Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää

Vierailija
20.01.2013 |

Yksinäinen.

Työtön.

Mitä minullakaan tekee?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan yhtä arvokas kuin vaikkapa minä, jolla on perhe ja työtä. Etsi yksinäisyyden hyviä puolia, hakeudu seuraan.

Vierailija
2/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tiedostankin tuon 'arvon'. Tällaisina toisina hetkinä ajattelen vain, miten epäonnistunut olen.

Yksinäisyyden hyvä puoli on rauhoittuminen ja hiljentyminen. Aina ei tarvitse olla menossa.

Ehkä huomenna taas helpottaa.

Vierailija
4/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, sä olet hyvä!

Vierailija
5/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän jokaisen ihmisen tärkein läksy tässä elämässä on oppia hyväksymään ja arvostamaan itseämme synkempinäkin hetkinä, kun omaa identiteettiään ei voi ripustaa työn, kuluttamisen, yhteiskunnallisen statuksen tai muiden arvostuksen varaan. Se hetki tulee jokaiselle, että pikkuhiljaa aika ja elämä riisuvat elämästä ulkoisen menestyksen ja onnen merkit, ja jäljelle jää vain ihminen ja hänen koskematon, kyseenalaistamaton ihmisarvonsa. Mitä aiemmin oppii hyväksymään itsensä "vain" omana itsenään, sitä paremmin voi. Sulla on nyt hankala hetki, siitä noustaan taas. Varmasti elämällä on sulle hyvääkin tarjottavanaan.

Vierailija
6/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä harrastan ja kehityn siinä. Nautin harrastuksista, mutta niistä tulee tunne, että se on itsekästä ja siitä ei ole hyötyä. Siis hyötyä muille.

Vierailija
7/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi turhia, jaxuhali!

Vierailija
8/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siitä tulisi sellainen tunne, että on hyödyksi

Vierailija
9/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän jokaisen ihmisen tärkein läksy tässä elämässä on oppia hyväksymään ja arvostamaan itseämme synkempinäkin hetkinä, kun omaa identiteettiään ei voi ripustaa työn, kuluttamisen, yhteiskunnallisen statuksen tai muiden arvostuksen varaan. Se hetki tulee jokaiselle, että pikkuhiljaa aika ja elämä riisuvat elämästä ulkoisen menestyksen ja onnen merkit, ja jäljelle jää vain ihminen ja hänen koskematon, kyseenalaistamaton ihmisarvonsa. Mitä aiemmin oppii hyväksymään itsensä "vain" omana itsenään, sitä paremmin voi. Sulla on nyt hankala hetki, siitä noustaan taas. Varmasti elämällä on sulle hyvääkin tarjottavanaan.

tätä läksyä minulle on opetettu. Ei ole ulkoisia meriittejä, joilla kehua. Ei ole ihmisiä, jotka minua ehdottomasti tarvitsisivat. Ja silti minun on elettävä.

En ole löytänyt vapaaehtoistyötä mitä aidosti haluaisin tehdä. En haluaisi esittää kiinnostunutta jos en ole täydellä sydämellä mukana.

Vierailija
10/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaa nähden. Itse työnteko tuo iloa ja varsinainen onnistuminen tyydytyksen tunteen.

Ei se ole sitä, että luullaan ``tätä mä haluan aidosti tehdä.`` Sen tietää vasta sitten kun tekee ja oppii asiasta jotakin.

Vuodet taitaa mennä hukkaan odotellessa!

Vierailija
11/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvo on aivan sama, oli töissä tai ei, oli köyhä tai ei. Ei kadulla kerjäävällä ole yhtään sen vähempää ihmisarvoa kuin minullakaan, jollao n koti ja perhe. Ehkä sillä on enemmän ihmisarvoa, koska on varastanut vähemmän yhteiskunnan resursseja itselleeen, ja ainakin raamatusskin on, että rikashan ei pääse jumalanvaltakuntaan, koska palvoo rahaa. joten huono ihminenhän on rikas.

Vierailija
12/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hae sieltä ihania kirjoja. Tee asioita joista pidät. Yritä nauttia. Voimia.

Vierailija
13/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaa nähden. Itse työnteko tuo iloa ja varsinainen onnistuminen tyydytyksen tunteen.

Ei se ole sitä, että luullaan ``tätä mä haluan aidosti tehdä.`` Sen tietää vasta sitten kun tekee ja oppii asiasta jotakin.

Vuodet taitaa mennä hukkaan odotellessa!

Ehkä olen kuullut liikaa satuja siitä, miten joku on heti kättelyssä ja automaattisesti "löytänyt oman juttunsa" ja siten kuvitellut että en sovi itse mihinkään (kun en heti sovi).

Mutta jokin kiinnostus/halu kai tarvitaan, että edes aloittaa jostakin ja menee mukaan?

Vierailija
14/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä aarreaitta! Lisäksi siellä on mukava kahvila, jossa voi kuluttaa aikaa. Taidan mennä heti huomenna.

Vierailija
15/15 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida enää itkettää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi