99e - laivamatka+hotelli Tallinnassa. Onko ok hinta?
Ajattelin laittaa elämän risaiseksi ja lähteä ensi viikolla yöksi Tallinnaan. Oon käynyt viimeksi ulkomailla 4v sitten ja passi menee 3 viikon päästä vanhaksi...
Eckerö Linellä olisi tarjous: laivamatkat ja yksi yö Nordic Forum -hotellissa Tallinnassa 99e. ONko tuo ok hinta? Aamiainen sisältyy hintaan. Mulla ei ole mitään käsitystä hinnoista, löytäisikö joku paremman? Viru-hotelliin en halua vaan mielellään vähän parempaan.
Kommentit (9)
ja on hyvällä paikalla. On hyvä aamiainen. On vanhakaupunki vieressä.
katolla uima-allas ja poreallas sekä baari. Kätevä hotelli kätevässä paikassa
mutta, kuten sanottu, ehkä on kivempi panostaa vähän kivempaan hotelliin (en kyllä ole kokeillut mainitsemaasi hotellia).
Hauskaa reissua! Tallinna on ihana kaupunki kaikkina vuodenaikoina...
Saa sitä tietty surkeitakin halvalla
halvemmallakin saisi, mutta tuosta hotellista itse tykkäsin enemmän kuin Virusta. Aamiainen parempi, sijainti yhtä hyvä ja uudempi ja siistimpi, ylhäällä tosiaan pieni allasosasto vapaasti käytettävissä.
halvemmallakin saisi, mutta tuosta hotellista itse tykkäsin enemmän kuin Virusta. Aamiainen parempi, sijainti yhtä hyvä ja uudempi ja siistimpi, ylhäällä tosiaan pieni allasosasto vapaasti käytettävissä.
Varaan tuon paketin. Ihanaa lähteä edes hetkeksi jonnekin reissuun :)
saa niitä joskus edullisemminkin, mutta kivasta hotellista voi maksaa vähän enempi.
Ja tosiaan, ei tartte aina mennä "Virukseen" :)
Hyvää matkaa, Tallinna on kiva kaupunki!