Onko kokemusta Ikean paistinpannuista/peitoista?
Ovatko hintansa arvoisia vai täyttä skeidaa? Kannattaako köyhän ostaa halpaa?
Kommentit (10)
Kattilat vaihdoin ikean malleihin ja hyvin on toiminut. Että näissä todella kannattaa köyhän ostaa halpaa.
se 365-pannu on todella hyvä! Pari viikkoa sitten ostettiin sellainen peitto, mikä koostuu kahdesta osasta (kiinni toisissaan, mutta saa erilleen esim. kesäksi) ja on tykätty. No, hintakin oli muistaakseni 79€ tms. eli Ikean kalliimmasta päästä.
365 paistinpannun puolesta. Yksi parhaimmista ehdottamasti....ja kokeiltu on hackmannit ja muut merkkipannut..
mutta niitä halvempia malleja ei kannaa Ikeasta ostaa. Sama pätee oikeastaan kaikissa tuoteryhmissä. Varmasti myös peitoissa. Mulla kokemusta vain Ikean untuvatyynyistä ja hyviä ovat.
on kaksi niitä Ikean 2,50 euron paistinpannuja, ja aivan loistavia ovat. Tosin toinen on kananmunan paistoon ja toinen lettuihin, hyvin pelittävät.
ja ovat kuohkeita edelleen. Vilukissalle ja kuumakallelle omansa ja kumpikin tyytyväisiä. Suosittelen.
-- mulla yksi halvimmasta päästä, meni aika pian kieroksi pohjasta. Muista ei kokemusta - ostaisin kalleimman mallin, eiköhän ne oo laadukkaita.
Oli kyllä mulle aivan liian paksu ja kuuma.
on meillä ainakin tosi hyvä. Sellainen metallin värinen ulkopinta. Kestänyt todella hyvin. Ehdottomasti parempi kuin monet monta kymppiä kalliimmat pannut.