Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytätte sipulit?

Vierailija
21.01.2013 |

Meillä ne pyörii aina tuossa työtasolla, joten tarvitsisin jonkinmoisen säilytysmekanismin niille. Missä te siis säilytätte sipuleita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovirasiassa kuivaruokakaapissa. Ostan kilon verkkopusseja, verkkopussi muovirasiaan ja kaappiin.

Vierailija
2/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä on tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtason päässä olevassa puisessa vaunussa. Juuri laitoin muutaman sipulin kauniiseen ruukkuun multaan. Kohta saa napsia saksilla tuoreita, vitamiinipitoisia sipulinvarsia suoraan leivälle ja salaattiin! :)

Vierailija
4/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikin vanhan puukantisen keittiöpurkkisarjan isompi astia sipuleille ja pienempi valkosipuleille. Meillä sinisenä.

Vierailija
5/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän säilyvät paremmin huoneenlämmössä ilmavasti kuin jääkaapissa, joten huoneenlämmössä ne mulla on. Mutta tuossa kipossa ne ei pyöri pitkin pöytää, eikä varistele kuorenpaloja ympäriinsä...

Vierailija
6/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni sipulit aina pilalle. Joten olen (LAISKA) siirtynyt käyttämään niitä valmiita pakastesipulisilppua. Otan aina pakkasesta sen verran valmista sipulisilppua kun tarvitsen.

Se sulaakin nopeasti, eikä minun makuhermot nyt maista eroa normaalin ja tämän pakasteversion välillä...

Vierailija
7/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso lasipurnukka työtason nurkassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi