Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näin tapahtuu??

Vierailija
21.01.2013 |

Olen seurannut yhtä tuttavaperhettä ja säälin heidän lastaan erittäin paljon! Hän on vasta puol vuotias ja häntä pidetään jo isona lapsena, suorastaan laiminlyödään! Äiti ja isä ei selvästikkään rakasta omaa lastaan, ei voi katsoa silmiin ja ei pidä sylissä. Lapsi kärsii, kun ei saa ikäänsä nähden tarpeeksi ruokaa ja rakkautta. Miten vanhemmat voivat olla niin välinpitämättömiä ja kylmäsydämisiä!! Kaiken lisäksi molemmat alkoholisteja! Lapsi saattaa joskus huutaa nälkää yöllä kauan aikaa, ennen kun jompi kumpi herää antamaan ruokaa.. Jo siitä huomaa, että äidin/isänrakkaus puuttuu KOKONAAN!! Kaikki mitä vanhemmat sen lapsen kanssa on tehnyt tai tekee on ihan pakonomaista.. Lastensuojeluun on ilmoitettu moneen otteeseen ja tutkintojakin tehty, mutta heillä ei ole tarpeeksi näyttöä ottaa lasta huostaan.. Jonkun verran lapsi kuitenkin ruokaa saa kerta neuvolasta ei olla vielä suuremmin asiaan puututtu! Pahinta tässä on se, että jos lapselle lepertelee ja hän iloitsee äitinsä on vihainen, en tajua miksi.. Onko tämä nyt sitten oikein?? Mitä heille voisi sanoa, että he ymmärtäisivät virheensä?? Lopettaisi juomisen.. Ja alkaisi olemaan enemmän oman lapsensa kanssa?? Vielä olisi hvyä aika antaa lapsi jollekkin joka häntä rakastaa, kun ei vielä tajuaisi omien vanhempien lähtöä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös voisi itse kertoa näkemyksesi lastensuojeluun ja kertoa ihan koko tarinan mitä tännekkin kirjoitit vai eikö siitä huolimattakaan lastensuojelussa välitetä?? :O

Vierailija
2/3 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siinä sitten oikein muuta voi tehdä, muuta kuin ilmoittaa uudestaan jos tilanne jotenkin pahenee.

Vaikka yksittäisiä virheitä tapahtuukin, pääosin kyllä luotan suomalaiseen lastensuojeluun, että oikeasti pahoista oloista lapset saadaan pois. Miten sinä ap pystyt jostain tuttavaperheestä edes tietämään mitä siellä arjessa tapahtuu, että pidetäänkö sylissä tai katsotaanko silmiin? Kuulostaa että sulla on jotain henkilökohtaista kaunaa tuttavaperheen aikuisia kohtaan ja siksi haluat tulkita heidän lapsenhoitonsa ehkä liian negatiivisessa valossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paremmin, kuin luuletkaan..! En ole sivustakatsoja vaan olen elänyt siinä perheessä 24/7, mutta en sitä halunnut aiemmin mainita... Nyt on vaan oma koulu ja perhe, ja olen huolissani lapsesta.

Ja uusi lastensuojeluilmoitus rapsahtaa täältä nyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan