Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä häiritse, että Iholla-sarjan Venla rakastaa varattua miestä?

Vierailija
23.01.2013 |

"Jota ei voi koskaan saada."

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, sarjaa.

Vierailija
2/23 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrottautuisi ja alkaisi elää omaa elämäänsä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Venla ole Rennen tyyppiä.

Vierailija
4/23 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä, miten joku jaksaa roikkua varatussa.

Vierailija
5/23 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän on niin tiivis pariskunta sen Iidan kanssa, vasta muuttaneet yhteenkin.

Siitä Venlasta puheenollen, eikös se ollut Kristiina Wheeler kenen mökillä se Venla oli eilisessä jaksossa? Aika julkkistyrkky sekin.

Vierailija
6/23 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee Rennen olevan kiinnostunut.

Vierailija
7/23 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä renne ei ole venlan tyyppinen eikä Venlä Rennen tyyppinen. Olis aika epätodennäkönen pari.

Ja mua ei niin häiritse Venlan suhde, koska mehän ei kaikkia taustoja tiedetä. Tuo on taas tuota, että naiset syyttää naisia, vaikka mies olis tässä se petturi.

Lähinnä säälittää Venla, itsekin oon ollut tilanteessa, missä oon ollut korviani myöten rakastunut, mutta tiennyt, etten voi saada miestä ihan kokonaan. Ei tosin ollut varattu mies, mutta kuitenkin. Ei ole helppo rooli sekään, kun järki sanoo toista, mutta tunteet vie.

Vierailija
8/23 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, sillä itsekin rakastan varattua miestä. Seuraan Venlaa oikein lämpimin tuntein. Ja kyllä, oli se Kristiina Wheeler siinä yhdessä jaksossa, so what?

Vierailija
9/23 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsee vasta, kun se varattu onkin oma mies.

Itse en toisen naisen pesässä liotettua kalua kelpuuttaisi enää.

Vierailija
10/23 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä miestä en tajua yhtään, muka rakastaa toista naista, mutta pysyy vaimonsa kanssa naimisissa? "Lasten takia"? Silkkaa paskaa, jos toista rakastaa, ottaa kyllä eron hyvin äkkiä entisestä, ja aloittaa uuden ihanan elämän rakkaan kanssa.

Vierailija
11/23 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just niitä miehiä, jotka tykkää isotissisistä blondeista ja vaikuttaa muutenkin TOOOOSI pinnalliselta...

Vierailija
12/23 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Ei kiinnosta.

Vierailija
13/23 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla on niin epätoivoinen ja säälittävä siinä varatun miehen kaipuussaan, että nolaa koko naissukupuolen!! Lähettelee piinaavia vonkaus-viestejä ja kuluttaa tuntikausia jotakin vastausta odottaen...

Virtahepomainen olemus ja aina rasvainen tukka ei nosta pisteitä: onko tällä tytöllä muuten leukaa ollenkaan? Sen koko alanaamahan on pelkkää löllöä tasapaksua kaulaa!

Eiköhän se varattu äijä käännä tyytyväisenä kylkeä vaimonsa vieressä kun on tv:ssa nähnyt millaisesta sotanorsusta on päässyt eroon.

Vierailija
14/23 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tarina, jonka lopun pystyy ennustamaan olematta mikään Claudia Eve.

Surettaa erityisesti tuon Venlan puolesta. Miten alas voi nainen itsensä alentaa, roikkua nyt jonkun varatun miehen lahkeessa ja anoa edes jotakin pientä huomionosoitusta. Se mieshän pakenee viimeistään paikalta kun joutuu tuollaista epätoivoista iilimato-touhua näkemään.

Vierailija
15/23 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo ei minua häiritse koska uskon että Venla ei todellakaan ole Suomen ainoa toinen nainen. Mies se sika on, ja vähän toki on vikaa Venlassakin kun ei pääse irrottautumaan. Mutta luulen että tilanne hänelle vielä valkenee.

Venla on niin epätoivoinen ja säälittävä siinä varatun miehen kaipuussaan, että nolaa koko naissukupuolen!! Lähettelee piinaavia vonkaus-viestejä ja kuluttaa tuntikausia jotakin vastausta odottaen...

Virtahepomainen olemus ja aina rasvainen tukka ei nosta pisteitä: onko tällä tytöllä muuten leukaa ollenkaan? Sen koko alanaamahan on pelkkää löllöä tasapaksua kaulaa!

Eiköhän se varattu äijä käännä tyytyväisenä kylkeä vaimonsa vieressä kun on tv:ssa nähnyt millaisesta sotanorsusta on päässyt eroon.

Vierailija
16/23 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Venlan tilanne on tuttu. Tosin itse lopetin toisena naisena olemisen jo lähes vuosi sitten. Aika jännä katsoa näin jälkikäteen, että miten samanlaisia tunteita sitä kävi aikoinaan läpi. En ole siitä ylpeä lainkaan. Voi kun sitä rakastumistaan voisi jotenkin määräillä...eikä sitä voi järjellä selittää. Ja valitettavasti ottaa aikaa tehdä se päätös, että lopettaa toisena naisena olemisen.

Ja koko ajanhan sitä tajuaa, että vedetään kuin pässiä narussa. Ja tietää, ettei siitä oikeasti mitään tulisikaan ko. ihmisen kanssa, koska ei arvosta hänen ajatuksiaan parisuhteesta.

Eniten edelleen säälittää se "ensimmäinen nainen". Hänellä ei hajuakaan, että mies petti häntä pari kertaa viikossa vuoden ajan! Joulupäivänäkin mies karkasi luoksei. Ja vielä oikeasti häitä suunnittelivat samaan aikana. Menivät syksyllä naimisiin. Ja mies olisi jatkanut mun kanssa silti. Ja jatkaisi edelleen.

Aina sitä vähän miettii, että olisiko naiselle pitänyt kertoa. En kertonut. Ja tiedän, että mies tulee vielä häntä uudelleen pettämään. Lapsiakin on suunniteltu naisen painostuksesta. Voi tulevat lapsiparat...

Eli ei ole Venla ainoa.

Vierailija
17/23 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaaminen ei tekisi Venlan ulkoiselle olemukselle ollenkaan pahaa. Ja tuosta hänen tavasta toimia tulee myötähäpeä.

Vierailija
18/23 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka täällä sanovat, että tämä maailma on ihan vieras kun seurustellaan varattujen kanssa ja petetään, niin juuri niiden puolisot on yleensä niitä pettäjiä ja nää sinisilmäisenä ei tiedä maailmasta mitään. Huoh.

Vierailija
19/23 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kerrota kuka se varattu mies on... :)

Vierailija
20/23 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, että onko se "se R", mistä täällä supistiin muutama päivä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan