Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta Ikean paistinpannuista/peitoista?

Vierailija
25.01.2013 |

Ovatko hintansa arvoisia vai täyttä skeidaa? Kannattaako köyhän ostaa halpaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä ainakin tosi hyvä. Sellainen metallin värinen ulkopinta. Kestänyt todella hyvin. Ehdottomasti parempi kuin monet monta kymppiä kalliimmat pannut.

Vierailija
2/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilat vaihdoin ikean malleihin ja hyvin on toiminut. Että näissä todella kannattaa köyhän ostaa halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 365-pannu on todella hyvä! Pari viikkoa sitten ostettiin sellainen peitto, mikä koostuu kahdesta osasta (kiinni toisissaan, mutta saa erilleen esim. kesäksi) ja on tykätty. No, hintakin oli muistaakseni 79€ tms. eli Ikean kalliimmasta päästä.

Vierailija
4/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

365 paistinpannun puolesta. Yksi parhaimmista ehdottamasti....ja kokeiltu on hackmannit ja muut merkkipannut..

Vierailija
5/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä halvempia malleja ei kannaa Ikeasta ostaa. Sama pätee oikeastaan kaikissa tuoteryhmissä. Varmasti myös peitoissa. Mulla kokemusta vain Ikean untuvatyynyistä ja hyviä ovat.

Vierailija
6/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi niitä Ikean 2,50 euron paistinpannuja, ja aivan loistavia ovat. Tosin toinen on kananmunan paistoon ja toinen lettuihin, hyvin pelittävät.

Vierailija
7/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat kuohkeita edelleen. Vilukissalle ja kuumakallelle omansa ja kumpikin tyytyväisiä. Suosittelen.

Vierailija
8/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuohkea:)

Vierailija
9/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- mulla yksi halvimmasta päästä, meni aika pian kieroksi pohjasta. Muista ei kokemusta - ostaisin kalleimman mallin, eiköhän ne oo laadukkaita.

Vierailija
10/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä mulle aivan liian paksu ja kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan