Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asiassa sinä olet aina oikeassa ja muut väärässä? Minä tiedän

Vierailija
24.01.2013 |

lasten ruokailusta kaiken ja osaisin neuvoa tuttavia ja vieraitakin täydellisesti mutta ne idiootit eivät kuuntele! Olen syöttänyt ja kasvattanut neljä lasta, eikä kukaan ole koskaan kitissyt ruuasta, karkista tai mistään muustakaan syötävästä. Kukaan ei ole lihava, eikä liian laiha.

Ärsyttää mammat jotka vinkuvast lastensa syömisistä - teksisivät niin kuin minä niin ongelmia ei olisi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asiassa sinä olet aina oikeassa ja muut väärässä?

Nykyään tiedän, että jokaisen on kuljettava oma polkunsa, opittava itse omista virheistään. Jos mielestäni teen jotakin paremmin kuin joku muu, esimerkkini puhukoon puolestaan, neuvomaan en ala, jos neuvoa ei pyydetä.

Vierailija
2/7 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Besserwissereiden Besserwisseri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä edes äiti, mutta pidän varsin todennäköisenä, että en tule osaamaan lapsiani syöttää kunnolla. Olisiko mitään vinkkiä antaa?

Itse taas tiedän kaiken parisuhteista ja siitä, miten niissä pitäisi elää. Osaan ratkaista minkä tahansa ongelman, paitsi niitä jotka johtuvat siitä, että on eletty liian kauan neuvojeni vastaisesti ja elämä on mennyt jo liian pahasti solmuun.

Vierailija
4/7 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asiassa sinä olet aina oikeassa ja muut väärässä?

Nykyään tiedän, että jokaisen on kuljettava oma polkunsa, opittava itse omista virheistään. Jos mielestäni teen jotakin paremmin kuin joku muu, esimerkkini puhukoon puolestaan, neuvomaan en ala, jos neuvoa ei pyydetä.

Vierailija
5/7 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamisesta. Telkkarissa ollaan usein väärässä, etenkin siinä kun sanotaan "ei NÄIN laihduteta!"

Vierailija
6/7 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina kun on tilanne, jossa on minun varma tietoni vastaan toisen varma tieto, niin minä olen oikeassa. Olen pohtinut mistä tämä johtuu, ja siihen kaiketi vaikuttaa kaksi tekijää:

- tunnistan hyvin omien muistikuvieni varmuusasteen, eli tunnistan miten tarkka tai "sumuinen" jokin muistikuva on. Tämä liittynee siihen, että olen yleisestikin aika kriittisesti ajatteleva ja kyseenalaistava.

- edellisestä johtuen, olen aika harvoin varma mistään asiasta juuri siksi että tajuan miten muisti voi pettää. Siispä silloin kun olen varma niin muistikuvani tosiaankin on niin varma kuin se voi olla. Toisin kuin monet muut, en ala väittämään ja vänkäämään ensimmäisen häilyvän mielikuvani perusteella että minä olen oikeassa. Monilla "itsevarmoilla tietäjillä" tuntuu olevan niin kova luottamus itseensä, ettei tule mieleen edes kyseenalaistaa niitä omia "varmoja" tietoja ja muistikuvia.

- mulla on hyvä kielellinen muisti, ja yleensä nämä asiat joissa olen aina oikeassa ovat sellaisia, että väitellään miten tarkalleen jokin asia on lukenut jossakin, minkä niminen joku on, mitä siinä tekstiviestissä oikeastaan luki jne.

Vierailija
7/7 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen "väärässä" olevaa porukkaa av:lla, luulisi että tähän ketjuun olisi hirveä tunku :)