Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostoskanavatuotteet, uskotteko niihin? Esimerkiksi tuo Derma Wand,

Vierailija
23.01.2013 |

joka mainoksen mukaan kohottaa heti kulmakarvoja ylöspäin, mulle tulee mieleen et se on huijausta, kyllähän sitä kulmakarvaa voi pitää koholla ihan lihaksilla. Ja kuvat manipuloituja. Onko niiden tehosta mitään todisteita? Eikö kaikilla olisi Dermawandit jos ne oikeasti toimis?

http://www.tvins.com/fi/products/dermawand/dermawand.php

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa hienoa jos toimis! Pelkäänpä, että pöppöä, mutta kokemuksia?

Vierailija
2/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä murehdi kulmakarvojeni roikkuvuutta tai ilmavuutta, joten enpä usko että jaksaisin hankkia laitetta, vaikka se todistetusti toimisikin. Ellei siitä sitten tulisi joku yleinen kauneusnormi kuten vaikka säärikarvojen poistaminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en usko, sillä jos uskoisin niin todellakin ostaisin sen pannun johon ei mikään ikinä pala kiinni missään lämpötilassa, ei edes muovi.

Sorruin siihen rintaliiviin joka muka kannattaa todella isojakin rintoja keveästi ilmassa ilman että puristaa - tietenkään ei tee niin. En jaksa edes valittaa mihinkään, kun onhan se ihan selvä ettei se oikeasti sellaista voi tehdä, ja niillä mainoksen naisilla on tekotissit jotka eivät tukea tarvitse. Kokeilin silti, heikkouttani.

Vierailija
4/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kyllä uskonut sen jälkeen, kun näin sieltä yli kymmenen vuotta sitten hopean kiillottamiseksi väitetyn ala-asteen tiedekokeen ja moottoriöljyn, joka käynnistää vaikka romuauton ja muuttaa vielä samalla sen värinkin!

Vierailija
5/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä ostin joskus sellaisen lattianpuhdistuslaitteen (en muista sen nimeä enää). Se oli ihan täysi romu ja turhake.

Vierailija
6/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää näitä :)

Vierailija
7/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin rintaliivit, tai toppejahan ne on. En ole sen jälkeen käyttänyt mitään muita rintsikoita. Nuo aire brat, vai mitä ne nyt oli, on sata kertaa paremmat kuin mitkään erikoisliikkeestä myyjän opastuksella ja mittauksilla valitut sadan euron rintaliivit. Ei nekään täydelliset ole, mutta parhaimmat tähän asti.

Vierailija
8/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermawando-Gizmo!

Ostaos dermawand-gizmo muy superieure ultimate! Simplemento surrurraro surrurraro y tadaa! Bebendos immediamente!

Dermawando-Gizmo solamente 99.999€! Bravo!

Vierailija
9/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 09:13"]

Dermawando-Gizmo!

Ostaos dermawand-gizmo muy superieure ultimate! Simplemento surrurraro surrurraro y tadaa! Bebendos immediamente!

Dermawando-Gizmo solamente 99.999€! Bravo!

[/quote]

Hethethethethethe!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan