Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minun kannattaisi opiskella?

Vierailija
26.01.2013 |

Minulla on lähihoitajan ja merkonomin tutkinnot.

Lähihoitajan töistä on kokemusta yli 10 vuotta lähinnä vanhuspuolelta.

Merkonomin töistä ei yhtään.

Vaihtoehtoina voisi siis olla AMK:ssa sosionomin tai tradenomin tutkinnot, jos noista pohjakoulutuksistani jatkaa.

Ikää minulla on 34 vuotta, joten valmistuessani olisin jo vähintään 37-vuotias.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella opiskella lähihoitajana uuden suuntautumisalan aikuiskoulutuksena. Esim. hammashoitajaksi. Vuodessa onnistuisi.

Vierailija
2/4 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työllisyystilanne ei kovin hyvä. Juuri hallinnollisista tehtävistä yritetään joka puolella karsia turhaa porukkaa pois.

Sosiaalialalla taas töitä löytyy käsittääkseni hyvin. Voisihan opintosuunta olla joku erityisempikin kuten toimintaterapeutti, röntgenhoitaja, farmaseutti... onhan näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluun jotain aivan muuta.. kemian alalta. Eipä taida työllistyminen olla samaa luokkaa kuin sh:lla.

Parhaillaan olen kotiäitinä ja keväällä lähdetään vuodeksi Kaliforniaan, joten jää aikaa miettiä haluanko tehdä enää mitään.

Vierailija
4/4 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsisin varmaan farmaseutin opinnot. Heillä kuuluu olevan paljon töitä. Jos olisin nuori, vasta lukiosta valmistuva, opiskelisin ehkä eläinlääkäriksi tai hammaslääkäriksi, jos olisin fiksu. Niitä koetan kovasti suositella meidän nuorelle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä