Poikakaveri ehdotti esileikiksi houssun pissaamista?
En oikein tiedä mitä ajatella. Olemme olleet vuoden yhdessä ja mies eilen sanoi, että olisi jännää, jos minä pissaisin housuun. Se olisi hänestä kiihottavaa?
Tänään olen miettinyt, että olikohan vaan jokin jäynä. Kuuluuko tuollainenkin seksielämään? Vai vedätetäänkö minua? Ajattelin tarkistaa täältä, ennenkuin vastaan hänelle mitään. Nainen21v
Kommentit (14)
Kuule, nyt sua vedätetään. Varmaan jos pissaisit housuun, niin poikakaverin kaverit hyppäissivät jostain vaatehuoneesta nauramaan sulle. Näin siinä kävisi!!
Kunpa mieheni pakottaisi minut nolaamaan itseni tuolla tavalla!
Kerro lisää, että ymmärtäisin mikä juttu se on? AP
sun keräämää kakkaasi, koska koet sen todella kiihottavana. Ja toivot, että kakka lämmutetään mikrossa ensin sopivan lämpöiseksi ellet saa kakattua ihan tuoretta kakkaa juuri esileikin alussa.
Kuulostaa todella kiihottavalta kuseskeluleikit... Kai siitä sitten siirrytään paskomaan seuraavaksi.
Voithan päästellä housuun ilman, että joku pyytää. Kyllähän se varmasti olisi noloa ;D
Kuulostaa todella kiihottavalta kuseskeluleikit... Kai siitä sitten siirrytään paskomaan seuraavaksi.
Minä olen seksuaalisesti alistuva masokisti, kaipa siksi ajatuskin kiihottaa. :)
vatsatauti teille molemmille ja sitten sekstailkaa. Jää saksalaisetkin filmit toiseksi.
Testaa miestä siten, että sanot, että sä pissaat housuun, jos mies ensin. Kannaattaa tehdä kylppärissä ;)
ja vastasin, että oma fantsiani on rakastella koko yö noin 1200 e/yö maksavassa hotellihuoneessa Lontoossa. Yhdistetään fantasiat, jookos?
Jostain syystä poikakaverin mielestä juttu ei ollutkaan toteuttamisen arvoinen.
"Pissakakkahöhöö vatsatauti". Jep, jep. Minä en saa pissasta mitään kicksejä eritteenä, melkeinpä päinvastoin, mutta alistuneessa tilassa esim. päälle pissaaminen on erittäin kiihottavan nöyryyttävää.
samoin kakkoseen pano. Jos haluat kiihottaa toista niin siitä vaan.. Itse en anna sitä mitä toinen haluaa, olisi jotenkin alistavaa.