Onkohan minulla pakkoinkontinennsi :(
Joudun käymään vessassa aika usein.Ja, jos jokin asia jännittää, niin saattaa tulla ihan kauhea vessahätä ja hätä on niin voimakas, että meinaa väkisinkin tulla housuun. Ja nyt olen sitten ruvennut jännittämään, että ehdinkö vessaan, niin aina kun tiedän, että vessaan on matkaa iskee kamala hätä :(
Olen vasta parikymppinen ja hävettäisi mennä lääkäriin, jos hän määrää minulle vaipat. Poikakaverinikaan ei ymmärrä, että asia nolottaa. Hän saattaa kaveriporukassakin möläytellä, että "käypä nyt vessassa, kun on vessa lähellä." Sitten kaverit katsoo mua ihan pöllönä, että eikö toi tajua ite käydä vessassa. Olen hoikka, että en voi laihduttaakkaan. Meneeköhän itsekseen ohi??
Kommentit (5)
vaiva monta vuotta. lähti sitten itsekseen pois kun jotenkin pääsin siitä ajatuskierteestä eroon. sitä en osaa sanoa miten, se vain hävisi kun en kiinnittänyt koko hommaan enää huomiota. mulla se ilmeni AINA lentokoneessa. jos en juuri ennen lasketumisen alkamista ehtinyt vessaan niin paniikki iski! pari kertaa jouduin repimään turvavyöt auki ja menemään vessalle, joka tietty oli lukittu ja lentoemännät kauhuissaan käskivät mut takaisin istumaan.
Lentokone on myös minulle se pahin. Itse olen ihan vapaaehtoisesti käyttänyt vaippaa kiperissä tilanteissa. Sen verran nolo vaivahan tämä on, että olen ostanut lasten vaippoja, kun en Tenoja kehtaa ostaa. Lasten vaipat ovat nykyään ohkaisia. Tuskin kukaan tuttuni arvaisi, että on vaippa housussa ;D. Itseasiassa se auttaa myös siihen stressiin, että ei tule niitä paniikkihätiä, kun ei tarvi jännätä, että housut kastuu ja muut näkee.
ja menee useimmilla itsestään ohi. Mulla oli myös nuorempana. Kun lopetin jännittämisen, se lakkasi. Silloinen poikakaverini tuki minua hyvin. Sanoi, ettei vahingot haittaa ja vaiva lähti helpottamaan. En ollut edes muistanut tätä, kunnes nyt luin aloituksesi.
Itselläni oli lapsena ja nuorena sama - bussissa tuli heti hätä (silloin ei ollut vessoja busseissa). Tai jonkun vieraan ihmisen autokyydillä (esim. 100 km), kun en kehdannut heti pyytää pissataukoa :O
Nykyään ei ole sitä vaivaa enää...
Tuollainen vaiva ja mietit että et kehtaa käydä lääkärissä? Nyt vaan sinne lääkäriin reippaasti, tuohon on olemassa lääkityksiä vaikka millä mitalla. Eli ei varmaan ensimmäisenä kaksikymppiselle Tena-kaupan lähetettä anna.
Miten ihmiset voivatkin olla niin kovapäisiä että kärsivät usein ihan turhaan vain siksi että ei voi sinne lääkärille mennä.