Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostaa, miten kummassa ihminen voi elää noin täydellisessä denialissa. Luulisi olevan mielenkiintoinen tapaus ihan psykiatrian tutkimuksen kannalta. Että näkee itsensä edelleen kauniina, menestyneenä ja uskoo, että ihmiset ovat vilpittömästi kateellisia hänelle. En ymmärrä tätä naista ollenkaan.

Vierailija
2/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tajuaa mitään posmodernista camp-huumorista, gay-estetiikasta ja itseironiasta, niin osaa arvostaa blogin kieli poskella tehtyä kokonaisuutta. Hyvät värit, taidokkaat bling-elementit.

Tuksu kirjoittaa hyvin. Monilla alkoholisteilla on tutkimusten mukaan korkea älykkyys, tämä on outo mutta tosi tutkimustulos. Tuksun kirjotuksessa älli näkyy. Hän on oikeasti hyvä ja hauska kirjoittaja. Saisi aikaan sähäkän romaanin tyylillään.

Olin positiivisesti yllättynyt. Ja ei, en ole Tuksu kehumassa itseään vaan ihan ohikulkija vainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kateellinen tolle.

tolla on varaa matkustaa, olisi myös ulkonäköä ja älyä, jos jaksaisi tehdä asialle jotain. surullista.

mun ystävällä on epävakaapersonallisuushäiriö. sen touhut on samatapaisia kuin tuksulla, mutta pienemmässä mittakaavassa.

Vierailija
4/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% sitä kritisoivista ihmisistä on kateellisia.

Mä näin ton ihmisraunion baarissa kerran. Kiersi öpydästä toiseen ja pummi juotavaa. Yritti saada ihmisiä maksamaan siitä että sai ottaa hänen kanssan yhteiskuvia. Meitä oli pöytäseurue joka huvittuneena seurasi tuon reppanan touhuja. Jossain vaiheessa se tunki meidänkin pöytään -ympärikännissä- ja koitti saada seurueen miehet ostamaan hänelle juotavaa. Miehet nauroi päin naamaa sille eikä kukaan tietenkään ostanut mitään juotavaa. Aikansa siinä notkuttuaan mä sanoin että läheppäs nyt menemään siitä.. Niin sain kuulla olevani lihava, ruma ja tyhmä. No, olen 165cm pitkä, painan reilu 50 kg, toimin joogaohjaajana muunmuassa. En ttodellakaan ole lihava, enkä ruma.. Rääkäisipä tämä reppana eukko sitten vielä että mä olen hänelle kateellinen koska hän vie kaikki miehet :D Olin ihan että wtf, aivan käsittämättömässä pilvilinnassa tuo ihminen elää. Kävi sääliksi ja inhotti yhtäaikaa. Vähän niinku hirvikolari, ei pitäs kattoo kun tekee pahaa.

Vierailija
5/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.tuksula.com kerää kaikki Johanna Tukiaista koskevat jutut.

Vierailija
6/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo toinen nainen vai mies?

Seiskan sivuilta löytyy haastattelu missä nuo molemmmat ihan perskännissä mongertaa miten hyvää seksiä he harrastavat keskenään ja miten he haluavat lapsia yhdessä. Sitten armotonta nuoleskelua ja kielellä toisen nielurisojen kutittelua.

Vierailija
7/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Shiish eihhän ole olemassssha apsholuuttishta homoa tai heteroa." ja sitten kieli tuksun kurkkuun