Hihihhi... lapsen suusta..
3-vuotias tuli sanomaan että:
Äiti, mä olen jo nuken tukti.. tukti... tuktinut..
Olin vähän ihmeissään kunnes näin lääkäritarvikkeet ja ahhaaaa:
TUTKINUT: yllättävän vaikea sana sanoa vaikka muuten lahjakas puhumaan..
hihihih..
Kommentit (9)
Puhuu kyllä muuten hyvin, mutta jotain noita omia sanoja on. Linja-auto oli pitkään linja-bussi.
Minusta naapurin Iina oli ihana, kun aina jotain HALUTESSAAN sanoi: Iina NAHULAA.
Maito oli meillä maijaa piiiiitkään...juuri, kun se tarttui sitten kaikille käyttöön
Oppi tuon j:n viikko sitten, sitä ennen söi lulurttia. Jugurtista siis kyse.
Isänsä työpaikan nimeä harjoiteltiin tänään ja poika tuumasi " Äiti en osaa, sano sinä vaan."
Kilpikonna oli pitkään kinpisammakko :)
Onhan noita varmaan muitakin... Yhtenä päivänä pyysi, että lähdettäis ostamaan hänelle pimpsaa kaupasta, kun hän haluaa olla tyttö :) Ei lähdetty, ei.
poika 2v.4kk, katsoo lasten ohmeita(lasten ohjelmia) Ja eilen kysyi minulta, oletko sä mun tyttö ja halasi. Ihanaa.
miten surullista kun ei voi mennä kun yhden tytön kanssa naimisiin. Kaksi oisi halunnut.
Ja just äsken tää samainen " sovinistin" alku, ilmoitti haluavansa kimaltavat hampaat. Ei kai se mitään kultahampaita havittele?
Meillä vähän yli puolitoistavuotias sanoo pimeää pimbeksi. On tarttunut kyllä jo itselläkin puheeseen, joten pian poju varmaan luulee että pimeä on oikeasti pimbe. Puimuri on pummi =).