Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joistakin naisista tulee roikkunaamaisia ja toisista ei?

Vierailija
25.01.2013 |

Kertokaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne eivät anna niin helpolla periksi, painovoima ei voita

Vierailija
2/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijien ja alkoholistien naamat repsottavat takuuvarmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi, ihon hoito(marginaalista), elämäntavat.

Musta tulee roikkunaamainen, näkee omasta äidistä,ja on jo löysää ihoa.Enkä siis tupakoi ja elämäntavat terveelliset,siis ravintoa ja liikuntaa.Vain harvoin alkoa.

Vierailija
4/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi, ihon hoito(marginaalista), elämäntavat. Musta tulee roikkunaamainen, näkee omasta äidistä,ja on jo löysää ihoa.Enkä siis tupakoi ja elämäntavat terveelliset,siis ravintoa ja liikuntaa.Vain harvoin alkoa.

unen määrä meikällä vähäinen.

Vierailija
5/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi, ihon hoito(marginaalista), elämäntavat.

Musta tulee roikkunaamainen, näkee omasta äidistä,ja on jo löysää ihoa.Enkä siis tupakoi ja elämäntavat terveelliset,siis ravintoa ja liikuntaa.Vain harvoin alkoa.

Ärsyttää kun iloisen ihmisen naamapielet roikkuu alaspäin.

t: 43v

Vierailija
6/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä olen laiha, niin mulla silti roikkuu leuan ja poskien alla. Samoin mun vatsa on ihan karseassa kunnossa. Koko alavatsa tunnotonta löllöä. En ole kenelläkään nähnyt livenä tälläistä vatsaa

Vierailija
7/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mikä on joskus venynyt ei palaudu. Olen vakaasti päättänyt keräillä rahaa ja käydä alaluomi- ja kasvojen alaosan kiristysleikkauksessa kun täytän 50,jos nahka lerpsottaa. Rypyt saa olla sitten kun niitä tulee, mutta tuota naaman roikkumista ei tahdo sietää,se tekee niin surullisen ja vihaisen näköiseksi. Nyt 46v.

t 5

Vierailija
8/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, kun katsoo jo vauvakuvia minusta, niin on valtavat pulloposket jotka roikkuu leukaperistä. Pyöreänaamaisuus ja roikkuminen ei valitettavasti ole iän myötä helpottanut, vaan vielä 38-vuotiaanakin olen "vauvanpyöreä" naamasta, vaikka muun olen normaalipainoinen enkä lihava (enkä ole koskaaan ollut ylipainoinen). Ei ole mikään nätti näky tämmöinen valtava pallonaama :( Toisaalta hyvä puoli on kai se että ei se sen ihmeemmin roiku vielä iän takia nyt kuin kaksikymppisenäkään, aina ne bulldogin leukaperät on ollut ja syvät uurteet nenästä suuhun ja suusta leukapieliin ihan vain siksi kun naama pullistuu niin jyrkästi siitä kohtaa läskiposkia kohti :(

Vierailija
9/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan kasvojeni lihaksia päivittäin irvistelemällä, eikä roiku.

n40

Vierailija
10/10 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeat poskipäät ja se onko "lihaisa" naama. Itselläni korkeat poskipäät ja laiha naama, ei todellakaan varmaan koskaan ala roikkumaan kun ei ole mitään mikä roikkuisi. Minusta tulee vanahna sellainen kireänaama väkäleuka.

Pitää vaan hyväksyä, elämä on liian lyhyt murehtimiseen.