Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lentänyt vatsataudissa? ov

Vierailija
26.01.2013 |

Pakkotilanne, lentoa ei voi siirtää (ei ole mikään huvimatka tai lomamatka).

Kaksi vanhinta lasta oksensivat ja ripuloivat pari päivää, ovat nyt kunnossa. Tänä aamuna alkoi sitten kaksi nuorinta oksentaa ja ripuloida, keskimmäinen (joka harvoin kyllä edes saa mitään vatsapöpöjä) ei ole ainakaan vielä saanut tautia. Emmekä me vanhemmatkaan, mutta eiköhän ainakin mies saa tuon taudin keskiviikkoon mennessä.

Lähtö on siis keskiviikkona ja välilaskut mukaan lukien matka-aika on n. 22 tuntia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkaltahan tuo kuulostaa. Loma vain on liimattu hautajaisten kylkeen.

Mutta kun se teidän reissu on niin paljon tärkeämpi kuin muiden koneessa matkustavien reissut. Ne kaikki muut kun ovat vain ihan turhaan siellä koneessa ja joutavat saamaan sen teidän vatsataudin kyllä.

Vierailija
22/27 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai raskaana oleva nainen. Tahdotteko sen omalletunnollenne, että vauva saattaa kuivua ja joutua sairaalaan jos saa tartunnan? Tai että raskaana oleva nainen saa keskenmenon rajun supistelun vuoksi, kun molemmista päistä tulee tavaraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni noissa asioissa ollaan aika tarkkoja, eri juttu jos joku sairastuu kesken lennon. Minusta on törkeää mennä sairaana koneeseen, siellä yhteisen pienen vessan kautta erittäin moni saa tuon saman pöpön.

Vierailija
24/27 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hautajaisissa noin yleensä on vkeraana todella iäkästäkin väkeä. Eipä olis kiva, kun muutkin vieraat ja lentomatkustajat sairastuu. Mun mielestä teidän tilanteessa on ainoastaan yksi vaihtoehto: se terve aikuinen menee ja muut elävät hengessä mukana kotona.

Vierailija
25/27 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oksentelevat ja ripuloivat muka pakko ottaa lennolle?Käsittääkseni noissa asioissa ollaan aika tarkkoja, eri juttu jos joku sairastuu kesken lennon.

Ei siellä turvatarkastuksessa ja lähtöselvityksessä tutkita onko sulla oksennustauti tai ripuli, niin mitenkäs nämä koneeseen väkisin yrittävät paskahousut saatais kiinni?

Vierailija
26/27 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti saa minut niin heikkoon kuntoon, etten jaksaisi edes matkustaa lentokentälle saati liikkua siellä.

Olen perunut matkani Lontooseen, kun olin pahassa vatsataudissa. Olin kipeä usean päivän ajan.

Ymmärrän, että haluat lähteä lomamatkalle (kyllä, pidän matkaanne lähinnä lomamatkana), mutta sairaana on kurja matkustaa.

Hautajaisissa olette suuri riski muille osallistujille. Vieras pöpö tekee tuhoja.

Vierailija
27/27 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetätte adressin hautajaisiin ja terveen aikuisen. Lomailette vasta kun olette terveitä.

Eikö Australia ole muutenkin maa, joka on tunnettu tiukoista maahantulosäännöksistä esim. tarttuvien tautien suhteen? Miten mulla ainakin on sellainen mielikuva.

Ei mikään matkavakuutua korvaa sairautta, joka on selkeästi alkanut perheessä jo ennen matkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi