Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauva 4 kk, e-pillerit = silti raskaana?!

Vierailija
21.01.2013 |

Voiko olla mahdollista, että vaikka on syönyt e-pillereitä raskautuu silti? No, siis onhan se. Tiedän ettei mikään ehkäisymenetelmä takaa täyttä varmuutta, mutta vielä jos meillä on vauva vasta reilu 4 kk.



Aion kyllä ostaa testin heti pikimmiten. Mutta lähinnä kirjoituksellani hain, että onko muita joilla näin on käynyt, tai tietää jollakin käyneen? Kannattaako meneillä oleva liuska syödä loppuun jos epäilee mahdollista raskautta?



T. kahden äiti

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään nyt vielä, että raskausepäily syntyi lähinnä "oireista" (mahd. oman pään tuotoksia), alavatsan nippailut, oksettaa, ilmavaivoja jne.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla