Vaimo leikkasi hiuksensa kertomatta
Vaimoni leikkasi ihanat pitkät puoliselkään asti yltäneet hiuksensa olkapääpituuteen, eikä kertonut minulle mitään tai kysynyt lupaa.
Minä rakastin niitä pitkiä hiuksia ja nyt niitä ei enää ole....
Kommentit (18)
Rakkaallasi on oikeus muuttaa tyyliään. Et omista häntä.
Kysy vaimolta jos voisi kasvattaa uudelleen
Hiusten takiahan sinä sen naisen otit. Nyt kun hiuksia ei enää ole, ei ole mitään syytä olla yhdessä. Viis siitä, että vaimon niskalihakset eivät enää joudu rasitukseen hiusten painosta tai että vaimo näyttää nyt nuorekkaammalta tai että vaimon hiustenhoito helpottuu huomattavasti. Mikään ei voi korvata niitä hiuksia!
joitten miehet ovat määränneet hiusten mallit ja pituudet. Pahimmat ovat olleet kampaajalla mukana.
Aivan selvää, että naiset ovat voineet huonosti ja tarvitsevat apua.
Älä hyvä mies ole noin kapea-alainen, vaan anna vaimosi päättää omasta ulkonäöstään.
Jos rakastat pitkiä hiuksia, kasvata itsellesi.
Vaimoni leikkasi ihanat pitkät puoliselkään asti yltäneet hiuksensa olkapääpituuteen, eikä kertonut minulle mitään tai kysynyt lupaa.
Vaikka kirjoitat kuin joku homo, olen asiasta kyllä samaa mieltä sun kanssa. Ei oo kellekään hyväksi että hienot hiukset leikkaa joksikin vitun kananperseeksi.
Itse lähtisin varmaan vieraisiin panemaan. Jos ämmä saa kertomatta leikata hiuksensa, saan mäkin kertomatta käydä tutkimassa toisia puskia.
Yhtä paljon toisen arvostusta kummassakin.
Ryyppäisin kanssa mahani ihan saatanan isoksi tahallani, jos ämmä tahtoo olla ruma ja laiska, mäkin vittu sit oon.
Vaikka kirjoitat kuin joku homo, olen asiasta kyllä samaa mieltä sun kanssa. Ei oo kellekään hyväksi että hienot hiukset leikkaa joksikin vitun kananperseeksi.
Itse lähtisin varmaan vieraisiin panemaan. Jos ämmä saa kertomatta leikata hiuksensa, saan mäkin kertomatta käydä tutkimassa toisia puskia.
Yhtä paljon toisen arvostusta kummassakin.
Ryyppäisin kanssa mahani ihan saatanan isoksi tahallani, jos ämmä tahtoo olla ruma ja laiska, mäkin vittu sit oon.
Kerrankin av yltää sille tasolle, mitä siltä sopii odottaakin.
Käykö joku laiskoista laiskin poimimassa suomi24:ltä valmiita provoja kun ei itse jaksa keksiä?
Vai käykö joku kirjoittamassa samat jutut tänne ja sinne?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11144231
on tällanen siimaletti joka näyttää samalta pitkänä ja lyhyenä.
Eipähän kukaan tollo mene naimisiin mun hiusten kanssa.
Mut jos mulla olis mies, jolla on upea ja tuuhea puoleen selkään ulottuva heviletti ja sitten hän ilman mitään ennakkovaroitusta ajaisi sen kaljuksi tai leikkaisi jonkun todella tylsän lyhyen mallin, niin olisin kyllä tosi järkyttynyt ja pahalla mielellä.
Ei sillä, että asia mulle kuuluisi, tai että kokisin että mulla olisi mitään sanomista siihen, mutta silti.
Eipä mulle sekään kuuluisi saako mies ottaa tatuointeja, mutta jos hän ottaisi jonkun tosi ruman ja mauttoman kuvan, niin kyllä mä siitäkin olisin todella pahoillani
1. Tän on joku kopsannut Suomi24:ltä
2. Olkapäälle ulottuvat hiukset eivät ole mikään kananpersekampaus, kaukana siitä.
3. Kukin leikatkoon tukkansa niin kuin tahtoo.
Ugh, olen puhunut.
on naimisissa näyttelijän kanssa? Vaimo voi joutua lihomaan tai leikkaamaan hiuksensa pois kokonaan, ja mies voi joutua kasvattamaan kampaviikset ja laihduttamaan itsensä nälkälakkolaiseksi. Kaiken lisäksi niistä tulee silloin tällöin eri ihmisiä ja koko kansa saattaa nähdä ne 'rakastelemassa' ihan vierasta ihmistä.
O_O
Ei tietenkään hiusten leikkuusta tarvi etukäteen kertoa puolisolle jos ei halua, tai miesten kaljuksi vetämisestä tai tatskan ottamisesta. Kyse on enemmän kohteliaisuudesta ja toisen huomioimisesta. Jos vaikka pitkä tukka on se piirre minkä tietää puolisoa eniten kiehtovan itsessä (ulkoisesti), ei myöskään saa sitten itse pettyä jos toinen jotenkin muutokseen reagoi. Jokainen tekee sen omalla tavallaan. Mutta kohtelias pitää olla, murjottaa ei saa jatkuvasti. Parisuhteessa pitäisi minusta olla valmiutta kompromisseihin.
Jos esim. nainen ei nyt pitkiä kutrejaan ihan rumina pidä, voisi hän ajatella että ne säilyttäisi vaikka sitten miehen iloksi. Tai mies voisi ajatella ajavansa partansa, vaikka kuinka tekisi Valtaoja-mallia mieli. Mä luulen että moni parisuhde voisi paremmin kun pikkusen tingittäisiin omista haluista ulkonäön suhteen ja muutenkin. Mulla itellä on hyviä kokemuksia tosta ja ukkokullan kanssa ollan pidetty yhtä jo 20 vuotta.
kun mies tostanoinvaan ajoi partansa pois ilman ennakkovaroitusta. :) Toki sillä on siihen oikeus, mutta kyllä olisin yrittänyt taivutella pitämään jos olisin tiennyt, no ehkä sen takia ei kertonutkaan..