Miten jaatte asumiskulut,
jos sinä lapsinesi muutat yhteen Uuden Onnen kanssa? Olettaen että tietystikin lastesi vuoksi asunnon pitää olla isompi kuin yksiö/kaksio.
Kommentit (5)
Palstailija asuu ilmaiseksi miehen kämpässä ja luulee saavansa siitä puolet.
Siis minä ja yksi lapsi.
Lainanlyhennys meni (ja menee vieläkin) suoraan miehen tililtä. Yhtiövastikkeen maksaa se, joka ekaksi saa laskun käteensä. Yleensä kyllä minä, koska mies on vähän huithapeli noiden laskujen kanssa. Sähkölaskun kanssa sama homma.
Meillä rahat ovat olleet yhteisiä, olivat siitä lähtien kun muutettiin saman katon alle. Mies siis maksellut myös lapsipuolensa kuluja jne. Nyt on lisäksi yksi yhteinen lapsi .
Mies asuu "ilmaiseksi" minun nurkissa. Sitä, kun kerran eronnut niin sen päätöksen olen tehnyt, että taloudellisesti minä olen herra talossa.
Siis minä ja yksi lapsi. Lainanlyhennys meni (ja menee vieläkin) suoraan miehen tililtä. Yhtiövastikkeen maksaa se, joka ekaksi saa laskun käteensä. Yleensä kyllä minä, koska mies on vähän huithapeli noiden laskujen kanssa. Sähkölaskun kanssa sama homma. Meillä rahat ovat olleet yhteisiä, olivat siitä lähtien kun muutettiin saman katon alle. Mies siis maksellut myös lapsipuolensa kuluja jne. Nyt on lisäksi yksi yhteinen lapsi .
Mies omistaa kaiken ja kartuttaa varallisuuttaan ja sinä makselet juoksevia kuluja. Eron sattuessa sinulle ei jää mitään.
Miksette osta yhteistä asuntoa josta kumpikin omistaa osansa?
Minä muutin lapseni kanssa miehen asuntoon.
Miehellä oli kolmio ja mulla kaksio.
Oli selvyys, että miehen isompaan muutettiin.
Mies hoiti vuokran (sisälsi sähköt ja veden). Minä ruoan ja vaatteet yms. Osa yhdessä.