Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi pa**a! Luultavasti on just menkat lomamatkan aikana. ov

Vierailija
12.06.2008 |

Enkä käytä pillereitä. Miten niitä vois siirtää muuten? Eikai mitenkään. Pitääkö mun nyt sit hankkia pillerit ihan vain tuon loman ajaksi ja olisiko siitä ylipäänsä hyötyä, kun menkkojen pitäis alkaa 30. pvä? Tyhmä kysymys, tiedän...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kivat patit aina leukaankin eli ihana loma tiedossa....

Vierailija
2/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko enään. Mä sain niitä joskus reissua varten. Kannattaa kysyä lääkäriltä, ne oli/ on resepti kamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olisi kannattanut siirtää jo edellistä kiertoa mutta voit vieläkin hakea ne.

Enkä käytä pillereitä. Miten niitä vois siirtää muuten? Eikai mitenkään. Pitääkö mun nyt sit hankkia pillerit ihan vain tuon loman ajaksi ja olisiko siitä ylipäänsä hyötyä, kun menkkojen pitäis alkaa 30. pvä? Tyhmä kysymys, tiedän...

Vierailija
4/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinkin jo netistä juttua aiheesta. Nyt täytyy sit vain yrittää saada lääkäriaika jostain, mahtaako saada terveyskeskuksesta aikaa näin lyhyellä varoitusajalla. Täytyy varmaan huomenna soittaa. Toisaalta ei tekisi mieli mennä sekoittamaan säännöllistä rytmiä, eikä menkat kestä kuin kaksi päivää, mut sitäkin runsaammat silloin. Tämä on just niin mun tuuria...

Vierailija
5/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just etelänmatkaviikolle osuu *kele* en meinaa siirtää, kestetään sitten vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme