Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla luullaksesi ikäisesi ääni?

Vierailija
25.01.2013 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan nuoren, jonkun teinin ääni. Se hävettää välillä :D olen 25v.

Vierailija
2/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isänikin on sanonut, että "pyydätkö äitiä puhelimeen", kun vastasin.

ja lehtimyyjät varmistelleet olenko täysi-ikäinen. No heille ne tietenkään ole:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin että nyt on jotakuinkin oikea. Joku vuosi takaperin luulen, että ääni oli vanhempi, mutta oon ottanut kiinni.

Vierailija
4/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostan tosi nuorelta. Kerrankin lehtikauppias kysyi, että olisko siellä vanhempia kotona? Minä siihen, että eipä ole nyt ketään vanhempaa kun mieheni on töissä. Olen yli 40 v :D

Vierailija
5/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostan tosi nuorelta. Kerrankin lehtikauppias kysyi, että olisko siellä vanhempia kotona? Minä siihen, että eipä ole nyt ketään vanhempaa kun mieheni on töissä. Olen yli 40 v :D

Kuulostan ja NÄYTÄN nuorelta. Monelta meinaa tippua suu auki kun kerron olevani lähes 30v kolmen lapsen äiti :D

Vierailija
6/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varmaan aika pikkulapsen ääni on. Olen 38v.

Vierailija
7/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo lapsena muita tyttöjä paljon matalampi ääni ja teini-iässä se syveni hyvin matalaksi, melkein miehiseksi ääneksi. Siksi luullaan aina vanhemmaksi ihmiseksi minua äänen perusteella, kun usein vanhoilla naisilla on sellainen karhea matala ääni kuin minullakin.

Vierailija
8/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostan ja NÄYTÄN nuorelta. Monelta meinaa tippua suu auki kun kerron olevani lähes 30v kolmen lapsen äiti :D

Edellisellä työpaikallani perehdytin juuri 18 täyttänyttä nuorta neitiä, joka oli sitten luullut minua ikäisekseen. Kauhistui, kun ei kuulemma ikinä olisi uskonut "näin vanhaksi". Alkoholia ostaessani paperit kysytään aina, vaikka siinä olisi ollut 1-2 siideriä viikonloppuostosten seassa. Baariin mennessä poket ovat pyytäneet nähdä paperit, usein ovat sanoneet, että lähinnä siksi, etten ole alaikäinen. Tämä myös jopa ruokaravintolan ulko-ovella pe-iltapäivällä :)

Ja entäs puhelinääneni sitten, useamman kerran on lähiaikoina kyselty, ovatko vanhempani kotona.

Kokonaisuuskin varmaan vaikuttaa, luonnonvaalea, pieni pellavapää heleän ja lapsellisen äänen kanssa antaa varmaankin helposti vaikutelman nuoremmasta. Olen onnistunut kompensoimaan vaikutelmaa hieman pukeutumistyylilläni, joka onkin melko businesslady meets granma ;)

Ja täytän siis pian 26. Olen vaan iloinen, enpähän ainakaan näytä tai kuulosta rupsahtaneelta.

(ja nyt luin tuon aloituksen uudestaan, anteeksi off topic alkuosassa!)

Vierailija
9/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. edellinen

Vierailija
10/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yli 30v

Vierailija
11/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin on joskus puhelinmyyjä kysellyt, olisiko äiti kotona. Olen yli 30v.

Vierailija
12/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tai no onhan ne Nylon Beatin tytötkin jo aikuisia ;)

Vierailija
13/13 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myytiin jotain vakuutusta puhelimitse ja myyjä sanoi se olevan sitä halvempi mitä nuorempi ottaja, eli minun kannattaisi ottaa se. Kysyin mitä ikää hän tarkoitti ja hän arvelin minun kuuluvan ryhmään alle 25 v. Sanoin olevani vanhempi. No, mutta on se alle 30 v ikäisillekin vielä tosi halpa, myyjä sanoi. Mtta kun olen vanhempi, vastasin taas. No, ei se paha ole jne... myyjä jatkoi taas, mutta silloin aloin jo revetä nauruun. Oli aika vaikeana kun kerroin olevani 45 v - se vakuutus ei ollut enää niin kovin halpa ja koko myyntipuheelta oli mennyt nolosti pohja.

Työpaikkoihin nolottaa soittaa kun kyselen töistä joihin haen: haetaan pitkää kokemusta ja monenlaisia taitoja ja soittaja kuulostaa joltain abilta. Joskus yritän madaltaa ääntäni, mutta ei siitä oikein mitään tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme