Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi: Sats vai Elixia? Mielipiteitä?

Vierailija
26.01.2013 |

Mietin tässä kumpi parempi, Elixia hieman kalliimpi. Käyn jumpassa, joten punttis ei kiinnosta. Lähinnä kiinnostaa kummassa paremmat/monipuolisemmat tunnit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn satsissa ja olen ollut tyytyväinen kaikkiin palveluihin.

Negatiivisena se, että hyvin moni jumppa on varattu/niihin on iso jono jo viikko etukäteen. Tämä on toisaalta aina hetken ongelma, esimerkiksi näin vuodenvaihten jälkeen, kun kaikki aloittavat kuntoilun. Ongelma tosin taitaa olla sama ihan kaikissa paikoissa.

Itselläni on jäsenyysmalli, jossa voin käydä kaikissa pääkaupunkiseudun satseissa. Tämä on itselleni hyvä malli, koska yksi sali on ihan työpaikan vieressä ja kaksi sopivan matkan päässä kotoa. Ja välillä käyn myös keskustassa.

Satsin tunteihin ja aikatauluihin pääset tutustumaan nettisivuilla kohdassa aikataulut ja varaa.

Katso millaisia jumppia on saatavilla ja millaisiin aikoihin. Aikataulut ja jumpat hieman muuttuvat aina kolmen kuukauden välein.

Itse olen siis tykännyt satsista. Tosin elixiasta minulla ei ole kokemusta.

Mielestäni yksi tärkeimmistä asioista on se, että paikka on lähellä kotia/työpaikkaa tai sellaisessa paikassa, mihin on oikeasti helppo mennä, joten silloin siellä tulee käytyäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Elixiassa loppui meillä jäsenyys, kun ohjaaja (mies) kävi bebaan kiinni, ei kai Elixian vika suoranaisesti, mutta tuolla alueella voisivat panostaa kouluttaessaan ohjaajiaan, että maksavia asiakkaita ei saa kouria takapuolesta...

Nyt sats ja on saanut olla ilman kähmintää.

Vierailija
4/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain kuulla mielipiteitä, kumpi saa kannatusta enemmän;). Molemmat paikat lähellä, joten se ei vaikuta päätökseen.

ap

Vierailija
5/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
6/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jo vuosia Elixiassa ja lähellä on myös Sats. Viimeaikoina Elixia on mun mielestä huonontunut. Siellä ei ole oikein mitään tunteja, joihin haluaisin mennä sellaisina aikoina, kun pääsisin. Olen kurkannut Satsin aikatauluja eikä siellä näytä asiat olevan sen paremmin.

Elixiassa oli ennen painettu viikkoaikataulu erikseen talveksi ja kesäksi. Loma-aikoina oli harvennettu aikataulu. Nyt viimeaikoina aikataulu on vain netissä ja jotkut tunnit ovat vain lyhyen aikaa lukkarissa (esim. alkaa helmikuussa ja päättyy maaliskuussa...). Mun mielestä tarjonta on vähentynyt.

Harmittaa, mutta en tiedä mihin vaihtaisin. Itselläni on vuosia vanha jäsenyys ja hinta on pysynyt lähes samana vuodesta toiseen. Samalla hintaa saisi uuden Sats-jäsenyyden, mutta Elixiassa joutuisi pulittamaan nyt enemmän.

Vaikuttaa siltä, että kuntosalijäsenyydet kallistuvat ja siihen sisältyy yhä vähemmän palveluja. Alkuvuosina maksoin Elixia-jäsenyydestä alle 60e/kk ja siihen sisältyi pari kuntosaliohjausta vuodessa. Nykyään pitää ostaa ylihintaisia personal trainer-paketteja.

Olisiko mitään vinkkejä kellään? Kyseessä on Espoo. Mihin vaihtaisin ikiaikaisen Elixia-jäsenyyteni?

t. ilokseen liikkuva työssäkäyvä äiti (tykkään zumbasta tosi paljon, valitettavasti se taitaa olla jo poissa muodista...)

Vierailija
7/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin siisti ja nätti, mutta ne tunnit on loistavia. itse tykkään LesMills-tunneista, niistä tietää aina mitä saa. erityisesti BodyCombat ja Attack ja Pump.

Ja ne ohjaajat, mmmmm!

Vierailija
8/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös hinta kympin halvempi kuin Elixia-jäsenyyteni

http://www.esport.fi/fitness-ja-kuntoilu/jasenyys/hinnasto

valitettavasti ihan väärällä puolen Espoota!

T. Elixiaan kyllästynyt vastaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä