tulinpa tämän illan aikana sanoneeksi kavereille, että selkäänpuukottaminen loppu NYT!
ja jatkuva juoruilu toisten asioista. Jos yhdelle kertoo asiansa, niin varmasti seitsemän tietää asiasta jo huomenna.
Yksi porukasta pyysi anteeksi ja sanoi, että yrittää parantaa tapansa. MUN LISÄKSI! (kolme niistä kävi sanomassa, että ihanaa, että sä taas sanoit niinkuin asiat ovat)
Muut katselivat pitkin nenän vartta ja toivottivat hyvää jatkoa.
JESSS! On siis mahdollisuus päästä kusipäistä eroon!
Kommentit (8)
Sääliksi käy vähän miestä, kun kaikki rouvan ystävät tietävät lopahtaneesta erektiosta, ihottumasta perskannikassa, riidoista, mielenterveyshoidoista, henkilökohtaisista syistä mielenterveyshoitoon jne asioista, joista mies ei varmasti haluaisi itse puhua.
ärsyynnyn omasta sinisilmäisyydestäni, kun tajuan kavereiden kertovan asiani muille. Jos ei muille, niin omalle puolisolle!
Kirjeenvaihdot, tekstivietit, chatit ovat ihan vapaasti puolison luettavissa, vaikka olisin tarkoittanut asian yksityisesi ja kahden väliseksi.
Olen ruvennut karttelemaan tällaisia ihmisiä, en pidä yhteyttä.
ärsyynnyn omasta sinisilmäisyydestäni, kun tajuan kavereiden kertovan asiani muille. Jos ei muille, niin omalle puolisolle!
Kirjeenvaihdot, tekstivietit, chatit ovat ihan vapaasti puolison luettavissa, vaikka olisin tarkoittanut asian yksityisesi ja kahden väliseksi.
Eivät tajua, etten halua omia asioitani heidän puolisoidensa tietoon. En minäkään kerro heidän asioitansa miehelleni.
En enää puhukaan näille ihmisille kuin ympäripyöreitä asioita, ei mitään henkilökohtaista.
Eivät tajua, etten halua omia asioitani heidän puolisoidensa tietoon. En minäkään kerro heidän asioitansa miehelleni.
En enää puhukaan näille ihmisille kuin ympäripyöreitä asioita, ei mitään henkilökohtaista.
Osan olen jopa poistanut kokonaan yhteyksistä. Näitäpuolisolleen kaiken kertojia on paljon enemmän kuin uskoisikaan, sitä ei vaan tajua,kun itse toimii ihan toisin.
tää juoruaminen ja toisten juttuihin puuttuminen tuntuu olevan naisilla hirveän paljon yleisempää kuin miehillä.
Joku on joskus yrittänyt puuttua mun asioihin tai kertonut jotain henkilökohtaista eteenpäin, mutta ne tuttavuudet olen sanonut hetipaikalla irti.
Rasittavaa. Kaiken huippu oli, kun kertoi eräästä henkilökohtaisesta asiastani (josta todellakin painotin, ettei kuulu muile), kertoi jopa teini-ikäisille tyttärilleen.
Nytpä en voi tietääkään, kuinka moni tietää :(
Mä tein saman aikoinaan, nyt jäljellä siitä porukasta enää kaksi ystävää joista toinen vielä välillä yrittää palata entiseen ja jauhaa mun asioista toiselle, mut se vaatii vaan napakan puuttumisen ja saa taas hetken olla rauhassa. En ymmärrä tota jatkuvaan p***an jauhamista selän takana. Ystäviltä! Huh huh.
Hankkiuduin koko vanhasta kaveripiiristä (lukioaikainen) eroon, kun he muuttuivat niin ilkeiksi. Ensin harmittelin yksinäisyyttäåni, mutta olen löytänyt pari uutta ystäväåä. Jatkossa taidan välttää tollaisia isoja kaveripiirejä. Nämä nykyiset par ystäväåäni eivät tunne toisiaan.