Tuo Holmes NYC
sarjassa näyttelevä Lucy Liu on kyllä naiseksi... melko puoleensavetävän näköinen...
Kommentit (16)
onko sitten kyseessä maneerinsa vai mikä, mutta uutta sarjaakaan ei kiinnosta tsekata kun hän siinä esiintyy.
Ja tuon Lucyn kanssa voisin ehkä lipsua heteroudestakin hetkeksi..
Huumehörhö etsivänä ja uhan kuin tukihenkilö oikeasti saisi olla mukana tuollaisissa hommissa. Blah. Tekemällä tehty sarja.
vanha, eikös se ollut kehissä jo Allyssä. Ei pahan näköinen kylläkään.
Britit osasivat tehdä tuon noin 200% paremmin.
sarjassa näyttelevä Lucy Liu on kyllä naiseksi... melko puoleensavetävän näköinen...
Made in China?
Britit osasivat tehdä tuon noin 200% paremmin.
Peesi. BBC:n sarja on parasta, mitä televisiosta on tullut vuosikausiin.
tuo NYC mutta kun BBC:n Sherlock on vielä tuoreessa muistissa. Ja NIIN paljon parempi!
tuo NYC mutta kun BBC:n Sherlock on vielä tuoreessa muistissa. Ja NIIN paljon parempi!
ei mikaan Sherlock NYC, eika se ole kopio mistaan BBCn sarjasta vaan ihan erikseen kehitelty juttu.
eikä tosiaan taida pohjautua niihin alkuperäisiin tarinoihin kuten BBC:n Sherlock. Parempi olisi kun päähenkilön nimikin olisi ihan jokin muu niin ei joutuisi vertailun kohteeksi. Siinä on kuitenkin juuri häiritsevän verran samaa ideaa. Jotenkin tuli myös Monk mieleen tuosta. Mutta Monk oli parempi...
Mitä nyt olen seurannut Elementaryn/Holmes NYCn ekan kauden, ihan katsottavaahan se on. Hieman ehkä pisti silmään sama kuin aiemmallakin, huumeongelmaisen tukihenkilö tuskin pääsisi tosta vaan rikospaikoille mukaan :DD "mukaan vaan!". Elättääkö Holmesin rikas isä poikaansa, vai mistä se rahat repii? Kun mun käsittääkseni tekee töitä vapaaehtoisena...
Mitä nyt olen seurannut Elementaryn/Holmes NYCn ekan kauden, ihan katsottavaahan se on. Hieman ehkä pisti silmään sama kuin aiemmallakin, huumeongelmaisen tukihenkilö tuskin pääsisi tosta vaan rikospaikoille mukaan :DD "mukaan vaan!". Elättääkö Holmesin rikas isä poikaansa, vai mistä se rahat repii? Kun mun käsittääkseni tekee töitä vapaaehtoisena...
tulonlahteet, elakesuunnitelmat, vessassakaynnit ja ummetukset ennenkuin alkaa tuntua "uskottavalta"? Kiesus!
yleensä sarjoissa koitetaan hakea "realistista" tuntua, joten siksi kerrotaan taustoja, hahmojen historiaa, sarjoissa pidetään yllä myös ns. normaalia elämää, jotta hahmoihin on helpompi samaistua.
Itse ainakin harrastan epäkohtabongailua, se tuo lisähupia!
Kyllä vähän näyttää että tämä Holmes NYC olisi samanlainen mitä Mentalist. Itse kyllä tykkään enemmän Mentalistista koska siinä on jotain sellaista mitä Holmissa ei ole