Yksinäisyysennätys
Tuossa on tuollainen ketju, jossa valitetaan sitä, ettei löydy sytyttävää kumppania tms. Minusta ei ole kukaan millään tavalla kiinnostunut, ei löydy minkäänlaista kumppania. Ja sehän kyllä sanoisinko että ei nosta mielialaa.
Voisiko joku piristää minua? Kenellä on pisin yksinäisyysennätys? Siis aika ilman minkäänlaista kiinnostuksen ilmaisua vastakkaisen sukupuolen taholta, ei edes pientä hymyä tai flirttailua.
En kerro omaa ennätystäni. Mutta yrittäkää joku pliis rikkoa se, jooko.
Kommentit (27)
elämässä pitää olla aina jotain pientä flirttiä! Edes joku hyvä miespuoleinen ystävä, kenen kanssa voi vaihtaa mukavia hymyjä ;)
Ja joo, en tullut barassailemaan. Saan miehiltä PALJON huomiota, mutta ei se loppupeleissä paljoa lämmitä. Ikisinkkuna mennään...
Mutta miehet voivat myös ilmoittautua, laittaa vain koodin perään..
elämässä pitää olla aina jotain pientä flirttiä! Edes joku hyvä miespuoleinen ystävä, kenen kanssa voi vaihtaa mukavia hymyjä ;)
Ja joo, en tullut barassailemaan. Saan miehiltä PALJON huomiota, mutta ei se loppupeleissä paljoa lämmitä. Ikisinkkuna mennään...
Painu siitä sanonko mihin...
siitä kun viimeksi olen millään tavalla saanut vastakkaiselta sukupuolelta kiinnostusta. Se kiinnostuja oli silloin ex-mieheni (joka ei silloin vielä ollut ex). Mutta muuten olen ihan täysin huomaamaton, kun olen lyhyt, pulleahko harmaahiirulainen. Enkä edes käy missään ravintoloissa tai muissa paikoissa missä nyt yleensä flirttiä harrastetaan. Ei ole tullut Alepan kassajonossa tai työpaikalla kukaan flirttamaan ;)
Ah joo, sori, ei todellakaan ollut tarkoitus loukata! Meinasin vaan, ettei miesten huomiolla loppupeleissä tee mitään, jos ei löydä sitä oikeaa rinnalleen. Ja puhun nyt siis itsestäni! :/
Jos vanhat "merkit" elämässäni pitävät paikkaansa, niin eiköhän sinulla, arvon ap, ole elämäsi mies rinnalla ennen kuin minulla.
Ah joo, sori, ei todellakaan ollut tarkoitus loukata! Meinasin vaan, ettei miesten huomiolla loppupeleissä tee mitään, jos ei löydä sitä oikeaa rinnalleen. Ja puhun nyt siis itsestäni! :/
Jos vanhat "merkit" elämässäni pitävät paikkaansa, niin eiköhän sinulla, arvon ap, ole elämäsi mies rinnalla ennen kuin minulla.
Jos saat miehiltä PALJON huomiota, niin mikä olet muka neuvomaan, että eipä sillä nyt niin väliä olisikaan. Et sinä silloin voi tietää, miltä tuntuu, jos ei koskaan saa minkäänlaista huomiota. Idiootti. Kirjoitan harvoin näin ilkeästi, mutta nyt on pakko...
ei mua ole isketty koskaan, ihan itse on homma pitänyt hoitaa.
Mä olen täysin näkymätön, kapakassakin saan olla rauhassa.
nelikymppinen ja risat nainen olen, että toivoa tuskin enää on, että ne miehet alkaisivat huomioida, enkä enää missään käykään.
Nuorena en edes ollut lihava, joten taidan olla harvinaisen ruma, kun ei tultu sankoin joukoin yrittämään.
Jos saat miehiltä PALJON huomiota, niin mikä olet muka neuvomaan, että eipä sillä nyt niin väliä olisikaan. Et sinä silloin voi tietää, miltä tuntuu, jos ei koskaan saa minkäänlaista huomiota. Idiootti. Kirjoitan harvoin näin ilkeästi, mutta nyt on pakko...
No, kerroppa AP minkä näköisenä kaduilla tallailet, jos et ikinä saa mieliltä mitään huomiota?
BMI 22. Suorat ruskeat hiukset, nutturalla tai poninhännällä. Silmälasit. Meikkiä en käytä. En ole kasvoiltani edes mitenkään ruma. Minua sanottiin joskus kauniiksikin. Siitä on aikaa kylläkin. Ulkona päällä on urheilullinen takki, jalassa farkut ja matalat kengät. Liikun ulkona useimmiten koiran kanssa, siksi käytännölliset vaatteet. Muuten en juurikaan missään käy, kaupassa nyt ja kirjastossa. Siellä samanlainen asustus..
Mulla on BMI yli tuon 22 (tosin olen lihaksikas, joten vääristää), hiukset on ruskeat ja suorat, usein poninhännällä tai nutturalla. Ja on silmälasit. Ja kauniiksi on sanottu.
Mutta saan huomiota miehiltä. Eli kannattaisiko sinun kiinnittää vaikka kerran viikossa enemmän huomiota pukeutumiseesi, asenteeseen sekä siihen, missä liikut? On kyllä turha itkeä, ettet saa huomiota, jos et tee asian eteen mitään :P
No mihinkähän pitäisi sitten mennä liikkumaan? Onko muka jossakin jokin paikka, missä vastakkainen sukupuoli on jotenkin erilainen, kuin muualla? Ei tarvitse mainita baareja, minua ei kiinnosta mennä niihin notkumaan. Turhaa hommaa.
Miten muka asioitaan toimittavasta ihmisestä voi näkyä jokin erityinen asenne ulos, johon pitäisi kiinnittää huomiota? Mikä se sellainen on? JOs liikkuu normaalisti ihmisten ilmoilla hoitamassa asioitaan, niin mikä asenneongelma siinä muka voi vaivata?
Voisitko vähän selventää, että mitä oikein kommentillasi tarkoitat?
siis ihan oikeasti, mä en ole kyllä sivullisenakaan onnistunut todistamaan tuollaista iskutilannetta missään muualla kuin kapakassa, siis tututkin on löytäneet miehensä perinteisesti kapakasta tai työpaikalta.
Isketäänkö teitä kaikkia muka oikeasti?
t. se iskemätön, myös tälläytyneenä siellä juottolassa.
No huh huh, eipä tarvitse enää ihmetellä, miksi et saa koskaan miehiltä huomiota! Varmaan vaistoavat asennevammasi jo kaukaa! Juttujesi perusteella ei voi sanoa muuta kun että taitaa olla yksinäisyytesi omaa syytäsi :D
Mutta selvennykseksi: voisit esimerkiksi mennä koirasi kanssa kotipaikkasi koirapuistoon yms muuhun paikkaan, missä ihmiset koirien kanssa liikkuvat. Nätit vaatteet, hieman meikkiä, hiukset nätisti ja HYMY naamaan (hymy=asenne, jos et tajunnut). Ja sitten kun se ensimmäinen uhr... anteeksi, mies, kävelee paikalle, niin juttelet niitä näitä vaikka niistä koirista! Toista niin monta kertaa, että joku sinulle jonkun pienen hymyn/flirtinpoikasen väläyttää.
Jos kapakassa, baarissa tai työpaikalla tapahtuneet iskuyritykset on joten ala-arvoisia ja vähäteltäviä?
Nuo sattuu olemaan paikkoja, jossa ihmisiä tavataan. Kumma asenne, että jonkun pitäisi tulla kotoa tai lenkkipolulta AP:n kaltainen ihminen hakemaan... Siinä saa odotella kyllä tovin jos toisenkin!
liikun koirapuistoissa ja muissa paikoissa, missä muutkin ihmiset liikkuvat. Ja tietysti minä joskus myös puhun vastakkaisen sukupuolen kanssakin. Mutta että joku flirttailisi minulle koirapuistossa tai kaupassa tms, niin ei sellaista vaan tapahdu. Ei minulla ole mitään asennevammaa.
Luulen, että teillä muilla taitaakin olla se vamma, kun luulette, että teidän kanssanne koko ajan flirttaillaan, vaikka teille puhutaankin ihan tavallisesti eikä mitään taka-ajatuksia oikeasti ole olemassakaan.
Eikä työpaikoista ole ollut mitään puhetta. Kaikki vain eivät pidä baareista ja ihmisistä humalassa.
Ei kyse ole siitä, että pitäisi tulla mihinkään hakemaan. Mutta on vain masentavaa havaita, että vuodesta toiseen on näkymätön, niin kuin joku asian aikaisemmin jo ilmaisi.
Kenellä on pisin yksinäisyysennätys?
-- En kerro omaa ennätystäni. Mutta yrittäkää joku pliis rikkoa se, jooko.
Ap, riittääkö tämä sinulle: olen 43v. Koskaan ei ole yksikään mies ollut kiinnostunut minusta. En ole ikinä ollut ensimmäisilläkään treffeillä.
Helpottiko jo?
Kyllä se helpottaa. En minäkään oikeastaan koskaan ole ollut treffeillä.
Miten olet selvinnyt asian kanssa?
Etsin itselleni jotain selviytymiskeinoja.
ei mua ole isketty koskaan, ihan itse on homma pitänyt hoitaa.
Mä olen täysin näkymätön, kapakassakin saan olla rauhassa.