Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
vauva 4 kk, e-pillerit = silti raskaana?!
21.01.2013 |
Voiko olla mahdollista, että vaikka on syönyt e-pillereitä raskautuu silti? No, siis onhan se. Tiedän ettei mikään ehkäisymenetelmä takaa täyttä varmuutta, mutta vielä jos meillä on vauva vasta reilu 4 kk.
Aion kyllä ostaa testin heti pikimmiten. Mutta lähinnä kirjoituksellani hain, että onko muita joilla näin on käynyt, tai tietää jollakin käyneen? Kannattaako meneillä oleva liuska syödä loppuun jos epäilee mahdollista raskautta?
T. kahden äiti
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lisätään nyt vielä, että raskausepäily syntyi lähinnä "oireista" (mahd. oman pään tuotoksia), alavatsan nippailut, oksettaa, ilmavaivoja jne.