Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen, mihin vuoteen asti jaksoit seurata ja elää nuorisokulttuuria?

Vierailija
24.01.2013 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 29-vee. Sen jälkeen toki katselen vähän katumuotia yms., mutta ihan pihalla alan olla. Musiikin suhteen olen aika ulkona. Hassua, tajusin vasta nyt kun kysyit :)

Vierailija
2/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin alkoi kiinnostaa ihan toisenlainen musa ja tyyli. Valtavirtaa en ole koskaan edustanutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa monet nuorison suosiossa olevat bändit, sarjat, leffat ja kirjat, mutta en kyllä aktiivisesti seuraa mitään erityistä nuorisokulttuuria. Napsin vaan kiinnostavia asioita sitä mukaan kun niitä tulee vastaan, oli kyse sitten vaatteista tai levyistä.

Vierailija
4/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen seuraan, ikää 37v. Mulla on 23v sisko, joka pitää mut ajantasalla

Vierailija
5/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bailaaminen ja bailaaminen joka lopuksi on aivan perseestä. Mitään ei jää jäljellä ja maksastakin on vain "osa" jäljellä. Ihmisen pitäisi kehittyä ja pyrkiä väkisin eteenpäin yrittäen rikastua. Nookasti elää ja rahaa ihan jumalattomasti keräillä pahanpäivän varalle. Vittu me ollaan tyhmiä jotka emme sitä tajunneet ajoissa.

Vierailija
6/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki mitkään kännisekoilut tmv., jotka eivät tuntuneet omalta oikeasti nuorenakaan.

Tietämistäni uusista musiikkigenreistä ainoa, joka vähän tökkii on se sellainen debiilipop. Esim. viime kesänä paljon soitettu Kettu -biisi (en edes tiedä artistia) ja kaikki, mitä Aksu-niminen artisti tekee.

Vierailija
7/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan iskelmää siinä missä 20v sittenkin.

Vierailija
8/10 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun loppuun.

Vierailija
9/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole yhtä nuorisokulttuuria, jos tarkoitat vaikka musiikinkuuntelua. Itse kuuntelin vaihtoehtoisempaa musiikkia teininä enkä sitä kaikkein valtavirtaisinta.

Ehkä suurin muutos on se, että millainen on kaveripiiri ja sen vaikutus, nuorempana se oli suurempi mutta se jopa vaikutti siten, että ajatteli asiat kapeammin. Musamakuni on laventunut teinivuosien jälkeen.

Sanoisin, että jaksan vieläkin kiinnostua nuorisokulttuurijutuista, jos ne itsessään ovat tarpeeksi kiinnostavia juttuja. Kuuntelen päivän hittikanaviakin ja kuulen nuorten kuuntelemia hittejä sitä kautta. Joistain bändeistä tulee mieleen, että pitäisin niistä, jos olisin vaikka 19v., kuitenkin monet bändit on keskinkertaisia eikä jää elämään sen pitempään kuin yksi hyvä levy tai pari hittiä.

Vierailija
10/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin retroiskelmä. Oletko varma, että et ole vain jämähtänyt siihen kulttuuriin, joka oli inessä kun itse olit nuori?

t. 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän