Olen raskaana, ja aviomies asuu muualla. Pelottaa miten käy synnytyksen alkaessa :(
Synnärille on 2,5-3 tunnin matka. Mulla on auto kotona, mutta voinko ajaa itse edes vähän lähemmäs jos kroppa alkaa antaa pikkuhiljaa merkkejä synnytyksen käynnistymisestä?
Miehellä on 1,5 tunnin matka synnärille, kuten tänne kotiinkin. Jos hän joutuis kesken töiden lähtemään siihen menisi nopeimmillaankin noin 2,5 tuntia.
Onko kukaan ollut vastaavankaltaisessa tilanteessa? Miten olette toimineet?
Kommentit (23)
olis voinu ajaa itse mitenkään silloin kun olin sairaalaan menossa synnyttämään oli sen verran kovat supparit silloin...etkä voisi muuttaa vaikka miehesi luo viimeisiksi viikoiksi?
Ajoin itse toista lastani synnyttämään, ei ollut ongelma. Mieskin olis päässy heittään mut yksityisyrittäjänä todettiin ettei mitään järkee miehen lähtee laitokselle venaileen kymmentä tuntia. Tuli 45min ennen kakaran syntymää. Muutenkaan en ymmärrä mitä sillä miehellä siellä synnytyksessä on virkaa. Onnellisesti ollaan realistisessa parisuhteessa ilman turhia lässytyksiä.
arvelisin, että äitisi tai isäsi voisi lähteä vaikka kesken työpäivän viemään sinua synnyttämään.