hyvä ostoskeskus helsingissä?
Kommentit (12)
Itis vielä vältti ennen remonttia, nykyään sinne ei kannata lähteä. Kamppi on tosi kliininen ja kolkko, mutta keskustan alueella ehkä kätevin vaihtoehto. Foorumi tylsä, aikansa elänyt jo.
ostoskeskus ja kauppakeskus ovat kaksi eri asiaa.
Kontula ja Hakunila on ostareita, itis kauppakeskus.
ostari tekee hyvät sävärit samoin joku jakomäki.
Jos kuitenkin maltat lähteä vähän pidemmälle, löytyisi Vantaan puolelta Hakunilan ostari, jossa myös mahtava vanhan ajan tunnelma.
Hakunilan ostarilla löytyy toimintaa ja säpinää melkein 24 h vuorokaudessa!
ja ostoskeskuksella? Mun mielestä ne ovat synonyymejä. Tavaratalo on taas sitten eri asia.
No mitä eroa on kauppakeskuksella ja ostoskeskuksella? Mun mielestä ne ovat synonyymejä. Tavaratalo on taas sitten eri asia.
Kauppakeskus on suljettu, lämmin tila minne kuljetaan ovista, missä on useita liikkeitä saman katon alla. Esim. Itis, Sello ja Jumbo ovat tälläisiä.
Ostoskeskus taas on liikekiinteistö mikä on usein avoin katettu tila missä ei ole ovia. Esim. Kontulan ostoskeskus tai Maunulan ostoskeskus.
No mitä eroa on kauppakeskuksella ja ostoskeskuksella? Mun mielestä ne ovat synonyymejä.
Eroa on vähän vaikea näin kuvainnollisesti hahmottaa, joten suosittelen että todellakin menet käymään siellä Hakunilassa esim, ja sitten vaikka Jumboon, niin eiköhän tuo ero sinullekin kirkastu aika selväksi.
käytävää pitkin myös Foorumiin, varsinkin jos kyseessä on maalaisserkku kaupungissa seikkailulla -keissi: se olisi varmasti turvallisin vaihtoehto eksymistäkin silmälläpitäen...
käytävää pitkin myös Foorumiin, varsinkin jos kyseessä on maalaisserkku kaupungissa seikkailulla -keissi: se olisi varmasti turvallisin vaihtoehto eksymistäkin silmälläpitäen...
Äläs yritä! Olen ittekin eksynyt tällä matkalla jo kahdesti! Ja oon sentään syntyjään Helsingistä!
niin menisin ihan keskustaan asti Stockalle ja Aleksin liikkeisiin. Ja lähellä myös Forum ja Kamppi, jos kauppa/ostoskeskuksista tykkää.
En kyllä ymmärrä tuota pilkun viilausta nimityksistä.
Terv. Helsinkiläinen
Maunulassa ei ole Maunulan ostaria vaan Suursuon ostari.
Jos kuitenkin maltat lähteä vähän pidemmälle, löytyisi Vantaan puolelta Hakunilan ostari, jossa myös mahtava vanhan ajan tunnelma.