Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella henkilöstä joka

Vierailija
26.01.2013 |

on sanonut mm. seuraavia asioita:

- sussa on oltava jotain vikaa jos koulussa on kiusattu ja kun et tule äitisi, lastesi etkä kavereidesi kanssa toimeen

- jos se sun kaveri tulee joskus tähän kaupunkiin, niin mä pidän huolen, että se tulee hakatuksi

- sä oot tollanen prinsessa, niinku joku 8-vuotias joka haluaa, että kaikki tulee valmiina eteen

- et sä ite aio laittaa sitä sun kämppää kuntoon, sä haluat vaan, että joku muu tulee tekemään sen

- mä en sua siellä sun kämpässä aio auttaa mitenkään, olen sen päättänyt

ja näitä olis vielä paljon lisää, nää tuli ekana mieleen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuon perusteella sä olet aika ärsyttävä henkilö :).

Vierailija
2/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuon perusteella sä olet aika ärsyttävä henkilö :).

on vaan ollut rankka elämä, pitkä suhde tauskimaisen miehen kanssa ja nyt uupumusta.

ap

Vierailija
4/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorasanainen (no okei, toi kaverin hakkaaminen kuulostaa vähän oudolta mutta tosin en tiedä millanen narkkarirosvokaveri on kyseessä ja miksi se ansaitsis sellaisen käsittelyn).

Sinusta sen sijaan saa aika herkkänahkasen ja hemmotellun kuvan.

Tästä viestistä siis.

Vierailija
5/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

lisäksi tyyppi on äärettömän mustasukkainen ja vainoharhainen. Ja mun pitäis tosiaan saada oma elämäni kuntoon, mutta näköjään en ainakaan suhteesta tukea saa.

ap

Vierailija
6/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorasanainen (no okei, toi kaverin hakkaaminen kuulostaa vähän oudolta mutta tosin en tiedä millanen narkkarirosvokaveri on kyseessä ja miksi se ansaitsis sellaisen käsittelyn).

Sinusta sen sijaan saa aika herkkänahkasen ja hemmotellun kuvan.

Tästä viestistä siis.

olen tuntenut yli 10 vuotta, on hyvä ystäväni, ei ole mitään seksuaalista koskaan ollut, eikä tule olemaankaan. Mies nyt sitten tästä kaverista todella mustasukkainen.

Ja mitä tulee hemmottelemiseen, olen äitini ainoa lapsi, todella hankala äitisuhde, en ole koskaan hänelle kelvannut, koska pitäisi olla kirjoittanut 6 ällää ja sen jälkeen olisi pitänyt mennä yliopistoon. Isäni on kuollut reilut 20 v sitten.

ap

Vierailija
7/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että usein nainen, joka ajautuu parisuhteeseen narsistisen miehen kanssa, on itse piilonarsisti. Kyllä tuosta kaikesta saa tosiaan sen kuvan, että sulla on vaikeuksia nimenomaan itsesi kanssa, mutta ei tollanen tyyppi sun lähellä taida tehdä sulle hyvääkään.

Vierailija
8/8 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiselta kakaralta. Ilmeisestikin kyseessä on mies. Mä en sietäs ainuttakaan omalta mieheltäni noista lauseista. Aidosti välittävä ei puhu noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme