Käytätkö tamponin kanssa pikkuhousunsuojaa?
Kommentit (10)
...koska en käytä tamponeja.
Kuukautiskuppi on ekologisempi, halvempi sekä mukavampi.
tamponin kanssa, aina sen verran jostain jotain tippoja tulee / ohivuotoa tms. vähintään.
Yöllä käytän yösidettä tai tamponia.
Kk-kuppia en ole kokeillut enkä aio, ällöä!! Tamponeistakin käytän vain niitä asettimellisia versioita.
ap
Miksi kulkisin housut veressä, kun ohivuodon vaara on olemassa?
tamponin kanssa, aina sen verran jostain jotain tippoja tulee / ohivuotoa tms. vähintään.
Yöllä käytän yösidettä tai tamponia.
Kk-kuppia en ole kokeillut enkä aio, ällöä!! Tamponeistakin käytän vain niitä asettimellisia versioita.
ap
En kyllä tajua yhtään tätä "kuukautiskupit on ällöttäviä" asennetta. Sama vuotohan menee myös tamponiin, siteeseen ja kuukuppiin. Kuukupissa vuoto on vaan "sitä itseään", eikä imeytyneenä puuvillaan tai sotkeutuneena muoviin. Haloo, kuinka vieraantunut sitä voikaan olla omasta kehostaan! Ja siteet, huh.
Kuukautiskupilla pääsee eroon ohivuodoista ja ihme lorahteluista, kokeilkaa naiset!
#se kuukautiskuppia kehunut...
Itse yritin vuoden ja sain paljon hyviä neuvoja, mutta ei vaan onnistunut.
Ja kyllä minusta kuukupin kanssa pelaaminen on suttuisempaa touhua kuin tamponin kanssa. Itsellänikin kun on tosi runsas vuoto niin kuppi oli hetkessä täynnä ja vessassa sai olla tosi varuillaan ettei läikytä sitä verta joka puolelle.
Ap:n alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että kyllä, käytän pikkuhousunsuojaa tamponin kanssa. Usein on ohivuotoa ja myös sitä narua pitkin tulee verta aina vähän.
jos kysytään jotain muuta asiaa, ei kk-kupeista, niin tullaan heti vouhaamaan niistä kupeista ja koko ketju on taas jotain kuppi vastaan kuppi -keskustelua.
Itsellä ei tulisi mieleenkään puljata jonkun kuppien kanssa. Kiva vaikka jossain työmatkalla, missä ei usein ole vessoissa lavuaareja kopissa. Siinä sitten housut kintuissa, veret reisiä pitkin valuen, könkätään sinne yhteispuolelle huuhtomaan kuppia yhteislavuaarissa, niinkö??
Välillä ulkomailla vaikka ravintoloissa on kaiken lisäksi unisex-vessat!
Kiitos mutta ei kiitos.
Itse yritin vuoden ja sain paljon hyviä neuvoja, mutta ei vaan onnistunut.
Ja kyllä minusta kuukupin kanssa pelaaminen on suttuisempaa touhua kuin tamponin kanssa. Itsellänikin kun on tosi runsas vuoto niin kuppi oli hetkessä täynnä ja vessassa sai olla tosi varuillaan ettei läikytä sitä verta joka puolelle.
Ap:n alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että kyllä, käytän pikkuhousunsuojaa tamponin kanssa. Usein on ohivuotoa ja myös sitä narua pitkin tulee verta aina vähän.
Nojoo, sen myönnän, ettei kuukupin käyttäminen heti ekalla kerralla onnistu täydellisesti, mutta kunahn sen tajuaa, niin on helppoa kuin heinänteko.
Minulla on myös erittäin runsaat kuukautiset. Aiemmin en voinut lähteä pahimpana vuotopäivänä edes kotoa. Nyt voin, kiitos k-kupin. Joten en näkisi sitä syyksi olla käyttämättä k-kuppia...
Mutta, kukin tyylillään :) Itseäni motivoi myös se suuri summa rahaa, mitä säästän. Sekä ekologisuus.
#kuukuppi-intoilija edelleen...
Miksi kulkisin housut veressä, kun ohivuodon vaara on olemassa?
ja mietin siis että käyttääkö kaikki, kun olen käsittänyt jotenkin että jotkut eivät käytä kuin pelkkää tamponia.
Niin mietin että miten voi olla, eikö niilä muka ikinä tule pientä ohivuotoa tms. jotain pitkin? Vai eikö ne vain välitä?
ap
mutta mulla onkin megavuoto.