Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko opamox bentso?

Vierailija
22.01.2013 |

kuinka kauan se näkyy virtsakokeessa?

Ahdistaa eräs asia ihan tolkuttomasti, monta yötä on mennyt pyöriessä. Kaverille puhuin ja hän sanoi että voisi antaa minulle yhden 15mg opamoxin omistaan, että saisin yhden yön kunnolla välillä nukuttua.

Aattelin vaan jos jotain ihmeellistä sattuis ja joutusin antaan pissanäytteen ja siinä näkyis toi lääke, eikä mulla ois siihen reseptiä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään rikosta ole tapahtunut.

Opamox on ihan hyvä rauhoittava lääke, itsekin käytän sitä joskus nukahtamiseen. Ehkä 1 purkki menee vuodessa (30 kpl).

Vierailija
2/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistyn rikokseen kuten myös kaverini, ellei kaverille ole määrätty opamoxia :)

Ei siinä mitään rikosta ole tapahtunut.

Opamox on ihan hyvä rauhoittava lääke, itsekin käytän sitä joskus nukahtamiseen. Ehkä 1 purkki menee vuodessa (30 kpl).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pökkyrässä vielä huomennakin. Ehkä yritän vielä kärvistellä vapaapäivään asti..

Vierailija
4/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksimirangaistus? :D

Vierailija
5/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ostamassa vaikka melatoniinia apteekista?

Vierailija
6/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseti hakisi sitä itsellesi? Se auttaa lisäksi myös nukahtamaan.

Vierailija
7/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden päivän Opamoxin käyttö näkyi vielä 6 viikon jälkeen verikokeessa.

Vierailija
8/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 30 tablettia Opamoxia on aika harmiton setti. Ei näitä isoja määriä kerrallaan määrätä muutenkaan, joten riskit on hyvin pieniä.

Vierailija
9/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksimirangaistus? :D

miten edes tulisi ilmi? Mutta esim. liikenteessä mahdollinen rikkomus katsotaan tod. näk.vakavammaksi, jos käyttänyt (toisen henkilön) bentsoja.

Työsuhteeseen voi vaikuttaa esim. terv.huollon alalla, jos näkyy huumetestissä eikä reseptiä.

Vierailija
10/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä helposti saa.

Vierailija
11/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu lääkäri, joka tietää, ettei muut lääkkeet oikein sovi, kun kova unettomuus päällä. Tietää myös, ettei minulla mene niitä kovin paljoa eikä kovin usein.

Vierailija
12/15 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön yhden päivässä, puolikkaan kerrallaan. Vakava paniikkihäiriö ja ahdistus. On myös venlaflaxinit jotka helpottaa huomattavasti. Lääkäri tietää tilanteen eikä pidä minua lääkeriippuvaisena, määrää 30 tablettia kuussa.

Vierailija
13/15 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti jo vuoden ajan 15mg opamox 2krt päivässä ja lyrica225 aamulla ja illalla 150. Apteekista 100kpl opamox kerralla. Uusinnat automaattisesti apteekista näkemättä lääkäriä. Elämä on. Ei haittavaikutuksia.

Vierailija
14/15 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllisesti jo vuoden ajan 15mg opamox 2krt päivässä ja lyrica225 aamulla ja illalla 150. Apteekista 100kpl opamox kerralla. Uusinnat automaattisesti apteekista näkemättä lääkäriä. Elämä on. Ei haittavaikutuksia.

Missä on niin ammattitaidoton lääkäri että määrää noin leväperäisesti opamoxia!? Se aiheuttaa vahvan riippuvuuden ja on tarkoitettu vain tilapäiseen tai satunnaiseen käyttöön, ja tulisi aina pyrkiä vaihtamaan kevyempään vaihtiehtoon.

Vierailija
15/15 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vuosia ollut opamox käytössä. Rankimpina aikoina jopa 50mg, lisäksi stilnoct unilääke. Syynä aikuisen lapsen monivuotiset ongelmat ja lopulta hänen kuolema. Ja heti perään itsellä rankka avioero. Nyt olen saanut tiputettua tutun lääkärin kanssa opamoxin 10mg tarvittaessa ja stilnoct tai ketipinor rinnalla. Kaikkien ihmisten elämä ei vaan ole niin helppoa. Mielestäni valtavasta ahdistuksesta ei tarvitse kärsiä, kun siihen on lääkkeitä saatavilla. Ja toki puhuminen auttaa, muttei se terapiaa tarvitse olla