Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä tätä nykyajan äänitäytettä!!

Vierailija
26.01.2013 |

Kaikki, mitä tulee telkasta tai leffat, on täynnä sivuääntä, meteliä ja mölyä.

Sattuu korviin, kiristää päässä.

Ja sit vielä mun ihana perheeni vaikuttaa olevan puolikuuroja kun heidän on aina pakko täysillä jotain paskaa kuunnella, mä tulen hulluksi :-(( Nytkin vietin lauantai-iltaa kellarissa kuulokkeet päässä, jotta muu perhe sai nauttia täysillä leffasta. Siis myös äänen osalta. Vituttaa kun kuuro mies yrittää pilata lastenkin kuulon!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä tulee telkasta tai leffat, on täynnä sivuääntä, meteliä ja mölyä.

Sattuu korviin, kiristää päässä.

Ja sit vielä mun ihana perheeni vaikuttaa olevan puolikuuroja kun heidän on aina pakko täysillä jotain paskaa kuunnella, mä tulen hulluksi :-(( Nytkin vietin lauantai-iltaa kellarissa kuulokkeet päässä, jotta muu perhe sai nauttia täysillä leffasta. Siis myös äänen osalta. Vituttaa kun kuuro mies yrittää pilata lastenkin kuulon!!

Pystyn todellakin samaistumaan! Meillä ei paljon leffoja katella, mutta meille on siunaantunut maailmankaikkeuden äänekkäimmät mukulat, kaikki kolme :-/ Ja mies myös. Maailma on yhtä meteliä, melkein missä tahansa. Mutta suosittelen metsää ja luontoa, siellä saa nauttia upeista (ääni)maisemista :)

Vierailija
2/2 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. TV-uutisissa uutisaiheiden luettelemisen aikana taustalla kuuluu tunnusmusiikki. Samoin Urheiluruudussa. Ylex:n uutiset ovat sitten oma lukunsa,: möykän päälle puhutaan lyhyesti olennaisimmat uutiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi