osoitteessa se sellainen voi soida...

Ja tämän todella oudon kirjoituksen kirjoitti joku rohkea, joka tietää siis, että jotkut tulevat huutelemaan, että olet joku pähkähullu idiootti ja mene ottamaan ne lääkkeet ja kyllä sulla on varmaan se ja se diagnoosi...

Jäädään nyt sitten odottamaan noita kommentteja, noilta yllä mainituilta, jotka pian alkavat huudella tommoisia idiootteja juttujaan. Kyllä tässä todella tarttis pian päästä käsiksi ihmisten aivoihin, että vihdoinkin saataisiin varmuus siitä, että ketkä OIKEESTI on niitä idiootteja. Niitä kaikenlaisia hölmöläisiä ilmestyy niin monesta paikasta, että varmaan jotkut jo kysyy, että mistä näitä hölmöläisiä oikein sikiää, mutta olishan se kiva, jos suomalaiset saisivat pian alkaa huutaa, että MISTÄ NÄITÄ MARKKOJA TULEE???

Ja nyt mä painan nappia ja tämä idiootti kirjoitus tulee julkaistua välittömästi... siis uskallanko? KYLLÄ!

Vierailija
4/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.matkaopaslehti.fi/artikkeli/13108/voro-vei-kannykan-mita-tee…

Eiks tää kuulosta siltä, et melkein kuka tahansa vois sulkea tai tehdä muutoksia toisen puhelimeen?

Täällä yksi, joka alkoi etsiä kaikenlaista turvallisuusaukkoa kun näki tämän artikkelin. On siis yksi palstan Sherlokeista. Ootko säkin? Minnonen Sherlokki luuri sulla on? Onks hyvä? Kuuluuko hyvin - entä näkyykö?

Vierailija
5/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muutakin kun noi vapaamuurarit! Luetelkaas niitä paikkoja, jotka päättyy sanaan liitto! PELKÄÄKÖ JOKU!

Mä kerron kohta mut ensin mun tarttee etsiä se joku. Se alkoi yhdestä uutisesta eilen ja sit kun mä rupesin googlaileen sitä tyyppiä, josta kyse, niin mä löysinkin sen eräältä palstalta. Päiväys oli nyt tammikuussa ja se etsi jotain deittiseuraa kait... Se tyyppi on jo kuollut - yllättäen viime syksynä - eli mä kysyn nyt, että kuollut mieskö täällä deittailee. Ja sillä nyt ainakin oli kaikki puhelimet ihan sekaisin: monta kytketty yhteen eikä se itsekään tajunnut että miksi...Tajuutsä... Sit me alettiin purkaa niitä kytköksiä ja yritettiin päätyä yhteen numeroon. Asioiden hoitaminen oli ihan mahdotonta... ja kun yhdet kaupat oli tehty niin rahat olivat kadonneet tililtä... Ja nyt kuollut mies deittailee... Onks tää voinut vaikka olla valekuollut ja ollaan haudattu joku vahanukke tai eiks se ole kuollut ollenkaan, mutta kuin mun maailmansta... aikamoinen show...

Ja sit se toinen, jolta mukamas olis varastettu kolme tai neljä puhelinta. Hirveä sotku silläkin ja vielä niiden numeroiden kanssa. Ja siihenkään ei saa nyt sitten mitenkään yhteyttä, jos ei tuu soittaan ovikelloa. SIIS MITÄ NÄMÄ ÄIJÄT OIKEIN PELLEILEE? JA MITÄ NE HÄÄRÄÄ VAI EI MITÄÄN VAAN OVAT VAAN NIITÄ NK SYRJÄYTYNEITÄ?

Vierailija
6/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breivikin tekokin tukee tätä. Hän näytti mitä homma on ja sanoi, että ITSEPUOLUSTUSTA!

Uskoisin, että voisi. Ja monessa muussakin tapauksessa. Rikoksentekijänä siis! Kuten myös vankilassa istuvat linnakundit, jotka asioita varten päästetty hetkeksi ulos, mutta sitten taas takas. Käskytys mistä - jostain korkealta? Kova palkkio vai joku uhkaus pakotteena? Entäs noiden piirien pyörittämätä nykybisnekset?

Jotain tämmöistä.

Tullaan paikalle. Luodaan kamala hässäkkä - kaaoksessa kaikki on mahdollista. Kukaan ei tiedä mitä oikeasti on tapahtunut. Jos joku soittaa hätäkeskukseen, niin puhelu päätyy jonnekin muualle - aiemmin sovittuun paikkaan. Kukaan ei tietenkään tiedä syrjäsellä paikalla koska poliisi ja ambulanssi tulivat. Poliisi lähtee. Ambulanssi vie jonkun ja lähtee. Juttu ei koskaan selviä. Ketään ei edes syytetä. Itsemurha tai sairauteen kuoleminen? Mihin uhri kuoli kotona - tapettiin, itsemurha vai sairaus? Vai tapahtuiko se jokin vasta ambulanssissa matkan aikana ei missään muussa kuin "oikeassa paikassa". Kuolema todettu. Minkälainen lääkärin raportti? Joku törkeä tekele? Sopimuslääkäri? Näin voisi ihan hyvin mennä. Lisää diiteiliä, kaikki Sherlokit...

27:lle (Ulvilaketjussa)! Kirjoitat, että kukaan, joka pelkää ei jää murhataloon...

soittamaan hätäpuhelua, vaan pakenee ja soittaa naapurista. Piste. Ärsyttää tyhmät ihmiset.

HUOH, MITÄ OIKEIN KIRJOITAT??? Oletko ehkä lukenut moottorisahalla kuolleen ...... kuolinraporttia? Oletko ehkä poliisi?

Siinä näyttää kaikki tapahtuneen juuri noin. Ja ambulanssi, joka tuli paikalle ja vei, oli jonkun A...n ambulanssi.

SIIS NÄKEEKÖ JOKU TÄÄLLÄ JOTAIN UNIA VAI?

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1620048/teoria_voisi…

Ja tänne tämä viesti päätyi nyt mm puhelinongelmien, soitettujen hätäpuheluiden yms takia...

Vierailija
7/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeen skitso tänne kirjoittaa noita ihmejuttujaan?

Vierailija
8/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti.

Vierailija
9/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin tyhmä, että vaikka sut tunnistettaisiin etukäteen niin tulet huuteleen silti eli ei mitään itsehallintakykyä.

Vierailija
10/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole oikea paikka sinun kertoa itsestäsi noin paljon. Laitoimme viestisi, jossa on tietysti vierailusi kellonaika, tohon ketjuun, jonka otsikko on "Rupisammakoita jo paikalla porskuttelemassa kuralätäköissään, heh, heh..."

Se on aivan varmasti sinun kaltaisia varten. Laiteaan sinne koko suomalainen mielisairaiden porukka ja lähetetään infoa sitten eteenpäin paikallisiin mielisairaaloihin kun ollaan kerätty ensin kaikki tietokoneille kakkailevat hullut yhteen paikkaan.

Kuulut varmaan niihin Suomen maailman parhaan koulunkin tuotoksiin, jotka ovat osallistuneet Galluppiin "Kirjoitatko kaunolla, tekstaten vai tikkukirjaimilla". Siellä ihmiset paljastavat tässä maassa, että eivät osaa edes kirjoittaa. Ja jos eivät osaa edes kirjoittaa, niin tuskin ymmärtävätkään mitään. Kirjoittaminen on käsityötä, mikä menee aivoista sormenpäiden kautta paperille. En todellakaan usko, että Suomen koulu voi olla mikään maailman paras kun kirjoitustaidottomien porukka sen kun kasvaa. Eihän se ole mikään taito tuottaa jotain paskatekstiä jollain tietokoneella. Sitä kyllä monelta tulee, mutta sanovatko he yhtään mitään ja pystyvätkö mihinkään luovaan uusajatteluun, jollaista nyt kyllä tarvitaan, varsinkin jos ajat ovat jotenkin muuttumassa tiukoiksi. Joskus sellaisen ajattelun yritykset saattavat kuulostaa pähkähulluilta, mutta mitä siitä! Kirjoittaminen on kuitenkin paras tapa yrittää vaihtaa ajatuksia. Kun huudellaan kaikenlaisissa suullisissa keskusteluissa, niin eihän kukaan lopulta tiedä kuka sanoi mitäkin ja miten. Kun se on kirjoitettu jonnekin, niin asiaa voi jotenkin pohtia jälkeenkin päin ja näkee mitä kukin on sanonut kirjoittamalla!

Oletko nyt tyytyväinen ja helpottaako kun sinusta meni siihen ketjuun nyt sitten seuraava tieto:

Vierailija - 27.1.2013 8:27 (2/3)

Skitsofrenia ja psykoottisuus

Vierailija
11/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää palloutumaan. Ne valvoo meitä.

Vierailija
13/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei ole mitenkään harhaluuloinen, niin kaikki antavat tietysti ihan kiltisti kyseenalaistamatta koskaan yhtikäs mitään. Kiltit kansalaiset! Tottelevaiset koululaiset, oikein mallioppilaat - ikuiset oppilaat, johdettava lammaslauma! Johdetaan suoraan kuolemaan - sisälle "taloon" ja pannaan palamaan! Niin sitä pitää! Hyvä! Ja asunnottomuus lisääntyy Hesassa, mutta ei koske mamuja - heille kyllä katto päälle. Koskee vain suomalaisia. Onks näitä kohta enää ketään muita kuin meitä, jotka istuu jossain "Kakolassa" ja ei popsi porkkanaa vaan jotain popsi popsi pilleriääs...

Vierailija
14/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aihe paljon maanläheisempi kuin monessa pakinassa sanomalehdissä.