Miksi mies hakee seksuaalipalveluja maksusta, vaikka saisi niitä kotona ilmaiseksi?
Kotona ei vaan kelpaa, ei ole koskaan oikein kelvannut. Mikä voi olla syynä? Haluaisin vaan ymmärtää.
Kommentit (17)
Minä olen harkinnut heikkoina hetkinä, että maksan jollekin sopivalle miehelle siitä että dominoi minua, edes vaatteet päällä. Omastani ei siihen ole, on kokeiltu useasti.
- jännitys, vaihtelunhalu
- ei ole tyytyväinen kumppanin ulkonäköön enää
- parisuhteesta ei saa sellaista seksiä/uskalla pyytää, mitä haluaisi
vastailee yksi maksullinen, asiakkaista yli 90% "kunnollisia" siistejä ukkomiehiä.
Niin, jotain tollasta varmaan, en tiedä. Sattuu vaan niin paljon, kun mä en ole oikein koskaan kiinnostanut miestä ja jopa alkuaikoina torjui mut usein, mutta sitten kuitenkin on käynyt maksamassa muille naisille. Jos kysytte miksi sitten olen hänen kanssaan, niin hän on aina vakuuttanut, että miellytän häntä ja sanonut, että ongelmat johtuu hänen omista, henkilökohtaisista ongelmistaan ja häviää ajan kanssa. No, ei ole hävinneet, vaan lisääntyneet.
Ennen olin ihan hyvännäköinen, nyt lasten jälkeen kieltämättä vähemmän.
ap
miksi olet miehen kanssa. Kas, kun ei ne sanat paina vaan teot.
Lapsille hyvä malli parisuhteesta, jes.
Että hänellä on henk koht ongelmia? Nainen,ihan oikeasti,kunnioita itseäsi äläkä elä ihmisen kanssa joka ostaa seksiä muualta. Sinähän tässä se tyhmä olet kun koitat YMMÄRTÄÄ miehesi tarvetta tällaiseen!!!
siitä laadusta kannattaa vähän maksaa
Ihan oikein, jos miehestäsi ei ole edes sexii harrastaa, ota toinen !
En pyytänyt neuvoja tai arvosteluja, vaan kysyin ihan selkeän kysymyksen. Onko teidän tosiaan vaikea ymmärtää, että olen ihan oikea ihminen, jolla on oikeat tunteet, ja että mulla on todella paha mieli. Vai saatteko jotain pervoa tyydytystä siitä, että joku pahoittaa mielensä viestistänne? Kiitos vaan tuhannesti.
ap
Siis sinäkö hyväksyt että mies käy maksullisissa?!
Onkohan tässä nyt joku juttu mitä en ymmärrä!
Ymmärsin,että sun mies käy maksullisissa vieraissa ja sinä
tiedät sen!?
Millähän logiikalla sinä tämän käsitelet?
Nyt lähette erisuuntaan, ja äkkiä!!!
Kun kukaan ei voi ymmärtää sun miestä ja yhtä vähän sinua joka haluat suhtautua mieheesi ymmärtäväisesti. Et saa mitään empatiapisteitä. Sinua koitetaan auttaa saamalla sut näkemään tilanteesi. Ilmeisesti et kuitenkaan halua kunnioittaa itseäsi, joten elä sitten loppuikäsi jakamalla miehesi huorien kanssa.
P.s. Muista kondomi.
että huoralta voi pyytää sellaista seksiä mistä on fantasioinut. Vaimolta hän ei ikinä voisi pyytää perspanoa tms. fantasioita todeksi. Se ei vaan sovi.
Mutta pettäminen on ok?
Niin, jotain tollasta varmaan, en tiedä. Sattuu vaan niin paljon, kun mä en ole oikein koskaan kiinnostanut miestä ja jopa alkuaikoina torjui mut usein, mutta sitten kuitenkin on käynyt maksamassa muille naisille. Jos kysytte miksi sitten olen hänen kanssaan, niin hän on aina vakuuttanut, että miellytän häntä ja sanonut, että ongelmat johtuu hänen omista, henkilökohtaisista ongelmistaan ja häviää ajan kanssa. No, ei ole hävinneet, vaan lisääntyneet.
Ennen olin ihan hyvännäköinen, nyt lasten jälkeen kieltämättä vähemmän.
ap
Et ole alkuaikoinakaan kiinnostanut miestä ja nyt hän käy huorissa mieluummin kuin sekstailee kanssasi ja SILTI haluat jostain syystä olla hänen kanssaan? Koska hän sanoo, että "miellytät" häntä? Ei kukaan voi olla noin epätoivoinen, oikeasti. Mitä väliä, mitä hän sanoo, jos ei osoita sinuun kiinnostusta? Miksi sinä roikut miehessä, joka ei ole kiinnostunut sinusta?
AP haluaa ymmärtää syitä ja hänelle tulee nyt paha mieli kun häntä nollataan.
Ja mistään muusta te ette tiedä mitään, sitäkään ette tiedä, aionko jäädä suhteeseen vai en. Käsittääkseni en ole maininnut asiasta mitään.
ap
jos seksistä maksaa.
Ja jos olet tällaisessa suhteessa ollut pitkään niin käsittääkseni olet maininnut joskus jääneesi tähän suhteeseen.
Tai se vaan haluaa eri näköisiä naisia.