Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä- päteekö teilläkin tuo sananlasku?

Vierailija
23.01.2013 |

Mieheni on putkimies, mutta meillä viikko tolkulla vessan viemärit tukossa ja samoin lattiakaivot.

Että sellaista.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsemme osaa jo 1-vuotiaana käyttää käännösmuistia sujuvasti ja kääntää jo omalla toiminimellä yksinkertaisia tekstejä!

Vierailija
22/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietotekniikan DI ja kaikki maailman mustat laatikot löytyy. Lapset ymmärtävät tietotekniikasta muutakin kuin netissä surffailun ja pelaamisen mahdollisuuden.

Itse olen yhteiskuntatieteilijä ja lasten yleissivistys siltä alalta ylittää varmasti monen aikuisen tason.

Lapset 9 ja 11.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sosiaalityöntekijä. Aikuinen (muualla asuva) lapseni on toimeentulotuen varassa. Hänellä on ADHD ja muutakin, ja ei ikinä osaa huolehtia sen hakemisesta ajoissa saati sitten liitteistä. Passitan omaan sossuunsa vaan ;(

Vierailija
24/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on putkimies, mutta meillä viikko tolkulla vessan viemärit tukossa ja samoin lattiakaivot. Että sellaista.

Kodin putkimiestä :)

Pätee, töissä olen äärimmäisen säästäväinen kaikessa, pyrin optimoimaan hankinnat ja pidän raha-asiat järjestyksessä. Siviilissä taas armoton tuhlari ja luksuksen perään hanakka.

Vierailija
25/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kodinhoitohuone on jo useamman vuoden odottanut spotteja törröttäviin johdonpäihin, eli pätee.

Vierailija
26/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa ei kiinnosta tietokoneet ollenkaan :) haluaa vain käyttää sitä nettiin, ms officeen jne.

Jos tarvitseee jotain asennella, sen tekee joko minä tai isänsä.

Vierailija
27/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kenkäkaupassa ja koko perheen kengät on laadukkaita, kestäviä, kauniita jne. ja ennenkaikkea kotimaisia.

Mieheni on rakennusalalla, ja koti on hienosti remontoitu (sisustus tosin tökkii, mulla ei oo sen suhteen silmää :/ )

Vierailija
28/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotisiivooja ja välillä hävettää kun meillä on niin sotkuista ja pölyistä. Saunaa en ole pessyt yli vuoteen ja se ällöttää mua. En vaan saa aikaiseksi...

Saan jatkuvasti pidettyä puhtaana vain keittiön, vessan ja kylppärin, pölyt ois pyyhkimättä varmaan kuukauden, jos mieheni ei pyyhkis niitä...

Mut pomoni asunnossa käytyäni en olisi uskonut olevani siivousyrittäjän asunnossa. Keittiö ja vessa oli ihan järkyttävässä kunnossa. Yrittäjä tekee usein (niin kuin tässäkin tapauksessa) sen virheen, että haalii töitä niin paljon, että kotihommat jää tekemättä.

Vierailija
29/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo pätee. Töissä olen tosi ahkera ja painan hulluna hommia. Kotona olen aika laiska esim. siivoamaan.

Vierailija
30/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlääkäri olen, ja lapset saavat kyllä d-vitamiininsa, olin raskausaikana varsin "huolellinen" terveyteni suhteen ja lievästi kehitysongelmainen lapsi on viety ajoissa kaiken maailman terapioihin. Ehkä yhden lapsen atooppinen ihottuma tarttis vähän ahkerampaa rasvausta ja toisen lapsen puheterapialäksyt vois olla vähän paremmassa otteessa...

Vierailija
31/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätee teen työkseni vaatteita ja lapseni pukeutumisesta ei aina uskoisi sitä. Saattaa olla joinakin päivinä pari numeroa liian pienet vaatteet yllä. Eikä meillä ole ylimääräisiä vaatteita kaapissa. Minulla vaan ei aina ole aikaa tehdä lapselle ja periaattessa en osta vaatteita.

Vierailija
32/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todella usein ns. Vaikeimmat tapaukset ja tukea tarvitsevat lapset ovat perheistä joissa äiti on päiväkodissa töissä. Itse olen nyt raskaana ja monesti mietinkin, että käykö meillä myös näin.

Vierailija
33/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on hoitokodin emäntä, ja minä olen ollut kaikissa kotitaloustöissä koko ikäni ihan avuton. Nyt vasta reilusti parikymppisenä olen omine nokkineni opetellut siivousaineiden käyttötarkoituksia ym...

Vierailija
34/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon hammaslääkärin tyttö ja hampaat tulee pestyä sen kerran päivässä ja karkit maistuu!

Vierailija
35/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainut lääke meidän kaapissa on vanhentunut Pronaxen-pullo. Yhtenä päivänä pääni särki ja join desin Pronaxenia, joka hyvin auttoi. Lapsia on 2 eikä kummallaan ole ollut yhtään antibioottikuuria elämässään.

Vierailija
36/36 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöalalta valmistunut, eikä meillä ees 10v osaa kunnolla virkata... On se kyllä ihan kätevä käsistään, mutta se ei tosiaan ole mun ansiotani :D Eikä meillä oo juuri muuta itse tehtyä ku villasukat.

Mies on insinööri... joten... noh. :D