Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä kampaajalta?

Vierailija
20.01.2013 |

Olen kampaaja ja teen myös ripsienpidennyksiä :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma väri sellanen maantienharmaa, no nyt mulle on kuitenkin laitettu päähän sitten blondi väri kampaamossa jokunen aika sitten.. tää sävy ei kuitenkaan miellytä mua ihan täysin koska on kellertävä. Olisin halunnut valkoisen tukan. Tuntuu että kukaan kampaaja ei suostu oikeen värjäämään mulle sellaista...

Miksi?

Onko mulla ikinä mahdollisuutta tälläiseen tukkaan?

http://4.bp.blogspot.com/-2IErhFRRCHw/Tq05W8xQofI/AAAAAAAAAZc/Vk_cr03B7…

Kiitos jo vastauksesta!

- Nea

Vierailija
22/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällainen Jennifer Anistonilla nähty väri toteutetaan? (Ensimmäinen kuva on ehkä vähän parempi.)

http://img23.fansshare.com/photos/jenniferaniston/jennifer-aniston-shar…

http://www.instyle.com/instyle/package/general/photos/0,,20276967_20275…

Onko tuossa vaaleiden raitojen lisäksi myös kuparin värisiä joukossa? Omat hiukseni ovat yhtä pitkät ja paksut, mutta latvoista hieman värjäyksen kuluttamat. Latvoissa on jo raitoja, tyvestä 20 cm on maantien värinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan asiakkaistani ei ole saanut allergist reaktiota hiusväreistäni.

Kulmien ja ripsienvärjäykseen on olemassa myös hellempiä värejä. Suosittelen juttelemaan tekijän kanssa, hän voi tehdä sinulle myös kokeen, jossa nähdään oletko allerginen väreille.

18: Itse valmistuin kampaajaksi kolmessa vuodessa. Tässäkin alassa harjoitus tekee mestarin, parhaiten oppii kun tekee ja kokeilee. Omasta mielestäni jokainen tunti oli hyödyllinen ja opettava, mielestäni turhaa asiaa ei juurikaan ollut. Erityislahjakkuutta ei tarvitse, jokainen voi varmasti tulla hyväksi kampaajaksi, kunhan kiinnostusta alaa kohtaan riittää! Kuitenkin pitää vähän olla silmää erilaisille hiusmalleille ja väreille. Siis ymmärtää minkälaiset hiukset sopii minkäkinlaisille kasvoille jne. :)

21: Monet ajattelee, että paksut hiukset on "siunaus" jne eikä siten raski ohentaa niitä. Suoristuspermanentin hinta pitkille hiuksille on n. 130 € mutta vaihtelee kampaamoittain tietenkin.

Nea: Mikäli haluat tuhkanharmaat (=valkoiset) hiukset, pitää kellertävyys saada pois. Parhaiten se onnistuu kampaajan luona. Tuhkanvaaleita hiuksia ei välttämättä saa yhdellä kertaa, vaan siihen voidaan tarvita kaksikin värjäyskertaa. Tsemppiä värjäykseen :)

Vierailija
24/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän ammattitaitonne on yhtä tyhjän kanssa.

t: 16

Vierailija
25/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniferin hiukset on todella haluttuja, enkä yhtään ihmettele miksi! :) Jenniferillä on luonnostaan tummat hiukset, joihin on lisätty kuparin värisiä raitoja. Parhaiten tuollaisen lopputuloksen saa, kun tekee ohuita kuparin- ja toffeen värisiä raitoja, mutta kuitenkin niin ettei lopputuloksesta tule liian kirjava.

Vierailija
26/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kampaajalle sanoa, että en halua keskustella kanssasi?

Ärsyttää joka kerta vastailla samoihin kysymyksiin opiskeletko, oletko töissä, mitä teet työksesi, oletko lomalla, oletko tehnyt sitä tätä tuota. Yritän yleensä vastata tosi lyhytsanaisesti ja toivon kampaajan ymmärtävän siitä, että keskustelu ei kiinnosta. Mutta ei.

Vierailija
27/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani kun vain jotenkin sanoi että ei hän viitsisi lähteä vaalentamaan hiuksiani sillä tavalla kun se on niin rankka operaatio tukalle...

Vaikka mun tukkani oli ihan hyvässä kunnossa ja itsekin hän sitä sanoi. Niin en ymmärrä.

Mutta eihän mulle tarvitsisi kuin laittaa se valkoinen väri päähän? ei mitään värinpoistoja tms. Oon sit miettiny onko se valkonen väri niin vahva ettei se sen takia uskaltanu sitä mulle laittaa, onko siinä riskinä et mulla tippuu tukka päästä...?

Vierailija
28/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän ammattitaitonne on yhtä tyhjän kanssa.

t: 16

Mitä ihmettä oikein odotat? Että tämä kampaaja ottaa vastuulleen kaikkien Suomen kampaajien (mikä on aika iso ja heterogeeninen joukko) virheet ja katsoo kristallipallostaan, mikä juuri sinun kampaamokäynnissäsi meni pieleen esim. 2.7.2008.

En ole itse kampaaja, mutta annan sinulle yksinkertaisen neuvon: opettele kommunikoimaan paremmin tai vaihda kampaajaa.

Vierailija
29/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit itsekin ensimmäisessä lauseessa, että sinulla on sama kysymys kuin numerolla kuusi. No vastasin jo numeron kuusi kysykseen.

En voi sille mitään, että jotkut kampaajat leikkaa liian paljon. Ei välttämättä kannata sanoa edes kampaajalle, että haluaa kuivat pois, vaan että tasoitetaan sentti pari.

Sinuna ohentaisin hieman hiuksiasi, jotta niistä tulisi helpommin käsiteltävät. Jos hiuksesi eivät pysy ponnarilla, voi olla että ne ovat liian liukkaat. Vähennä kiiltoa ja silkkisyyttä lisäävien tuotteiden käyttöä, hiuspuuteri voisi toimia sinulla.

Vierailija
30/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani kun vain jotenkin sanoi että ei hän viitsisi lähteä vaalentamaan hiuksiani sillä tavalla kun se on niin rankka operaatio tukalle...

Vaikka mun tukkani oli ihan hyvässä kunnossa ja itsekin hän sitä sanoi. Niin en ymmärrä.

Mutta eihän mulle tarvitsisi kuin laittaa se valkoinen väri päähän? ei mitään värinpoistoja tms. Oon sit miettiny onko se valkonen väri niin vahva ettei se sen takia uskaltanu sitä mulle laittaa, onko siinä riskinä et mulla tippuu tukka päästä...?

"eihän mulle tarvitsisi kuin laittaa se valkoinen väri päähän?"

Vierailija
31/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että hiuksesi tippuu päästä. Kuitenkin ensimmäisen värjäyksen suosittelen tekemään kampaajalla, toki juurikasvun sitten myöhemmin voit värjäillä itsekin pois. Jos hiuksesi on hyväkuntoiset, en usko että on mitään ongelmaa lähteä vaalentamaan hiuksia. Satsaa kuitenkin hyviin (kosteuttaviin) tuotteisiin, ja pidä hiuksistasi hyvää huolta, raju vaalennus kuluttaa hiusta.

27: Toki kampaajalle saa sanoa (ja pitääkin), ettei jaksa keskustella. Joillakin kampaajilla on pakottava tarve jutella ummet ja lammet asiakkaiden kanssa. Itse pyrin aina siihen, että asiakas itse aloittaisi keskustelun, ja jos ei aloita, niin en minäkään viitsi kuin pakolliset hiuksiin liittyvät kysymykset kysyä. Jotkut tosiaan haluaa tulla kampaajalle rentoutumaan ja ottamaan omaa aikaa, toiset haluaa päivittää viimeiset kuulumiset...

Ja tosiaan, en millään voi ottaa vastuulleeni kaikkien kampaajien tekemiä virheitä. Virheitähän sattuu kaikille, ne on inhimillisiä, ja muistakaa sanoa jos kampaus ei miellytä. Kampaajia on tosiaan moneen lähtöön: toiset on kokeneempia, toiset erikoistuneet leikkaukseen, toiset värjäyseen jne. Toivon, että jokainen löytää sen itselleen sopivan kampaajan :)

Vierailija
32/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih! :-)

Lainaus:

"eihän mulle tarvitsisi kuin laittaa se valkoinen väri päähän?"

Vierailija
33/33 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nea:

En usko, että hiuksesi tippuu päästä. Kuitenkin ensimmäisen värjäyksen suosittelen tekemään kampaajalla, toki juurikasvun sitten myöhemmin voit värjäillä itsekin pois. Jos hiuksesi on hyväkuntoiset, en usko että on mitään ongelmaa lähteä vaalentamaan hiuksia. Satsaa kuitenkin hyviin (kosteuttaviin) tuotteisiin, ja pidä hiuksistasi hyvää huolta, raju vaalennus kuluttaa hiusta. "

Niin oonkin yleensä hoitanu nuo värjäämiset kampaajalla, kun vahvojen kemikaalien kanssa tekemisissä kuitenkin ollaan. :) ja kampaamosta oon ostanu laadukkaat hoitotuotteet sit tukalle. Ja oon myöskin toiminu niin et värjänny sitä juurikasvua aina pois, eihän sitä turhaan tarvii värjätä aina koko tukkaa ja näin ollen kuluttaa hiusta... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi