Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Holmes NYC

Vierailija
22.01.2013 |

sarjassa näyttelevä Lucy Liu on kyllä naiseksi... melko puoleensavetävän näköinen...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän näyttää että tämä Holmes NYC olisi samanlainen mitä Mentalist. Itse kyllä tykkään enemmän Mentalistista koska siinä on jotain sellaista mitä Holmissa ei ole

Vierailija
2/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sitten kyseessä maneerinsa vai mikä, mutta uutta sarjaakaan ei kiinnosta tsekata kun hän siinä esiintyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

indeed

Vierailija
4/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon Lucyn kanssa voisin ehkä lipsua heteroudestakin hetkeksi..

Vierailija
5/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumehörhö etsivänä ja uhan kuin tukihenkilö oikeasti saisi olla mukana tuollaisissa hommissa. Blah. Tekemällä tehty sarja.

Vierailija
6/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha, eikös se ollut kehissä jo Allyssä. Ei pahan näköinen kylläkään.

Britit osasivat tehdä tuon noin 200% paremmin.

Vierailija
7/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjassa näyttelevä Lucy Liu on kyllä naiseksi... melko puoleensavetävän näköinen...

Made in China?

Vierailija
8/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä jenkki ja kiinalainen tms.

Vierailija
9/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit osasivat tehdä tuon noin 200% paremmin.

Peesi. BBC:n sarja on parasta, mitä televisiosta on tullut vuosikausiin.

Vierailija
10/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä bbc sarja?

Vierailija
11/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo NYC mutta kun BBC:n Sherlock on vielä tuoreessa muistissa. Ja NIIN paljon parempi!

Vierailija
12/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo NYC mutta kun BBC:n Sherlock on vielä tuoreessa muistissa. Ja NIIN paljon parempi!

ei mikaan Sherlock NYC, eika se ole kopio mistaan BBCn sarjasta vaan ihan erikseen kehitelty juttu.

Vierailija
13/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tosiaan taida pohjautua niihin alkuperäisiin tarinoihin kuten BBC:n Sherlock. Parempi olisi kun päähenkilön nimikin olisi ihan jokin muu niin ei joutuisi vertailun kohteeksi. Siinä on kuitenkin juuri häiritsevän verran samaa ideaa. Jotenkin tuli myös Monk mieleen tuosta. Mutta Monk oli parempi...

Vierailija
14/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen seurannut Elementaryn/Holmes NYCn ekan kauden, ihan katsottavaahan se on. Hieman ehkä pisti silmään sama kuin aiemmallakin, huumeongelmaisen tukihenkilö tuskin pääsisi tosta vaan rikospaikoille mukaan :DD "mukaan vaan!". Elättääkö Holmesin rikas isä poikaansa, vai mistä se rahat repii? Kun mun käsittääkseni tekee töitä vapaaehtoisena...

Vierailija
15/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen seurannut Elementaryn/Holmes NYCn ekan kauden, ihan katsottavaahan se on. Hieman ehkä pisti silmään sama kuin aiemmallakin, huumeongelmaisen tukihenkilö tuskin pääsisi tosta vaan rikospaikoille mukaan :DD "mukaan vaan!". Elättääkö Holmesin rikas isä poikaansa, vai mistä se rahat repii? Kun mun käsittääkseni tekee töitä vapaaehtoisena...

tulonlahteet, elakesuunnitelmat, vessassakaynnit ja ummetukset ennenkuin alkaa tuntua "uskottavalta"? Kiesus!

Vierailija
16/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sarjoissa koitetaan hakea "realistista" tuntua, joten siksi kerrotaan taustoja, hahmojen historiaa, sarjoissa pidetään yllä myös ns. normaalia elämää, jotta hahmoihin on helpompi samaistua.

Itse ainakin harrastan epäkohtabongailua, se tuo lisähupia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi