Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset eväät kannattaa ottaa synärille? ev

Vierailija
26.01.2013 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toki voi ottaa banaania ja leipääkin jos haluaa. Mutta siltä varalta että synnytys pitkittyy, on kivennäisvesi ja pieni suolainen ja sokerinen naposteltava näppärää. Itselläni synnytys kesti ja kesti, ja nälkä oli lopussa jo aika hirveä, vaikka mitään ei voinut syödä eikä varsinaista nälkää tuntenut.

Vierailija
2/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa ja juomaa tarvittaessa. Glukoositabletteja mulla oli energiaan antamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin vuorokauden verran, eikä kukaan hoksannut tarjota syötävää, enkä itse hoksannut pyytää. En muista edes juoneeni, mutta ehkä joku tarjosi jossain vaiheessa huikan sentään. Toivottavasti..

Vierailija
4/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi varmaan pari suklaapatukkaa ja jotain pikkusuolaista, jota voi esim. imeskellä vaikkei saisikaan syötyä. Esikoinen leikattiin enkä uskaltanut syödä saman päivän aikana mitään ettei tulisi paha olo. Kyllä oli nälkä..! Jotain velliä tarjosivat, en tahtonut edes kokeilla (velli sinänsä ok, ei vaan tehnyt mieli).

Vierailija
5/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei huvittaisi juoda niitä sairaalan mehuja. Samoin oli suklaata, myslipatukoita ja pähkinöitä. Lapsi syntyi suunnitellulla sektiolla, eli en varsinaisesti joutunut olemaan ilman evästä. Synnärillähän on reilusti ruokaa tarjolla ja hedelmiä ja leipää on koko ajan siellä kahviossa. Kuiteskin yöllä oli kiva napostella pähkinöitä kun ei uni tullut.

Vierailija
6/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy hyvin osastolle asti jos et syökään niitä synnytyksen aikana. Mä en taainnut syödä mitään kun eded vesi ei pysynyt sisällä...

Vierailija
7/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen aikana ei saa syödä. Aina on riski että päädytään sektioon. Ja sitä paitsi, jos synnytys oikeasti alkanut, tuskin voit tai haluat syödä. Ja ruoansulatus ei toimi normisti synnytyksen aikana. Synnytyksen jälkeen saat sairaalan ruokaa. Jos sut otetaan sisään mutta synnytys ei vielä kunnolla alkanut(esim lapsivedet mennyt mutta ei vielä supistuksia), voit kyllä ottaa vaikka mehua, jogurttia, marjasoppaa tms.

Synnytyksen aikana voit juoda vettä tai laimeaa mehua.

Jos tarvii,laitetaan tippa.

Riittävä nesteytys on tärkeää, samoin että verensokeri ei laske liikaa. Siihen on paras ihan sokeri, ei ruoka.

Vierailija
8/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut mitään eväitä.